[vento]Ubywajnie plynu chlodzacego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[vento]Ubywajnie plynu chlodzacego
Mam pytanie do ludzi na forum , jaki moze byc powod ubywania plynu chlodzacego dolewam jakies pol litra na miesiac, nigdzie niema zadnych przeciekow prosze o rady....
acha moje autko to wv vento autom..
acha moje autko to wv vento autom..
Ostatnio zmieniony czw lut 16, 2006 13:44 przez Ryszard, łącznie zmieniany 1 raz.
po 1 poszukaj tu na forum bo sporo o tym bylo ..
po 2 tak jak kolega pisze.. nie ginie ci ogrzewanie czasem?
po 3 moze leci ci gdzies na kolektor i nie widzisz przecieku bo wyparuje plyn...
po 4 zapraszma na strone o Vento
pzdr
po 2 tak jak kolega pisze.. nie ginie ci ogrzewanie czasem?
po 3 moze leci ci gdzies na kolektor i nie widzisz przecieku bo wyparuje plyn...
po 4 zapraszma na strone o Vento
pzdr
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
może być tak że spalasz ten płyn i nic nie będzie widać po oleju, spr, jeszcze dokładnie tył silnika(od str. kabiny) czy czasem zaślepka na bloku nie puszcza i czy płyn nie sączy się czasem po bloku a ża jest blok gorący to odparowuje i nia ma plamy pod samochodem(ale ślad napewno bedzie na bloku)bodzio_j pisze:Być może padła uszczelka pod głowicą. Sprawdź czy nie przybywa oleju, i czy nie zmienił koloru na bażowy, taki maziowaty. Możliwe jest także dostawanie się płynu do komory spalania.
...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Najczęściej i najoptymistyczniej jest tak, że płyn jednak gdzieś cieknie, ale od razu odparowuje i nie widać na ciepłym silniku. Generalnie to wtedy śmierdzi pod maską płynem jak diabli. Taki wyciek często można dostrzec na zimnym silnku, wtedy jak już jest większy - a ty masz spory - i nie trzeba nadciśnienia w układzie żeby ciekło
[ Dodano: Czw Lut 16, 2006 1:57 pm ]
Widać też czasem jak paruje. Obejrzyj od tyłu dół chłodnicy i wszystkie połączenia
[ Dodano: Czw Lut 16, 2006 1:57 pm ]
Widać też czasem jak paruje. Obejrzyj od tyłu dół chłodnicy i wszystkie połączenia
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
to i ja dodam swoje - moim zdaniem 0,5 litra to mało jak na uszczelkę pod głowicą ale najpierw sprawdź wszystkie połączenia węży czy nie ma przebarwień - nie będzie widac wycieku tylko takie ślady - bo mały wyciek, a następnie zajrzyj do pompy wody - obok koła pasowego masz otworek czy tam nie ma śladó bo moze być początek końca pompy
W prosty sposób sprawdzić wyciek mam sprawdzony pomysł.Musisz wjechać najlepiej do garażu i w całkowitych ciemnościach sprawdzasz z pomocą latarki wycieki.Sam sprawdzałem bo w dzień zapomnij jest w miare jasno i nie dostrzeżesz wycieku bo i wyciek bardzo mały.A tak w ciemności od razu wpadnie ci w oko ciemniejsze miejsce musisz oczywiście ponurkować pod maską.innego sposobu nie znam bo bardzo mały wyciek.Możesz spróbować też metodą fluorescencyjną było na www.vwgolf.pl ale z tym to troche roboty.
[ Dodano: Czw Lut 16, 2006 17:37 ]
Bo ja kiedys sprawdzałem mały wyciek za pomoca podłożonego pod autem kartonu na noc i lipa.Odparowało wszystko.
[ Dodano: Czw Lut 16, 2006 17:37 ]
Bo ja kiedys sprawdzałem mały wyciek za pomoca podłożonego pod autem kartonu na noc i lipa.Odparowało wszystko.
Wyciek
proponuje Ci sprawdzic wszystkie opaski na połączeniach gumowych zęży z metalowymi końcówkami. W czasie mrozów metal bardziej sie kurczy niz guma i porstają szparki przez które sączy sie płyn. Dociągnięcie opasek powinno pomóc. Miałem ten sam proble u mnie w passacie i taki mały zabieg zdał egzamin.pzdr
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
Jesli poszla ci uszczelka pod glowica, to mozesz miec problemy z odpalaniem rano samochodu, moze nie tyle problemy, ale czy nie zachowuje sie czasami tak jakby pracowal na 3 cylindrach?? Przegazujesz i ok??
Wtedy plyn z ukladu chlodniczego przecieka do cylindrow z powodu uszk. uszczelki. Teraz moze ci i malo ubywa. Lada chwila moze wywalic uszczelke tak ze bedzie ci wyrzucalo plyn nagminnie przy jezdzie. Jak stoi na parkingu, i pracuje na jalowym, to nic sie nie bedzie dzialo. Dopiero pod obciazeniem zobaczysz.
Wtedy plyn z ukladu chlodniczego przecieka do cylindrow z powodu uszk. uszczelki. Teraz moze ci i malo ubywa. Lada chwila moze wywalic uszczelke tak ze bedzie ci wyrzucalo plyn nagminnie przy jezdzie. Jak stoi na parkingu, i pracuje na jalowym, to nic sie nie bedzie dzialo. Dopiero pod obciazeniem zobaczysz.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
a jak sie nie ma paska ? i ma sie 2 pompy wody to ci ?
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
-
- Mały gagatek
- Posty: 91
- Rejestracja: sob sty 14, 2006 17:29
- Lokalizacja: Dębica
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 114 gości