[vento]problemy z obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

vento2e2

[vento]problemy z obrotami

Post autor: vento2e2 » czw lut 16, 2006 20:58

Mam Vento 2.0 2E2 w ktorym glupieja obroty.
Caly problem tkwi w tym ze na wolnych buja obrotami nieznacznie ale wyczuwalnie, przy wcisnieciu pedalu gazu i probie utrzymania go na 2tys obrotow na postoju on powoli ( ok 5sek) schodzi na 1tys i tam zostaje, z kolei na LPG podczas jazdy po wzuceniu na luz schodzi z obrotowsilnika na ok 200 poczym go gwaltownie podbija na 1tys i schodzi powoli na 900 albo schodzi na 200 i gasnie.Na benzynie i na gazie przy delikatnym wcisnieciu(naprawde delikatnym) na gaz podchodzi lekko na obroty po czym z nich spada na ok.200 lub gasnie.POMOCY.wkurza mnie to do bialosci
Ostatnio zmieniony pt lut 17, 2006 13:08 przez vento2e2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 16, 2006 21:40

Kurcże mamy daw auta z tymi silnikami i dwa razy były problemy z wolnymi. Raz winien był regulator wolncyh ale to iaczej sie objawia: po zdjęciu nogi z gazu silnik przygasa i wraca za moment do właściwych obrotów które już stoją w miejcu. Chyba że jego zasilanie szwankuje, może wtyczkę tylko traz poprawić. Falowanie niewielkie było raz i okazał się odpięty jeden z wężyków podciśnieniowych pod rurą powietrzną dochodzącą do zespołu wtryskowego. Psprawdzał bym czy nie ma gdzieś nieszczelności w dolocie, sprawdził przeływomierz czy klapka w nim luźno chodzi i czy ma właściwe opory na stykach. A jak nie pomoże to chyba VAG powinien pomóc. Moze jeszcze czujniki temperatury, czujnik halla, ucieczka podciśnienia do serwa, na w\ężyk do zapłonowego nieszczelny, itd


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

vento2e2

Post autor: vento2e2 » czw lut 16, 2006 21:50

Niedodalem jeszcze ze gdzy spadnie z obrotowna luzie to bardzo trudno go zapalic. Zastanawiam sie czy czasem instalacja gazowa czegos nie skundlila. Co to jest VAG?



Awatar użytkownika
fuks
GTi Edition
GTi Edition
Posty: 248
Rejestracja: pt lis 12, 2004 21:39
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: fuks » czw lut 16, 2006 21:57

ja w swoim 2E mialem podobnie.
Pojechalem pod komputer (VAG) i nic!
Czy wam bierze olej ???? Mi bral i to dosc sporo! wymienilem uszczelniacze na zaworach i jeden popychacz bo byl walniety no i obroty sa idealne! i mialem identycznie jak opisujecie! Ze jak lekko pedal gazu dalem to mi spadal tak do 300 obrotow znow na 1100 i spadal do 800. Albo gasl i ciezko bylo odpalic.

pozdrawiam


[img]http://img407.imageshack.us/img407/351/gtifu1.jpg[/img]
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 16, 2006 21:59

vento2e2 pisze:Co to jest VAG
chodzi o podpięcie auta do komputera. Czasem można w ten sposob coś zdiagnozować. Co do brania oleju: oba nasze auta maja o 250000. To trochę biorą. Litr na 10000.

[ Dodano: Czw Lut 16, 2006 9:03 pm ]
fuks pisze:eden popychacz bo byl walniety
a stukał ten popychacz?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
fuks
GTi Edition
GTi Edition
Posty: 248
Rejestracja: pt lis 12, 2004 21:39
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: fuks » czw lut 16, 2006 22:03

Mi bral 1l ale na 1000 KM ;/
Ale problem byl identyczne jak u was. Mi pomoglo! wiec u was tez musi :)
:pub:


[img]http://img407.imageshack.us/img407/351/gtifu1.jpg[/img]
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki

vento2e2

Post autor: vento2e2 » czw lut 16, 2006 22:03

fuks, A wiesz ze to moze byc to oleju pije jakis 1litr na 3tys km a popychacze zaczely ostatnio stukac



Awatar użytkownika
fuks
GTi Edition
GTi Edition
Posty: 248
Rejestracja: pt lis 12, 2004 21:39
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: fuks » czw lut 16, 2006 22:06

vento2e2, no to masz rozwiazanie!
Ja za robote plus uszczelniacze, uszczelke pod pokrywe zaworow i jeden popychacz dalem 230 zl w najlepszym (najdrozszym) zakladzie.


[img]http://img407.imageshack.us/img407/351/gtifu1.jpg[/img]
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki

vento2e2

Post autor: vento2e2 » czw lut 16, 2006 22:10

fuks, z tym to ja akurat niemam problemu popychacze luka znalazlem za 20 zl/szt uszczelniacze za 1.90zl/szt a wymienie sobie sam hehe



Awatar użytkownika
fuks
GTi Edition
GTi Edition
Posty: 248
Rejestracja: pt lis 12, 2004 21:39
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: fuks » czw lut 16, 2006 22:11

vento2e2, no i prawidlowo :D ja po 1 narzedzi nie mam, po 2 czasu a po 3 to ja wole w komputerach pogrzebac niz przy aucie ;0


[img]http://img407.imageshack.us/img407/351/gtifu1.jpg[/img]
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki

vento2e2

Post autor: vento2e2 » czw lut 16, 2006 22:24

fuks, W nastepnym tygodniu to wymienie i dam znac czy pomoglo puki co dzieki za pomysl



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 511 gości