mk3 nie pali na benzynie tylko na gazie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rakmk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: śr lut 23, 2005 15:31
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: rakmk3 » pt lut 17, 2006 08:46

może też już się kończyć pompa paliwa, która nie jest wstanie utrzymać dostatecznego ciśnienia i po prostu brakuje mu benzyny do rozruchu z tego powodu możesz mieć problem z odpaleniam na gazie. Napisz ile auto ma lat i ile przejechane, bo taka pompa może paść jak każda część od zwykłekj eksploatacji bo to jest nic innego jak silnik elektryczny który posiada szczotki i stojan które to z kolei się zdzierają. Acha, powiedzieli ci gazownicy żebyś raczej nie jeździł na rezerwie tylko troche więcej?


MK III 1,8ABS full option

lotnik900
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:49
Lokalizacja: śląsk

Post autor: lotnik900 » pt lut 17, 2006 13:26

mam podobny problem z mk2 1,3 nz
na gazie pali normalnie a zimny nie pali na bęzynie mechanik twierzi że może to być problem z czujnikiem ssania który jest nad termostatem.
ja z moim bolidem dostaję już kręćka i sam się góbię co jest grane tym bardziej że
BĘZYNA DOSTAJE SIĘ DO OLEJU I TU MAM NAJWIĘKSZY PROBLEM co z tym zrobić poradźcie



r32golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 10:43
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: r32golf » pt lut 17, 2006 13:47

Możesz miec wode w Baku.. i to jest przyczyną.... jak wspomniał kolega wyżej może to byc pompa paliwa która już nie wydala...może filtr paliwa być przytkany ( jesli nie wiesz kiedy był wymieniany filtr paliwa to radze go wymienić jako pierwszą przyczyne usterki... jesli to nie to i tak nie wiele stracisz a przynajmniej bedziesz miec pewność co do tego elementu samochodu...( filtry sie wymienia co 60 tyś , z tego co pamietam.. kazdy mechanik to bedzie wiedział i napewno wielu z was ).DO pompki paliwa dostaniesz sie przez BAgażnik... odsuwając wykladzine i odkrecając taki okragły dekielek na 3 śróbkach...ale niestety do odkrecenia pompy potrzebny jest odpowiedni klucz....OCZYWISCIE nie namawiam cie do wymiany pompy... poprostu musi ci ktos to zdjagnozowac...


VAG

Awatar użytkownika
gribu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: pt paź 28, 2005 23:23
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: gribu » ndz lut 19, 2006 14:45

Jeśli po restarcie jest dobrze ale tylko na jakiś czas i znowu nie pali na benzynie to diagnoza jest moim zdaniem jedna - Insatalacja gazowa powoduje błedy i po jakimś czasie komputer "blokuje" pracę na benzynie. Przyczyną może być zła emulacja sondy lamda ew. sama sonda nie działa jak powinna. Jakis czas temu był nawet o tym temat w którym ktos pisał że właśnie silniczki AAM lubią się gryźć z niektórymi instalkami - Z tego co pamiętam potrzebny był inny komputer gazu czy jakis dodatkowy moduł (?)
We własnym zakresie można posprawdzać np. wpięcie do sondy i wszystkie połączenia - może po prosty cos nie łączy. Jeśli to nie pomoże to pozostaje wizyta w jakimś dobrym zakładzie gazowniczym.
powodzenia!!!


To jest miejsce na Twoja reklamę

rakmk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: śr lut 23, 2005 15:31
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: rakmk3 » pn lut 20, 2006 11:26

sprawdz jeszcze jedno, tzn.: jak wsiądziesz do auta to zwruć uwagę jak przekręcasz zapłon kluczykiem, w tym momecie powineneś słyszeć pracę pompy paliwa z tyłu auta, tam gdzie masz zbiornik paliwa (taki szum przez chwilę). Jeli go nie ma to na stuwe pompa, acha sprawdz w ogóle jeszcze bezpiecznik od tej pompy w skrzynce bezpieczników, to jest bodajże 15 licząc od lewej strony, nominalnie ma być 20 amper, czy aby nie masz jego przepalonego. Jeśli tak to pompa do wymiany bo jest nienaprawialna.


MK III 1,8ABS full option

Julek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn cze 27, 2005 19:16
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Julek » pn lut 20, 2006 12:44

gribu pisze: Jakis czas temu był nawet o tym temat w którym ktos pisał że właśnie silniczki AAM lubią się gryźć z niektórymi instalkami - Z tego co pamiętam potrzebny był inny komputer gazu czy jakis dodatkowy moduł (?)
Tak byl ten temat poruszany prawda jest ze czesto komputer od gazu ( zle dobrany lub ustawiony nie radzi sobie z emulacja) miesza w komputerze autka u mnie bylo podobnie a pomoglo USTAWIENIE EMULACJI NA MASE ( zakladanie przekaznika restartujacego komp odpada -dobre dla gazownikow ktorzy sie nie znaja na sprawie) Rozmawialem z paroma gazownikami rowniez z lepszych firm zajmujacych sie instalacjami lpg i wielu z nich twierdzilo ze do VW tylko emulacja typu masa zadna inna. wiec radze wybrac sie do gazownika i niech przestawi ustawienia kompa od gazu. A i jeszcze jedno nie zwracaj uwagi na to co ci powie gazownik (gdyby mial jakies inne zdanie-zawsze mozesz wrucic do starych ustawien) moj mowil ze autko bedzie jeszcze gorzej dzialac a potem strzelil karpia jak sie okazalo ze ja mialem racje :grin: . Pozdro



pitrusza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt gru 09, 2005 15:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: pitrusza » wt lut 21, 2006 15:26

U mnie bylo podobnie a przyczyna byl czujnik temp, ssanie sie nie otwieralo i do rozgrzania chodzil tylko na gazie a na benzynie gasl



Julek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn cze 27, 2005 19:16
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Julek » śr lut 22, 2006 17:47

pitrusza pisze:U mnie bylo podobnie a przyczyna byl czujnik temp, ssanie sie nie otwieralo i do rozgrzania chodzil tylko na gazie a na benzynie gasl
Przeciez pullup1 napisal ze po restarcie kompa jest ok wiec czujnik temp odpada.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 373 gości