[mk3]NIE MOGĘ RANO OTWORZYĆ DRZWI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

DUSZCZO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
Lokalizacja: Warszawa

[mk3]NIE MOGĘ RANO OTWORZYĆ DRZWI

Post autor: DUSZCZO » pt lut 17, 2006 14:17

NIE MOGĘ RANO OTWORZYĆ DRZWI ANI Z ZEWNĄTRZ ANI WEWNĄTRZ
KLAMKI NORMALNIE CHODZA ALE NIE MA TAKIEGO CHARAKTERYSTYCZNEGO KLIK

PEWNIE COŚ W ŚRODKU ZAMARZŁO BO PO ROZGRZANIU OTWIERAJĄ SIĘ NORAMLNIE

JAK JUŻ ROZBIOĘ DRZWI TO NA CO MAM ZWRÓCIĆ UWAGĘ ? CO PRZESMAROWAĆ?

DZIĘKI Z GÓRY :kufel:
Ostatnio zmieniony pt lut 17, 2006 16:29 przez DUSZCZO, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Duszczo

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt lut 17, 2006 14:38

najlepiej przesmaruj caly zamek... i bedzie po klopocie... odkrec zamek i przesamruj...
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pt lut 17, 2006 14:57

Było na ten temat dużo i nie będę drugi raz pisał :)

A jest to taka już przypadłość zamków w Polo i MK3 w zasadzie jednego elementu metalowego który jest bardzo czuły na wilgoć i niską temp.

Zaopatrz się w oliwkę w spreju z wężykiem (do łańcuchów rowerwoych np.)

I zrób tak nagrzej autko porządnie żeby to odparowało i psiknij tą oliwką w otówr od rygla drzwi (tylko delikatnie żeby spłyneła po metalowm ryglu) a drugie miejsce to odciągnij klamkę (tak jak otwierasz drzwi) i w otwór z którego wychodzi cięgno tam do środka też psiknij.
U mnie w Polo pomogło bo już nie ma problemów z tym. Raz na jakiś czas powtórz czynność i spokojnie u mnie nie marzło nawet przy -20 jak samochód stał całą noc na powietrzu.

I nie trzeba nic rozkręcać bo zamek jest ok ale pod klamką są metalowe zapadki które trą metal o metal i delikatna wilgoć i już się nie chce otworzyć.


Obrazek

DUSZCZO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DUSZCZO » pt lut 17, 2006 15:04

dzięki za pomoc i szczegói??[/quote:1b8fc7274d]

poco sam to zrobisz t


Pozdrawiam
Duszczo

Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » pt lut 17, 2006 15:19

DUSZCZO pisze:a może do tego poosłużyc WD40 ???
nie polecam gdyż WD40 tylko chwilowo smaruje a stare tłuszcze rozpuszcza i wypłukuje także jak psikniesz dziś jutro i tak nie otworzysz drzwi
a co do przesmarowania to polecam towot w spreyu ja zakupiłem taki za 12 zeta spsikałem zamki jak tylko sie da bo miałem ten sam kłopot co ty a teraz bez problemu otwerają sie


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

DUSZCZO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DUSZCZO » pt lut 17, 2006 15:24

dzieki serdeczne dziś tak uczynie bo trochę denerwuje mnie wsiadanie przez tylne lub pasażera drzwi :grrr:


Pozdrawiam
Duszczo

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt lut 17, 2006 15:27

jak koledzy pisza.. nie stosuj WD40 wd 40 pomocne jest do okrecania czegos lub chwilowego nasmarowania.. nie jest to trwaly smar ktory zostanie ci i bedzie smarowal ruchome elenty caly czas... mozesz dac smar nornalny... ajk nie masz w spreyu oczywiscie w sprayu masz duzo lepszy dostpep bo rurak dojdziesz bez problemu w wikszosc czesci w zamku ;) pzdr i powodzenia...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pt lut 17, 2006 16:10

WD-40 można zastosować żeby wypłukać syf.

Psiknąć a później sprężonym powietrzem żeby pozbyć się WD-40 i jakiś tawot czy coś podobnego tylko żeby było w formie płynnej.
Bo zwykły smar zgęstnieje i też się nie otworzy.


Obrazek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt lut 17, 2006 16:19

no tak tak tawot mialem na mysli .. chodzilo mi o to aby wyjasnic ze wd sie nie nadaje ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 436 gości