Strona 1 z 1

obroty i czarny dym z rury vw vento 2.0 E

: śr lut 15, 2006 21:03
autor: arerog
Witam
Po wymianie przewodów wysokiego , kopułki , palca i świec silnik pracuje z wypadającymi zapłonami strzela w gażnik na wolnych , ma moc dopiero po 2 tys obr. a z rury po rozgrzaniu i zgaszeniu silnika jeszcze pdrzez 5-7 minut wydobywa sie dym dogasającego sie ogniska sadza i czarna rura wydechowa i świece. Co moze byc tego przyczyną.

: śr lut 15, 2006 21:06
autor: martini44
gaźnik w vento ???? :chytry:

: śr lut 15, 2006 21:21
autor: Groszek
A prawidłowo podłączyłeś kable, zgodnie z kolejnością zapłonu?

: śr lut 15, 2006 22:36
autor: Damien
sprawdz filtr powietrza...

: śr lut 15, 2006 22:37
autor: wara99
stalo ci sie to po wymianie tych rzeczy o których piszesz?

: śr lut 15, 2006 22:47
autor: Ralfii_VR
hmm, czarny dym z rury to zabogata mieszanka i zalewa silnik, moze garznik jest niewyregulowany

: śr lut 15, 2006 22:51
autor: martini44
jaki model vento posiadał GAŹNIK ???? :bajer:

[ Dodano: Sro Lut 15, 2006 22:06 ]
DZIEKI ZA PRIWA....
jesli bedzie to pomocne to:czarny dym z rury jest oznakiem złym składem mieszanki lub nieprawidłowo spalona mieszanką, jesli usterka powstała po wymianie elementów ukl.zaplonowego smiem twierdzic ze cos pozajaczkowałes z kolejnoscia przewodów lub nieprawidłowymi swiecami, jesli wystepowało to wczesniej to moga miec wpływ-czujnik temperatury dajacy sygnał do komputera o temperaturze silnika by ten mogł prawidłowo dobrac mieszanke paliwa do temperatury, sonda lambda ktora kontroluje skład spalin, przepływomierz ktory mierzy ilosc powietrza wpadajacego do ukl.dolotowego i wspolpracuje z czujnikiem temperatury, badz tez przestawiony zaplon albo na samym aparacie albo na pasku rozrzadu.....wszystko do kontroli....Z DOŚWIADCZENIA.....