Strona 1 z 1

Pompa paliwa w MKIII 1,8ABS

: wt lut 14, 2006 15:52
autor: rakmk3
własnie jestem po wymianie pompy paliwa w swoim MKIII, przestrzegam wszystkich przed jazdą na lpg mając jedynie rezerwe w zbiorniku paliwa.

: wt lut 14, 2006 15:53
autor: djtom
Ba no....

: wt lut 14, 2006 19:41
autor: greg
to nikt ci nie powiedział że zarżniesz pompę jeżdżąc bez paliwa???

: śr lut 15, 2006 02:03
autor: radziodm
wlasnie powiedzcie mi jak to jest, dlaczego na rezerwie nie mozna smigac, jak sie ma lpg? jesli jest rezerwa to chyba jeszcze jest cos w baku, wiec pompa nie powinna siasc? czy jest inaczej?

: śr lut 15, 2006 02:13
autor: Dominik107
Witam. Ja niemam zalozonej inst. gazowej i tez dopadla mnie ta przyjemnosc. Dowiedzialem sie tylko ze ta pompa jest nie tylko smarowana paliwem ale takze chlodzona. Jednak mam wrazenie ze znowu pompka mi pada. W zwiazku z tym mam pytanko: Slyszalem ze te pompki od wielopunktowego wtrysku sa wytrzymalsze. Czy po zalozeniu takiej zamiast fabrycznej w aucie z monowtryskiem cos sie moze uszkodzic i czy rzeczywiscie ta pompka jest lepsza?? Z gory dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam :smoke:

: śr lut 15, 2006 12:21
autor: rakmk3
do "greg"; przecież napisałem wyraźnie że nie jeździłem bez paliwa, tylko na rezerwie, czyli około 7-8l było w zbiorniku, wskazówka dopiero dotykała czerwonej skali na wskaźniku poziomu paliwa. Po za tym po wyjęciu pompy ze zbiornika tyle własnie było paliwa czyli ok.8l