odcięcie ssania[mk2]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

odcięcie ssania[mk2]

Post autor: Łyskacz » pn lut 20, 2006 09:09

:grrr: :grrr: :grrr: :grrr: Jak odciąć ssanie w gaźniku 2e2??? :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: szukaczka nic nie znalazła dlatego piszę ten post :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr:


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

czyrimbolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 20, 2006 00:58
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyrimbolo » pn lut 20, 2006 09:20

z lewej strony gaźnika jest kabelek, a po co chcesz odlaczac ssania ?



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » pn lut 20, 2006 09:26

czyrimbolo, bo sie zawiesza i trzyma ze 4000 tys obrotow az sie silnik do połowy nie nagrzeje :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr:


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

bystry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 13:40
Lokalizacja: monki
Kontakt:

Post autor: bystry » pn lut 20, 2006 11:47

po lewej stronei gaznika jest taki silownik troj polozeniowy ktory popycvha taka srubke z blaszka "gaz" :] i mozesz wykreici ta srubke i nei ebdzie wyl juz ci ja tak robiel m nie potrzebnie :] ale jzu nie wyl zoabcz czy kable nie sa przerwane taka kostka idzie i dwa kabelki umnie bylo przerwane i wyl i :pub: :pub: duzo pali ;]



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » pn lut 20, 2006 22:44

bystry, jakie kabelki???


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 20, 2006 22:56

4000 a potem spadają do normy?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » pn lut 20, 2006 23:40

Paweł Marek pisze:4000 a potem spadają do normy?
Dokładnie tak sie dzieje....
JAk jest zimno to silnik musi nagrzac sie do temp 90 stopni a jak cieplej to 1/3 wskaźnika starczy i ssanie odpuszcza.... #-o #-o


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

fibolek

Post autor: fibolek » wt lut 21, 2006 00:17

Łyskasz daj mi swo adres email to dam ci schemat i wszelkie instrukcje naprawy Pierburga 2E2 całego.Bo na vwgolf nie wchodzi
łyskasz napisz mi go na skrzynke VW>GOLF



Awatar użytkownika
Demoonek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: śr sty 12, 2005 18:01
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Demoonek » wt lut 21, 2006 00:56

fibolek jesli mozna prosic to ja bym tez z checia poczytal o tym pierunie :) demoonek@interia.pl



fibolek

Post autor: fibolek » wt lut 21, 2006 19:59

Demoonek poszło.



jantar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 14:39
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: jantar » wt lut 21, 2006 20:22

Jak trzyma wysokie obroty tak długo to prawdopodobnie wysiadł ci element woskowy sterujący przepustnicą w czasie nagrzewania silnika. Łatwo go znajdziesz bo przez niego płynie ciecz chłodzaca i jest on z przodu gaźnika (taki okrągły aluminiowy zaworek).
Szukałbym na szrocie zaminnika bo w oryginale to ceny zwalają z nóg.



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » ndz lut 26, 2006 08:49

http://www.allegro.pl/item87248292_kpl_ ... g_2e2.html masz racje :kac: :kac: :kac: :kac: cena tego elementu woskowego zwala z nóg :grrr: :grrr: :grrr: :grrr:


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
spiochu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn lut 13, 2006 18:22
Lokalizacja: słubice
Kontakt:

Post autor: spiochu » ndz lut 26, 2006 19:09

Witam, mialem u siebie identyczny problem, u mnie okazalo sie ze niebylo napiecia 12V na termozaworze ktory steruje podcisnieniem dla silownika 3-stopniowego przepustnicy. Sprawdz to w pierwszej kolejnosci.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 26, 2006 19:17

spiochu pisze: niebylo napiecia 12V na termozaworze ktory steruje podcisnieniem dla silownika 3-stopniowego przepustnic
może być też przetarty węzyk podciśnieniowy od tego zaworu do siłownika, ale wtedy obroty nie spadną w ogóle.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 151 gości