Strona 1 z 1

Czy ktos wie jak zresetować kpmputer w VW II 1.8 (special) ?

: śr lut 15, 2006 21:06
autor: dams4
Mam golfa i nie wiem jak zresetować komputer. Słyszałem że można go zresetowac do ustawien fabrycznych. Czy ktos może mi pomóc?

: śr lut 15, 2006 21:15
autor: martini44
o ile dobrze mi widomo to w tych modelach sa komputery które nie maja pamieci do usterek i powracaja do wartosci fabrycznych w momencie wyłączenia zapłonu.....

: śr lut 15, 2006 21:18
autor: frytek43
jak co zedjmi kleme na pare minut

: śr lut 15, 2006 22:02
autor: pw524
Zdejm klemę na 30s

[ Dodano: Sro Lut 15, 2006 21:04 ]
Przez 1-2 dni Będzie wariował bo się uczy od nowa

: śr lut 15, 2006 22:13
autor: jusci
pw524 pisze:Zdejm klemę na 30s
moze raczej na 30 min
pw524 pisze:Przez 1-2 dni Będzie wariował bo się uczy od nowa
Co to znaczy ze uczy sie od nowa? Za każdym razem po resecie pracuje w trybie awaryjnym? Cos mi tu nie pasuje. Jak miałem pronlemy w RP to właśnie po resecie chodził ok a jak złapał błędy to dopiero zaczynał wariować

[ Dodano: Sro Lut 15, 2006 9:15 pm ]
Wydaje mi się że kasuje się tylko błędy a nie całą pamięć

: śr lut 15, 2006 22:27
autor: pw524
Nie prawda 30s czytaj troszkę instrukcję i porady które są na stronie. Wariuje pod tym względem że łapie na nowo dane o temperaturze powietrza wartości mieszanki itd... Bieg jalowy wtedy troszkę faluje bo zbiera informacje. A jak u ciebie nie ma reakcji na reset to tylko współczuć.

[ Dodano: Sro Lut 15, 2006 21:30 ]
Na LPG napewno nie będzie reakcji jak zamiast komputera chodzi emulator.

[ Dodano: Sro Lut 15, 2006 21:32 ]
Jednostka sterująca nie ma podtrzymania więc po co te 30 minut (na modlitwę?)

[ Dodano: Sro Lut 15, 2006 21:34 ]
A błędy gdzie się zapisują jak nie w pamięci?.

: śr lut 15, 2006 22:38
autor: jusci
U mnie jest tak ze obroty cały czas delikatnie falują. Ale zaniepokoiłeś mnie tym co napisałeś bo własnie wczoraj założyłem przekażnik do resetu kompa - reset następuje przy każdym odpalaniu silnika. Miałem problem z emulacją sondy na gazie, dlatego komp łapał błędy i na benzynie po odpaleniu kulawo chodził. Wszystkiego próbowałem, nic nie pomagało więc zdecydowałem się na ten przekaźnik.
A co do odłączania aku to wielokrotnie było pisane że trzeba odłączyć na co najmniej kilkanaście minut. Nie wiem z jakiej instrukcji ty korzytasz, chętnbie bym się z takąż zapoznał.

: śr lut 15, 2006 22:47
autor: pw524
Na gazie zawsze będzie łapał błędy bo to jest oszukiwanie komputera i z tym się trzeba pogodzić że przy prostej instalacji nie będzie dobrze na gazie i na benzynie. A te kilka czy kilkanaście minut jest na wyrost. Na codzień w pracy mam doczynienia z muzgami sterującymi i wiem ci mówię. Co do instrukcji to konkretnego źrudła ci nie podam ale poszperaj troszkę. Przepraszam jesli byłem troszkę opryskliwy ale tyle razy już spierałem się na te tematy że troszkę podnosi mi to ciśnienie. Wybacz :pub:

: śr lut 15, 2006 22:48
autor: jusci
:pub:

: śr lut 15, 2006 22:50
autor: martini44
oszustwo nie polega na oszukiwaniu komputera ale stworzenie tak zwanej iluzji dzialania sondy lambda(o ile takowa istnieje)

: śr lut 15, 2006 22:55
autor: pw524
Zależy co kto zakładał widziałem już różne dziwactwa

[ Dodano: Sro Lut 15, 2006 22:04 ]
Kumpel w MKIII miał jakiś przekaźnik zamiast emulatora po 6 miesiącach padł komputer.

: czw lut 16, 2006 13:43
autor: MAPET
po co 2 tematy?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 45c#327817

pzdr