[mk2]Skrzywiony Golfik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lut 15, 2006 16:22
Lokalizacja: Nisko

[mk2]Skrzywiony Golfik

Post autor: pier » czw lut 16, 2006 17:46

Witam i prosze o pomoc. Mój Golfik II sie skrzywił :panna: tzn. stojąc przed ałtem przodem do auta lewa strona jest niżej niż prawa o 3 cm widać to dokładnie na nadkolu po prawej stronie jest mniejszy prześwit między nadkolem a kołem. Są założone nowe amortyzatory ale problem nie znikł auto nie miało wypadku i nie wpadło w żadną dużą dziure. Wcześniej było równe. Prosze wyprostujcie mojego Golfika.
Ostatnio zmieniony czw lut 16, 2006 18:10 przez pier, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krzysio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn sie 15, 2005 06:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysio » czw lut 16, 2006 17:47

sprężyna?


[you] dobrze że jeździsz vw

Awatar użytkownika
pier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lut 15, 2006 16:22
Lokalizacja: Nisko

Post autor: pier » czw lut 16, 2006 17:50

Myślisz że fachura który zmieniał amorki w ASO rozwalił sprężyne ??? Co sie z nią mogło stać ??



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw lut 16, 2006 18:02

zaraz zaraz!
auto długo stało i po tym postaju wymieniałeś amorki w ASO, zgadza sie? To czemu fachura z ASO nie znalazł przyczyny opadnięcia auta?
Jesli amorki sa ok to mogą być tylko sprezyny, pewnie któraś pękła......
Ewentualnie masz przerdzewiały któryś kielich i cała kolumna wyskoczyła do góry ale to juz maksymalnie ekstremalna sytuacja.....
a moze najbanalniejsze sie stalo czyli zeszło powietrze, no ale to raczehj byś zauważył... :jezor: pozdro



Awatar użytkownika
pier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lut 15, 2006 16:22
Lokalizacja: Nisko

Post autor: pier » czw lut 16, 2006 18:06

Tlenu jest ile trzeba :) zardzewieć też nie zardzewiało a sprężyna wygląda na całą nie zauważyłem żadnego pęknięcia lecz może jest gdzieś krzywa. Auto nie stało długo a raczej wogule nie stało a amorki wymianiałem bo stare to już były kapcie.



fibolek

Post autor: fibolek » czw lut 16, 2006 18:16

Sprawdź jeszcze gumy na amorkach czy aby nie założył dwóch innych lub czy aby wogóle założył nowe.I oczywiście sprawdź czy amortyzatory sa dpbrze wkręcone w gniazdo.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw lut 16, 2006 18:16

to ja moze zdjeciem wytlumacze o co mi chodzi z tym przerdzewieniem
Obrazek
(zdjecie znalazłem kiedyś na naszym forum)

[ Dodano: Czw Lut 16, 2006 17:19 ]
kolega dobrze gada, moze mechanik żle poduszki górne skrecił, poczuł opór i myslałze juz dokręcone a tam jescze troche gwintu zostało do zakręcenia.....
sprezyna nie moze byc krzywa, mzoe jedynie peknac i wtedy bedize krótsza, jak ułamał sie jeden zwój to bedzie akurat ze 3 cm....



fibolek

Post autor: fibolek » czw lut 16, 2006 18:30

Kolejna sprawa apropo wymiany amorów itp ustawienie zbieżności i geometrii.Pamietajmy o tym.
Bądź też fachura dał dwie inne gumy a niektóre lekko sie różnią wysokością.



Awatar użytkownika
pier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lut 15, 2006 16:22
Lokalizacja: Nisko

Post autor: pier » czw lut 16, 2006 19:01

Oki wielkie dzięki jutro pojade na stacje to sprawdzić i dam znać co i jak. pozdro



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » czw lut 16, 2006 21:59

ja bym postawil na to ze albo sprezyna jest zle zalozona na kielich albo oberwal sie kawalek i dlatego opadlo



Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » czw lut 16, 2006 23:08

A może jedna sprężyna jest inna i druga też, lub mogło być tak, że bardzo często jeździsz sam i jedna strona bardziej siadła niż druga bo nie było równego obciążenia....



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt lut 17, 2006 00:19

hehe sory ze zapytam ale ile wazysz??

Bo był przypadek że facet przyprowadzał Vito na geometrie 3 razy i za każdym razem sprawdzali, ustawiali i mówili że jest dobrze, nie ma bata musi być dobrze, a ze warsztat nowoczesny to zlecenia przyjmuje typ z biura a mechanik robi geometrie na hali. Gdzieś za czwartą próbą mechanik zobaczył w koncu przez przypadek właściciela i wszytko stało sie jasne, agent 150 kg wagi, siadł za kierą na czas ustawiania i było juz dobrze... :grin:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lut 17, 2006 00:42

sas_gti, heh fajny przypadek :))
A czy auto napewno nie bylo bite ?? skad wiesz sprawdzales czy Ci powiedzieli jak go kupiles ??



Awatar użytkownika
pier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lut 15, 2006 16:22
Lokalizacja: Nisko

Post autor: pier » pt lut 17, 2006 03:28

Ze nie było bite to wiem napewno ponieważ znam jego historie zamim zostałem jego właścicielem. Zostało sprowadzone 5 lat temu z niemiec gdzie było modelem flagowym jednego z salonów ma 16 lat a jego przebieg to 100000km z czego 80000 zrobione w polsce



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 230 gości