Strona 1 z 1

Problem z zapaleniem MK 2

: czw lut 16, 2006 00:34
autor: samson200
po zmianie paska rozrządu i ponownemu ustawieniu zapłonu nie pali na jeden a czasem na dwa gary jaka przyczyna hellp ??? :grrr:

: czw lut 16, 2006 00:46
autor: TAZ
Sprawdź jeszcze raz ustawienie paska rozrządu, zapłon ustaw na zero i wyreguluj na nowo, jak nie uspokoi się to sprawdzaj układ zapłonowy, zaczynając od modułu. cewki, na końcu halotron.

Brak zapłonu na którymś z garów

: czw lut 16, 2006 01:15
autor: robert83
Proponował bym sprawdzic przewody. Najlepiej nocą odpal sinki i podnieś maskę. Jeżeli przewody są popękane, to będzie widac błysnięcia iskier przeskakujących wewnątrz przewodów wysokiego napięcia.

: czw lut 16, 2006 01:31
autor: samson200
rozrząd sprawdzany chyba z dziesięć razy jest ok zapłon też zmieniłem nawet aparat zapłonowy i dalej te same objawy i zawsze nie pali na te same gary to jest na 3i4 przewody nowe bosch kopułka też nowa i nic

: czw lut 16, 2006 04:37
autor: bodzio_j
samson200 pisze:rozrząd sprawdzany chyba z dziesięć razy jest ok zapłon też zmieniłem nawet aparat zapłonowy i dalej te same objawy i zawsze nie pali na te same gary to jest na 3i4 przewody nowe bosch kopułka też nowa i nic
A sprawdzałeś świece? Może te dwie padły?Zamień i zobacz czy nadal nie będzie palił na te same gary.

: czw lut 16, 2006 11:36
autor: samson200
świece też sprawdzone

: czw lut 16, 2006 11:41
autor: GEORG
Kabli wysokiego napięcia nie pomyliłeś. Kolejność zapłonu.

: czw lut 16, 2006 11:43
autor: bodzio_j
GEORG pisze:Kabli wysokiego napięcia nie pomyliłeś. Kolejność zapłonu.
Małoprawdeopodobne, bo chyba wtedy zawsze by nie palił na te dwa gary, ale jesli tak jest to wrrr....

: czw lut 16, 2006 11:54
autor: samson200
nie pomylone wszystko ustawione tak jak powinno być i nie pali
ale zaraz ide na garaż bede prubował a nuż sie uda

: czw lut 16, 2006 12:03
autor: TAZ
A cewkę zmieniałeś ?? A mam jeszcze jedno pytanko. Jak dodajesz gazu to przemija ten objaw czy nie ?? Jak tak to masz wydmuchaną uszczelkę pod kolektorem ssącym na tych cylindrach co nie palą, ale jak objaw dalej jest ten sam to ja już nie mam pomysłów.

: czw lut 16, 2006 18:29
autor: samson200
panowie znalazłem przyczyne mam zatarte dwa zawory sące i sie nie domykają a co ztym idzie na tych garach nie ma kompresji tak że jutro wymiana zaworów i docieranie jak komuś pomogłem to super

: pn kwie 24, 2006 22:31
autor: silent_rob
a mnie chyba czeka to samo w moim ABF :/ kupa