[mk3]ciekawy temat
: czw lut 16, 2006 23:57
MÓJ temat tak zatytułowałem ponieważ jest dosć ogolny i może wielu dotyczyć
!!!
....NA wstepie dodam ze posiadam GOLFERKA silnik 1,8 ABS (myśle nad zmianą tego silnika , oczywiscie inny z grupy vw-audi)
.Z uwagi na wysokie spalanie w granicach 15 litrów benzyny na 100 kilometrów i to na trasie z predkoscią bardzo ekonomiczną- głownie na panujące warunki na drodze...jako pierwsza przyczyne po konsultacjach zostało postanowione ze trzeba zacząc od kabli zaplonowych , palca zaplonowego (mono-wtrysk) oraz świec....( gdy kupowałem golfika miał nowe niebieskie kable NGK-uważane za bardzo dobre i nie tanie, oraz tez swiece brisk premium)..
PRZEBIEG 178 tyś. Km> AKTUALNIE JEST 225 TYŚ
-- wiec jak sie wydaje po przebiegu nie ma co sie zastanawiac ponieważ jest to raczej wymiana exploatacyjna a nie naprawa... spodziewałem sie "świeżego zastrzyku prądu dla tego silnika " -- obecnie auto jest na gaz i chcialem poszukac dobrego rozwiązania poprostu kupic dobry produkt i tak znalazłem swiece BRISK Silver które sa dedykowane do samochodów na instalacje <LPG- >!!
, niestety na zakup po drodze udał sie mój ojciec i kupił świece NGK V-LINE za 70 ZŁotych--- CZY SĄDZICIE????? warto jutro iść i probować wymieniać ?? czy jest jakaś różnica medzy świecami do LPG?? KOLEJNĄ SPRAWA JEST TO ŻE OJCIEC KUPIŁ KABLE WYSOKIEGO NAPIĘCIA firmy LEADER ---i tu mnie głowa troche boli ! poniewaz na opakowaniu są wymienione SEAT -AROSA 1.0 1.4
CORDOBA 1.0
IBIZA
VW - LUPO 1.0
POLO 1.0 1.6
Numer katalogowy :AB 101 -----JAK NA MÓJ ROZUM DO GOLFA 1,8 nie bedzie pasować gdyż wymienione samochodu mają małe pojemności..... jesli sie myle do dobrze!!! FACET W MALEJ BUDCE POWIEDZIAŁ OJCU ŻE BEDĄ PASOWAĆ PODOBNO SPRAWDZAŁ W KATALOGU...ALE MOZE BYC TAK ŻE POWIEDZIAŁ ZE PASUJĄ żeby poprostu sprzedać i zarobić !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KABLE KOSZTOWAŁY 110 ZŁ I MYŚLE ZE SA NIEZŁE TYLKO NIE DO MOJEGO SAMOCHODU--- CO TO TYM SĄDZICIE.. JAKI MOGE MIEC NIEGATYWNY WPLYW?
PS. WIEM ŻE OJCIEC CHCIAŁ DOBRZE [/b][/u]
!!!
....NA wstepie dodam ze posiadam GOLFERKA silnik 1,8 ABS (myśle nad zmianą tego silnika , oczywiscie inny z grupy vw-audi)
.Z uwagi na wysokie spalanie w granicach 15 litrów benzyny na 100 kilometrów i to na trasie z predkoscią bardzo ekonomiczną- głownie na panujące warunki na drodze...jako pierwsza przyczyne po konsultacjach zostało postanowione ze trzeba zacząc od kabli zaplonowych , palca zaplonowego (mono-wtrysk) oraz świec....( gdy kupowałem golfika miał nowe niebieskie kable NGK-uważane za bardzo dobre i nie tanie, oraz tez swiece brisk premium)..
PRZEBIEG 178 tyś. Km> AKTUALNIE JEST 225 TYŚ
-- wiec jak sie wydaje po przebiegu nie ma co sie zastanawiac ponieważ jest to raczej wymiana exploatacyjna a nie naprawa... spodziewałem sie "świeżego zastrzyku prądu dla tego silnika " -- obecnie auto jest na gaz i chcialem poszukac dobrego rozwiązania poprostu kupic dobry produkt i tak znalazłem swiece BRISK Silver które sa dedykowane do samochodów na instalacje <LPG- >!!
, niestety na zakup po drodze udał sie mój ojciec i kupił świece NGK V-LINE za 70 ZŁotych--- CZY SĄDZICIE????? warto jutro iść i probować wymieniać ?? czy jest jakaś różnica medzy świecami do LPG?? KOLEJNĄ SPRAWA JEST TO ŻE OJCIEC KUPIŁ KABLE WYSOKIEGO NAPIĘCIA firmy LEADER ---i tu mnie głowa troche boli ! poniewaz na opakowaniu są wymienione SEAT -AROSA 1.0 1.4
CORDOBA 1.0
IBIZA
VW - LUPO 1.0
POLO 1.0 1.6
Numer katalogowy :AB 101 -----JAK NA MÓJ ROZUM DO GOLFA 1,8 nie bedzie pasować gdyż wymienione samochodu mają małe pojemności..... jesli sie myle do dobrze!!! FACET W MALEJ BUDCE POWIEDZIAŁ OJCU ŻE BEDĄ PASOWAĆ PODOBNO SPRAWDZAŁ W KATALOGU...ALE MOZE BYC TAK ŻE POWIEDZIAŁ ZE PASUJĄ żeby poprostu sprzedać i zarobić !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KABLE KOSZTOWAŁY 110 ZŁ I MYŚLE ZE SA NIEZŁE TYLKO NIE DO MOJEGO SAMOCHODU--- CO TO TYM SĄDZICIE.. JAKI MOGE MIEC NIEGATYWNY WPLYW?
PS. WIEM ŻE OJCIEC CHCIAŁ DOBRZE [/b][/u]