Strona 1 z 1

[mk4]Świece w oleju

: sob lut 18, 2006 19:07
autor: martines
Wczoraj wymieniałem świece. Dziwna sprawa dwie świece były w oleju. Co jest?

: sob lut 18, 2006 19:51
autor: Maiki X
HHmmm jest to czworka wiec dziwne z zasady powodem zaolejenia swiec sa wytarte pierscienie lub uszczelniacze zaworowe,ewentualnoscia jeszcze jest uszkodzenie uszczelki głowicy.Sprawdz poziom oleju moze jest zbyt wysoki.

: sob lut 18, 2006 21:57
autor: TAZ
MK4 to wogóle według mnie dość awaryjny samochód, powodem zaolejenia świec mogą być padające cewki i zużyte uszczelniacze zaworowe. Dość dużo czwórek łyka olej, co spowodowane jest jakimiś lipnymi uszczelniaczami zaworowymi. Może u ciebie właśnie autko żre olej ??

: sob lut 18, 2006 23:46
autor: Tomasz Żaguń
Może poprostu były już zużyte i niepaliły dobrze

: ndz lut 19, 2006 00:36
autor: CYBER
zuzycie swiec i ich niepalenie conajwyzej powoduje zmiane barwy z jasnobrazowej na graniastoczarna. a olej do inna bajka. zupelnie. ponadto swieca zuzyta daje iskre o innej energii i znacznie mniejszej jednostkowej koncentracji energii. przy gazie sie to szczegolnie odczowa. coz. jelsi swieca jest czarna matowa to cos z regulacja silnika. jesli czarna tlusta -> patrz wczesniejsze wypowiedzi -> pierscionki, uszczelniacze lub luzy na prowadnicach zaworowych.

pzdr

: ndz lut 19, 2006 00:43
autor: Bula88
jak czytam wypowiedzi o mk4 to az boje sie co kupie w przyszlosci, chcialem zostac przy golfie ale...

: ndz lut 19, 2006 01:05
autor: naum
martines,
Wczoraj wymieniałem świece. Dziwna sprawa dwie świece były w oleju. Co jest?
- miałem podobnie w mk2 Jetta. Wymiana świec nic nie pomogła. Problem był w przewodach.

: ndz lut 19, 2006 02:21
autor: CYBER
Bula88 pisze:jak czytam wypowiedzi o mk4 to az boje sie co kupie w przyszlosci, chcialem zostac przy golfie ale...
wystarczy kupic jedyneczke ... :D :okej:

: ndz lut 19, 2006 14:26
autor: martines
Dziwna sprawa. Tylko na 2 świecach widoczne były zacieki od góry! Konsultowałem to z pewnym mistrzem ASO VW. Człowiek powiedzial mi że jest to jakaś uszczelka pod wałkami. Gra z wymianą nie warta tytulowej "świeczki", gdyż jest to podobno kolejna przypadłość MK4, z która poprostu trzeba się pogodzić i nauczyć żyć! Nie wiem czy jest z tym jakieś powiązanie. Zmieniłem świece ale samochód nadal gaśnie i niekiedy nie zapali za 1. POstaram sie jeszcze wymienić przewody.