[mk2]Rozrusznik nie zaskakuje.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Romek13
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 20:51
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

[mk2]Rozrusznik nie zaskakuje.

Post autor: Romek13 » ndz lut 19, 2006 14:54

Chodzi mi o to że jak próbuje odpalić autko to rozrusznik się kręci ale nie wskakkuje na koło zębate, jak jest zimny to zawsze chwyta odrazu, na ciepłym raczej sie to nie zdarza, a jak sie lekko zagrzeje to nieraz po pare razy nie chce chwycić, Dowiedziałem się ze to może być bendix, ale może to być też wina masy, bo jak zawiolgotnieje to traci mase, a jak sie zagrzeje i wyschnie to ma mase i nie ma problemu, a na mrosie to wiadomo wilgoci nie ma. Co wy na to?. Aha i pomaga poruszanie skrzynią biegów lub rusdzenie samochodu na biegu, ale to nie zawsze.
Ostatnio zmieniony ndz lut 19, 2006 20:28 przez Romek13, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz lut 19, 2006 19:23

Romek13 pisze: Aha i pomaga poruszanie skrzynią biegów
A więc coś nie styka
Romek13 pisze: Dowiedziałem się ze to może być bendix
I słuszny wniosek.
Więc najpierw posprawdzaj i wyczyśc wszystkie przewody przychodzące do rozrusznika - jak to nic nie da to rozrusznik trzeba wyciągać i sprawdzać bardziej dogłębnie


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » ndz lut 19, 2006 22:56

Romek13 pisze:Dowiedziałem się ze to może być bendix,
dokładnie jak kręci na pusto to tylko wymiana tej części cię ratuje
koszt niewielki ja niedawno robiłem rozrusznik bo tuleje mi padły i przy okazji wymieniałem bendix bo miał też luzy i czasami potrafił nie załapać i po drodze szczotki za wsoi zapłaciłem na warsztacie 190,- koszt miom zdaniem niewygórowany


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

Romek13
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 20:51
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Romek13 » pn lut 20, 2006 17:36

Ja to będe robił sam, a więc będzie tanio, oby działało.



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr lut 22, 2006 19:14

1. Wywalony automat (wrzutka, cewka - inne nazwy)
2. Mocno wywalona tulejka w bendixie
3. Pozbijane lub nierówne czoła zębów na bendixie
4. Porozbijany wieniec na kole zamachowym od uderzeń bendixu (najczęściej dotyczy to pewnego odcinka wieńca, tj. przy takim jego położeniu, w którym najczęściej zatrzymuje się zgaszony silnik)
Pkt 1-3 wymiana odpowiednich elementów
Pkt. 4 - należałoby wyjąć od dołu blaszaną osłonę dolnej części komory komory sprzęgła (pokrywa) i pokręcać lekko wałem korbowym, oglądając widopczny po zdjęciu osłony wieniec, nierówności wyrównać drobnym pilniczkiem.

W skrajnych przypadkach 1+2+3+4 lub jeszcze coś innego :) Powodzenia


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 375 gości