Strona 1 z 2

[mk2]Skrzywiony Golfik

: czw lut 16, 2006 17:46
autor: pier
Witam i prosze o pomoc. Mój Golfik II sie skrzywił :panna: tzn. stojąc przed ałtem przodem do auta lewa strona jest niżej niż prawa o 3 cm widać to dokładnie na nadkolu po prawej stronie jest mniejszy prześwit między nadkolem a kołem. Są założone nowe amortyzatory ale problem nie znikł auto nie miało wypadku i nie wpadło w żadną dużą dziure. Wcześniej było równe. Prosze wyprostujcie mojego Golfika.

: czw lut 16, 2006 17:47
autor: krzysio
sprężyna?

: czw lut 16, 2006 17:50
autor: pier
Myślisz że fachura który zmieniał amorki w ASO rozwalił sprężyne ??? Co sie z nią mogło stać ??

: czw lut 16, 2006 18:02
autor: sas_gti
zaraz zaraz!
auto długo stało i po tym postaju wymieniałeś amorki w ASO, zgadza sie? To czemu fachura z ASO nie znalazł przyczyny opadnięcia auta?
Jesli amorki sa ok to mogą być tylko sprezyny, pewnie któraś pękła......
Ewentualnie masz przerdzewiały któryś kielich i cała kolumna wyskoczyła do góry ale to juz maksymalnie ekstremalna sytuacja.....
a moze najbanalniejsze sie stalo czyli zeszło powietrze, no ale to raczehj byś zauważył... :jezor: pozdro

: czw lut 16, 2006 18:06
autor: pier
Tlenu jest ile trzeba :) zardzewieć też nie zardzewiało a sprężyna wygląda na całą nie zauważyłem żadnego pęknięcia lecz może jest gdzieś krzywa. Auto nie stało długo a raczej wogule nie stało a amorki wymianiałem bo stare to już były kapcie.

: czw lut 16, 2006 18:16
autor: fibolek
Sprawdź jeszcze gumy na amorkach czy aby nie założył dwóch innych lub czy aby wogóle założył nowe.I oczywiście sprawdź czy amortyzatory sa dpbrze wkręcone w gniazdo.

: czw lut 16, 2006 18:16
autor: sas_gti
to ja moze zdjeciem wytlumacze o co mi chodzi z tym przerdzewieniem
Obrazek
(zdjecie znalazłem kiedyś na naszym forum)

[ Dodano: Czw Lut 16, 2006 17:19 ]
kolega dobrze gada, moze mechanik żle poduszki górne skrecił, poczuł opór i myslałze juz dokręcone a tam jescze troche gwintu zostało do zakręcenia.....
sprezyna nie moze byc krzywa, mzoe jedynie peknac i wtedy bedize krótsza, jak ułamał sie jeden zwój to bedzie akurat ze 3 cm....

: czw lut 16, 2006 18:30
autor: fibolek
Kolejna sprawa apropo wymiany amorów itp ustawienie zbieżności i geometrii.Pamietajmy o tym.
Bądź też fachura dał dwie inne gumy a niektóre lekko sie różnią wysokością.

: czw lut 16, 2006 19:01
autor: pier
Oki wielkie dzięki jutro pojade na stacje to sprawdzić i dam znać co i jak. pozdro

: czw lut 16, 2006 21:59
autor: zajac
ja bym postawil na to ze albo sprezyna jest zle zalozona na kielich albo oberwal sie kawalek i dlatego opadlo

: czw lut 16, 2006 23:08
autor: Rafał G2
A może jedna sprężyna jest inna i druga też, lub mogło być tak, że bardzo często jeździsz sam i jedna strona bardziej siadła niż druga bo nie było równego obciążenia....

: pt lut 17, 2006 00:19
autor: sas_gti
hehe sory ze zapytam ale ile wazysz??

Bo był przypadek że facet przyprowadzał Vito na geometrie 3 razy i za każdym razem sprawdzali, ustawiali i mówili że jest dobrze, nie ma bata musi być dobrze, a ze warsztat nowoczesny to zlecenia przyjmuje typ z biura a mechanik robi geometrie na hali. Gdzieś za czwartą próbą mechanik zobaczył w koncu przez przypadek właściciela i wszytko stało sie jasne, agent 150 kg wagi, siadł za kierą na czas ustawiania i było juz dobrze... :grin:

: pt lut 17, 2006 00:42
autor: To_mas
sas_gti, heh fajny przypadek :))
A czy auto napewno nie bylo bite ?? skad wiesz sprawdzales czy Ci powiedzieli jak go kupiles ??

: pt lut 17, 2006 03:28
autor: pier
Ze nie było bite to wiem napewno ponieważ znam jego historie zamim zostałem jego właścicielem. Zostało sprowadzone 5 lat temu z niemiec gdzie było modelem flagowym jednego z salonów ma 16 lat a jego przebieg to 100000km z czego 80000 zrobione w polsce