[mk4]Świece w oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

[mk4]Świece w oleju

Post autor: martines » sob lut 18, 2006 19:07

Wczoraj wymieniałem świece. Dziwna sprawa dwie świece były w oleju. Co jest?
Ostatnio zmieniony sob lut 18, 2006 19:22 przez martines, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Maiki X
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lut 15, 2006 19:54
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: Maiki X » sob lut 18, 2006 19:51

HHmmm jest to czworka wiec dziwne z zasady powodem zaolejenia swiec sa wytarte pierscienie lub uszczelniacze zaworowe,ewentualnoscia jeszcze jest uszkodzenie uszczelki głowicy.Sprawdz poziom oleju moze jest zbyt wysoki.


Best Life is VW drive!!!! :satan:

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 18, 2006 21:57

MK4 to wogóle według mnie dość awaryjny samochód, powodem zaolejenia świec mogą być padające cewki i zużyte uszczelniacze zaworowe. Dość dużo czwórek łyka olej, co spowodowane jest jakimiś lipnymi uszczelniaczami zaworowymi. Może u ciebie właśnie autko żre olej ??



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob lut 18, 2006 23:46

Może poprostu były już zużyte i niepaliły dobrze



Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » ndz lut 19, 2006 00:36

zuzycie swiec i ich niepalenie conajwyzej powoduje zmiane barwy z jasnobrazowej na graniastoczarna. a olej do inna bajka. zupelnie. ponadto swieca zuzyta daje iskre o innej energii i znacznie mniejszej jednostkowej koncentracji energii. przy gazie sie to szczegolnie odczowa. coz. jelsi swieca jest czarna matowa to cos z regulacja silnika. jesli czarna tlusta -> patrz wczesniejsze wypowiedzi -> pierscionki, uszczelniacze lub luzy na prowadnicach zaworowych.

pzdr


Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » ndz lut 19, 2006 00:43

jak czytam wypowiedzi o mk4 to az boje sie co kupie w przyszlosci, chcialem zostac przy golfie ale...



naum
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: śr mar 23, 2005 22:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: naum » ndz lut 19, 2006 01:05

martines,
Wczoraj wymieniałem świece. Dziwna sprawa dwie świece były w oleju. Co jest?
- miałem podobnie w mk2 Jetta. Wymiana świec nic nie pomogła. Problem był w przewodach.



Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » ndz lut 19, 2006 02:21

Bula88 pisze:jak czytam wypowiedzi o mk4 to az boje sie co kupie w przyszlosci, chcialem zostac przy golfie ale...
wystarczy kupic jedyneczke ... :D :okej:


Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » ndz lut 19, 2006 14:26

Dziwna sprawa. Tylko na 2 świecach widoczne były zacieki od góry! Konsultowałem to z pewnym mistrzem ASO VW. Człowiek powiedzial mi że jest to jakaś uszczelka pod wałkami. Gra z wymianą nie warta tytulowej "świeczki", gdyż jest to podobno kolejna przypadłość MK4, z która poprostu trzeba się pogodzić i nauczyć żyć! Nie wiem czy jest z tym jakieś powiązanie. Zmieniłem świece ale samochód nadal gaśnie i niekiedy nie zapali za 1. POstaram sie jeszcze wymienić przewody.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 358 gości