Strona 1 z 1
MK3 1,4 NIERÓWNA PRACA JAK JEST ZIMNY - POMOCY
: pt lut 17, 2006 10:55
autor: DUSZCZO
Witam
Ostatnio mam problem z moim golfem.
Zapala pieknie ale jak jest rano zimny bardzo nierówno pracuje. Jak dodaje gazu to zanim wejdzie na obroty to strasznie przerywa.
Dodam jeszcze że dzis rano czułem na zewnątrz samochodu paliwo.
Całe zamieszanie ustaje jak sie rozgrzeje i złapie temp. wtedy chodzi płynnie, nic nie przerywa az miło.
Co to moze być? Poradźcie.
świece, przewody kopółka i palec - wymienione na nowe
: pt lut 17, 2006 11:10
autor: pkirylcz
Nie chce cie martwic, ale moze to byc problem z uszczelka pod glowica.
Dziac sie tak moze dlatego ze plyn z chlodnicy przesacza sie do cylindrow i dlatego rano jak zapalasz cos jest nie tak.
Nie ubywa ci czasem plynu w chlodnicy ??
: pt lut 17, 2006 11:23
autor: DUSZCZO
ostatnio zauważyłem że mi ubywa ale bardzo niewiele.
To mozliwe że po rozgrzaniu problem ginie?
: pt lut 17, 2006 13:41
autor: maro
pkirylcz pisze:Nie chce cie martwic, ale moze to byc problem z uszczelka pod glowica.
Dziac sie tak moze dlatego ze plyn z chlodnicy przesacza sie do cylindrow i dlatego rano jak zapalasz cos jest nie tak.
Nie ubywa ci czasem plynu w chlodnicy ??
Dodatkowo to powinien jeszcze isc bialy dym z rury wydechowej, ale raczej to nie bedzie to bo by przeciez ciezko zapalal
: pt lut 17, 2006 13:50
autor: DUSZCZO
no wlasnie zapala bez problemu czy mroz - czy nie zapala pięknie.
czy leci biały dym??? ciężko stwierdzić bo jest zimno, ale chyba nie dymi ....
dziś rano czułem na zewnątrz zapach benzyny
Moze to jakis czujnik temperatury lub coś w tym rodzaju?
: pt lut 17, 2006 15:40
autor: mexico
Może to wina pogody?
Bo jeżeli uszczelka pod głowicą, to spory chyba wydatek...
: pt lut 17, 2006 15:51
autor: gostek37
witam a jaki jets mniejwiecej koszt wymiany uszczelki pod glowica??
mi sie dzieje podobnie ale nie ze pracuje nie rowno ale deska mi sie tak trzesie mocno ja mam disla 1.6 bez turbo ale jak dodaje gazu to tak troszke wteyd nierowno chodzi i za 2 min juz nic sie nie trzesie jest ok,co to mzoe byc??
: pt lut 17, 2006 17:06
autor: vento2e2
zaczol bym od przewodow wn i swiec a jak to niepomoze to sprawdzil bym kopulke i palec.pozdro
: pt lut 17, 2006 17:52
autor: Forester
vento2e2 pisze:zaczol bym od przewodow wn i swiec a jak to niepomoze to sprawdzil bym kopulke i palec.pozdro
dokladnie, a jka masz lpg to to to moze byc przyczyna
: pt lut 17, 2006 22:30
autor: lgruszkos
Kolego u mnie też nie równo chodził silnik abd 1.4 i smierdziało paliwem. Sprawdz czy stan oleju ci sie nie podnosi bo u mnie poszła sonda i zalewało go strzsznie i paliwo dostawało sie do oleju. a zapalał w normie
: pn lut 20, 2006 12:41
autor: pkirylcz
Forester pisze:vento2e2 pisze:zaczol bym od przewodow wn i swiec a jak to niepomoze to sprawdzil bym kopulke i palec.pozdro
dokladnie, a jka masz lpg to to to moze byc przyczyna
Niepotrzebnie sie narazac na koszta, lepiej sprawdzic omomierzem czy kable sa ok, a jak nie znasz sie to lepiej do warsztatu podjechac i pogadac z gosciami.
[ Dodano: Pon Lut 20, 2006 11:44 ]
gostek37 pisze:witam a jaki jets mniejwiecej koszt wymiany uszczelki pod glowica??
mi sie dzieje podobnie ale nie ze pracuje nie rowno ale deska mi sie tak trzesie mocno ja mam disla 1.6 bez turbo ale jak dodaje gazu to tak troszke wteyd nierowno chodzi i za 2 min juz nic sie nie trzesie jest ok,co to mzoe byc??
Mnie cala operacja kosztowala:
128 zl uszczelki Victor Ray: pod glowice, pod klawiature i do kolektora wydechowego
100 zl za robocizne
30 zl za plyn w chlodnicy.