Strona 1 z 1

MkII dość wysokie obroty

: pt lut 17, 2006 23:05
autor: TommyHH
Miałem kłopoty.(Nie zapalał) Wymieniłem palec, kopułkę, przewody i to co było przyczyną czyli świece. Pali od dotyku. Wymieniałem też termostat. Płyn chłodniczy zalałem i odpowietrzyłem układ jak trzeba. Problem mały jest taki, że teraz na biegu jałowym po odpaleniu (jest -6 -10°C) mam jakieś 1700 obrotów na benzynie a na gazie normalnie tj. 1000. Co to może być?

: sob lut 18, 2006 17:02
autor: Maiki X
Powiedz czy w momencie gdy przegazujesz kilkukrotnie silnik (na benzynie) predkosc obrotowa biegu jałowego jest prawidłowa czy jest ten sam objaw?

: sob lut 18, 2006 17:19
autor: TommyHH
Jak silnik się nieco zagrzeje to jest prawie ok.Prawie, bo jak jadę,dojeżdżam np. do skrzyżowania, zatrzymuję się i wyrzucam na luz to czasem znów mi skacze na 2500 - 3000 obrotów i spada na jakiś czas na 2000.

: sob lut 18, 2006 17:23
autor: kawior0
miałem to samo w swoim MK2 1.8 GT .
po pierwsze zobacz przewód odmy ja miałem delikatnie pęknięty- pomogło
po drugie przy jednopunkcie z tyłu wtrysku jest czujniczek i tam może niełonczyć
pozdro

: sob lut 18, 2006 17:35
autor: TommyHH
kawior0 pisze:miałem to samo w swoim MK2 1.8 GT .
po pierwsze zobacz przewód odmy ja miałem delikatnie pęknięty- pomogło
po drugie przy jednopunkcie z tyłu wtrysku jest czujniczek i tam może niełonczyć
pozdro
Właśnie, możesz mi powiedzieć co to jest ta odma, do czego służy i gdzie dokładnie się znajduje. I gdzie dokładnie jest ten czujnik?

: sob lut 18, 2006 17:51
autor: Maiki X
Odma jest to gumowy przewod łaczacy skrzynie korbowa silnika najczesciej z obudowa filtra powietrza badz jest bezposrednio umieszczana w podstawie wtrysku(słuzy do odprowadzania nadmiaru cisnienia oraz oparow oleju)Dodatkowo mozna jeszcze sprawdzic przewod podcisnienia do serwa w kilku przypadkach gdy był pekniety predkosc obrotowa oscylowała.Jesli to wszystko bedzie ok to podejrzewam silniczek rokowy.

: pn lut 20, 2006 19:36
autor: kawior0
cze wam ! Maiki X -wszystko ok ale jak odczówa niewielki spadek obrotów to nie będzie silnik krokowy! a ty TommyHH masz wielopunkt jak tak to posprawdzaj wtyczki dochodzące do wtrysku.pozdro i tą odme