Strona 1 z 1

[mk3]JAMEX - czy kotoś miał z tymi sprężynami do czynienia

: czw lut 16, 2006 13:51
autor: eldorado84
witam, tak jak w temacie, czy ktoś miał z takimi sprężynami do czynienia:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=85572691
bo nie wiem czy od tego Pana kupć sprężyny do mk3 TD, nie wiem czy są warte ceny, obniżenie 40/40 do moich serynjych amorów (teraz olejowe) a niedługo gazówki lub olejowe skrócone "al-ko" albo "supersporta". Zawracać sobie głowe czy nie. Nie zaprzecze że chodzi mi też o cene. Ja mało jeżdźe ok 40kilometrów (nie więcej) codziennie. Czy zastosować też rozpurkę? Czy nałożyć na amory odboje? :bigok: Co Wy na to?

: czw lut 16, 2006 14:08
autor: wara99
bylo juz na forum o jamexach a co do ceny to jest bardzo dobra /319 za komplet top smiech na sali , przy takim obnizeniu rozpurka nie jest konieczna ,
wyjmujesz stare wkladasz nowe i w droge nie ma co tu wiecej kombinowac.
Co do amorów to miallem kiedys alko gaz + eibach -30 i jezdzilo sie super

: czw lut 16, 2006 14:27
autor: eldorado84
wara99 pisze:319 za komplet top smiech na sali
czy twoje stwierdzenie znaczy że to jest chłam bo kosztuje 319zł, czy jaka cena taki produkt, bo nie wiem jak to inaczej zrozumieć. Ja się tylko pytam czy sie opłaca wydać kase na ten zestaw, czy nie, po jestem w stanie w każdej chwili kupić je, ale chce zobaczyć też Waszą opinię.
Wiem że było na forach o jamexach, ale jakoś wszystkiego nie znalazłem co chciałem. Jaka jest jakość tych sprężyn, czy ich cena dlatego jest niższa bo jak: połamią się po roku lub stracą swoje "właściwości sportowe"? Wiem ktoś może wyskoczyć żebym dołożył 200zł i kupił Weiteca a ja wtedy odpowiem że poco Weiteca jak moge dołożyć jeszcze 200zł i kupie Eibacha. Więc czy warto jak na moje wymagania??

: czw lut 16, 2006 14:35
autor: wara99
chodzi mi o to ze tanio . a jamex to juz jakas firma jest wiec warto chyba . Ale lepiej pierw pogadac z kims kto ma na aucie takie sprezyny i wtedy bedziesz wiedzial czy ta firma robi dobre springi i jak sie na nich jezdzi

[ Dodano: Czw Lut 16, 2006 13:39 ]
masz tu posta lukni se i juz cos bedziesz wiedzial

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ight=jamex

: czw lut 16, 2006 14:56
autor: eldorado84
znalazłem jeszcze sprężyny (niebieskie) o oznaczeniach 100173 7CX44/05 (na przód) i na tył (czerwone) o oznaczeniach 100176 44/05
Jakie to obniżenie i jaka firma?

: czw lut 16, 2006 15:18
autor: Gwiazdor
eldorado84 pisze:znalazłem jeszcze sprężyny (niebieskie) o oznaczeniach 100173 7CX44/05 (na przód) i na tył (czerwone) o oznaczeniach 100176 44/05
Jakie to obniżenie i jaka firma?
Koper sprzedaje i Jamex i Supersport i troszkę niższa cena. Ja kupowałem,wiele osób u niego kupuje więc nie ma problemów i Ci nie wciśnie badziewia.

W dziale sprzedam są jego ogłoszenia.

: czw lut 16, 2006 15:44
autor: sas_gti
wara99 pisze: przy takim obnizeniu rozpurka nie jest konieczna ,
a przepraszam co ma rozpórka do obniżenia? mógłbyś to jakos uzasadznić??

Rozpórka jest po to żeby sie buda na kielichach nie rozłaziła, a rozłazić sie moze od twardego zawiasu, dzwonów, ostrej jazdy po dziurach, hopach, nawet od jazdy na slickach i niskim profilu potrafi sie buda rozłaźić.....

Ale powodem dla ktorego montuje sie rozpórki na pewno nie jest to ze auto siedzi niżej, tylko to ze robi sie przez to obnizenie twardsze.....a jak auto twardsze to siły przekazywane na karoserie za pośrednictwem tuleji gumowych sa wieksze....Powoduje to ze karoseria pracuje duzo bardziej, jest poddawana wiekszym przeciążeniom, jak i tez wpływa na przyspieszone zuzycie gumowych elementów zawieszenia....

A tak w ogóle to polecam rozpórki każdemu kto troche szybciej jeździ, ma duze felgi, szczególnie do aut po dzwonach albo stluczkach, nawet na seryjnym zaiwasie....nasze golfy nie są już pierwszej młodosći i zmęczenie materiału daje znać o sobie....nie zaszkodzi małe wzmocnienie......

: czw lut 16, 2006 17:22
autor: eldorado84
dzięki za wyczerpującą informacje na temat rozpurek, a czy nałożyć na amory bumowe odboje i bumową osłone:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=86520374
jakie amory zastosować olejowe skrócone, czy zwykłe gazowe?
jednak chyba wezme te jamexy z od tego typa z allegro, na te sprężyny jest TUV, jakieś papiery no i są nowe i są do TD (dobierane katalogowo)

: czw lut 16, 2006 17:28
autor: sas_gti
pewnie że zakładaj......
Obie te rzeczy wpłyną na przedłużenie żywotności amortyzatorów.....szczególnie te osłony, chropnią tłoczysko przed syfem.....

: czw lut 16, 2006 22:52
autor: eldorado84
Dzięki za wszelka pomoc wszystkim i pozdrawiam!!!