Strona 1 z 2

[mk2]Szarpanie kierownicą podczas jazdy i manewru skrętu...

: sob lut 18, 2006 19:52
autor: M_a_S_t_E_r
Witam!
Tak jak w temacie.. Podczas jazdy są odczuwalne drgania kierownicy, a podczas manewru skrętu (najbardziej w lewo) kierownica jest niemal nie do utrzymania.. Najlepsze w tym wszystkim, że występuje to co 2-3 dzień.. Co to może być.. ?? Pomocy... Pzdr..

: sob lut 18, 2006 20:06
autor: misiek
niestety przegub zewnętrzy Ci padł(do wymiany)

: sob lut 18, 2006 20:14
autor: M_a_S_t_E_r
A ile taka "przyjemność" może kosztować.. ?? :grin:

: sob lut 18, 2006 20:22
autor: misiek
jeżei Ci nie zależy na nabitym logo VW mit AUDI to dostaniesz już przegub za 160 + guma(kapciuch ochronny na przegub), wymiana jest bardzo prosta

: sob lut 18, 2006 20:31
autor: MAPET
chwileczke.. ale kolega pisze ze najbardziej podaczas skretu w lewo tzn co podaczs w prawo i na wprost tez rzuca kierownica? zewnetzrny przegub raczje pstyka niz zuca keira wydaje mi sie... chyab ze juz bardzo styrany .. jeszcze sprawdz czy masz kola dokrecone ;)

: sob lut 18, 2006 20:49
autor: Mariusz Z.
A któraś z przednich opon nie dostała garba lub fela nie skrzywiona?

: sob lut 18, 2006 21:46
autor: M_a_S_t_E_r
Koła raczej są w porządku.. Nie są nie dokręcone i raczej nie mają w chwili obecnej takiej wady jak skrzywiona felga czy jeszcze inne różne rzeczy.. Może piasek się dostał do przegubu i trze i są problemy z prowadzeniem pojazdu.. No chyba. że drążek kierowniczy też zaczyna się sypać.. :)

: sob lut 18, 2006 21:52
autor: misiek
MAPET pisze:chwileczke.. ale kolega pisze ze najbardziej podaczas skretu w lewo tzn co podaczs w prawo i na wprost tez rzuca kierownica? zewnetzrny przegub raczje pstyka niz zuca keira wydaje mi sie... chyab ze juz bardzo styrany .. jeszcze sprawdz czy masz kola dokrecone
nie rób z gościa kogoś co jeżdzi z odkręconumi kołami, chyba wie co pisze

: sob lut 18, 2006 22:08
autor: MAPET
dlaczego ?? ja mialem taki przypadek ze mialem niedokrecone i co tzn ze jestem idiota czy jak bo cie nie zrozumialem?

: sob lut 18, 2006 22:17
autor: M_a_S_t_E_r
Dobra Panowie.. Luzik.. Zdarzają się wypadki przy pracy, ale tak jak pisałem raczej nie jest to wina kół.. Chyba jednak czeka mnie wymiana przeguby.. Tylko jeszcze jedno mnie interesuje.. Dzielą się one na prawe lub lewe czy coś w tym stylu.. ??

: sob lut 18, 2006 22:20
autor: zwirzyk
Osobiście też radził bym przyglądnąć się przegubom.W zależności od stylu jazdy, nagłe przyspieszenia przy skręconych kołach,powodują nadmierne obciążenie przegubów i ich przedwczesne zużycie.Radzę też sprawdzic luz na łożyskach piast kół przednich.Przy ich wypracowaniu powstaja podobne efekty podczas jazdy.
Pozdrawiam.

: sob lut 18, 2006 22:37
autor: misiek
MAPET pisze:ja mialem taki przypadek ze mialem niedokrecone i co tzn ze jestem idiota czy jak bo cie nie zrozumialem?
chodziło mi o to że spr. wszystko(łącznie z dokręceniem kół)

: sob lut 18, 2006 22:44
autor: MAPET
misiek10111 pisze:
MAPET pisze:ja mialem taki przypadek ze mialem niedokrecone i co tzn ze jestem idiota czy jak bo cie nie zrozumialem?
chodziło mi o to że spr. wszystko(łącznie z dokręceniem kół)
a skad aj to mialem wiedziec? nie napisal..

: sob lut 18, 2006 23:23
autor: Siara
Bardzo mozliwe ze to przeglub zewnetrzny, 2 dni temu moj ojciec mial tak samo w UNO i tez mi sie wydawalo ze przegluby raczej strzelaja a nie szarpia kierownica (przynajmniej taki u mnie byl objaw) ale jadnak przeglub wymienil i wszystko OK.
Nie ma prawych czy lewych, te same sa na 2 strony, a jezeli chodzi o kase to ja kupielm PASCALA za 98 zł. komplet z nakretka, gumą i opaskami i jak narazie jestem zadowolony.
Pozdr