Strona 1 z 1

mk2 Dmuchawa (Nietypowy Problem) :-(

: wt lut 14, 2006 13:24
autor: Chodki_18
Słuchajcie Działa Mi Dmuchawa W MK2 Tylko Na 3 Biegu. Przeczytałem Porade... Rozkreciłem... Wyciagłem Ja No I Dolutowałem Kawałek Drutu Tak Tylko Narazie Zeby Działało. Podłaczyłem Ja No I Lipa Dalej To Samo Działa Na 3. Sprawdziłem Przelacznik Od Regolacji Predkosci Jest Dobry. Ja Juz Nie Wiem Co Sie Z Nia Stało.
Jest Moze Jakis Bezpiecznik Albo Cos Na Tablicy Bez. Moze Cos Jest Przepalone?!
Prosze O Pomoc... Bede Bardzo Wdzieczny Za Kazda Porade.. :okej:

: wt lut 14, 2006 13:37
autor: sas_gti
zanim wlutowałeś trzeba to było sprawdzić czy ten bezpiecznik był faktycznie spalony..teraz to se mozna gdybać...poza tym ten nowy bezpiecznik lub tak jak mówi porada drut należy wlutować w 3 punktach, może tego nei zrobiłeś??

Poza tym porada jest do dupy bo predzej czy póżniej musi doprowadzić do zjarania silnika albo nawet małego pożaru......Trzeba tam wlutować bezpiecznik termiczny na 184 st Celsjusza i 10 Amperów i tyle.....a w łożyska silnika wtrysnać smar bo to zacieranie sie i opór tego łożyska w nim powoduje ze bezpiecznik sie pali.....pozdro
Jak wlutujemy drut to nie bedize sie mialo co spalic a wiec silnik bedie próbował krecic nawet jak łożysko bedize zatarte, i silnik stanie a wtedy moze sie nawet zapalić...

: wt lut 14, 2006 13:42
autor: Chodki_18
sas_gti pisze:zanim wlutowałeś trzeba to było sprawdzić czy ten bezpiecznik był faktycznie spalony..teraz to se mozna gdybać...poza tym ten nowy bezpiecznik lub tak jak mówi porada drut należy wlutować w 3 punktach, może tego nei zrobiłeś??

Oiza tym porada jest do dupy bo predzej czy póżniej doprowadzi do zjarania silnika albo nawet pożaru......Trzeba tam wlutować bezpiecznik termiczny na 184 st Celsjusza i 10 Amperó i tyle.....a w łożyska silnika wtrysnać smar bo to zacieranie sie i opór tego łożyska powoduje ze bezpiecznik sie pali.....pozdro
No Wiem... Wiesz Dzis Walentynki Kurde Nie Bede Przecie Z Panna Jezdził Na Trzecim Biegu Dmuchawy Bo Szału Mozna Dostac :-p Wymienie Drut Na Bezpiecznik Najszybciej Jak To Mozliwe Yyyy Jak W 3 Punktach... Ja Go Tylko Zbocznikowałem?! Czyli Gdzie Mam Jeszcze Dolutowac?!

: wt lut 14, 2006 13:50
autor: sas_gti
ja nie wiem co to znaczy zbocznikowac.... :jezor:
Ja ostanio to robiłem u siebie to pamiętam ze w dwóch miejscach go lutowałem a w jednym sciskałem w takie małe klamerki do styku wychodzącego na zewnątrz kostki.....czyli pewnie tez go bocznikowałem haha pozdro.....mi zaczął hulać :helm:

: wt lut 14, 2006 13:56
autor: Chodki_18
sas_gti pisze:ja nie wiem co to znaczy zbocznikowac.... :jezor:
Ja ostanio to robiłem u siebie to pamiętam ze w dwóch miejscach go lutowałem a w jednym sciskałem w takie małe klamerki do styku wychodzącego na zewnątrz kostki.....czyli pewnie tez go bocznikowałem haha pozdro.....mi zaczął hulać :helm:
Bocznik Masz Pokazany Na Obrazku... Ja Cos Takiego Zrobilem... Kurcze Jesli Dałbys Rade To Wytłumacz Mi Gdzie Dolutowałes Ten 3 Punkt Bo Te 2 Zdaje Sie Mamy Tak Samo..
:okej: :okej: :okej: PLEACE :grin: :grin: :grin:

: wt lut 14, 2006 14:44
autor: sas_gti
no najlatwiej to mi bedize to wytlumaczyc tak...

Po porstu wylutowałem stary bezpiecznik i na jego miejsce wlutowałem nowy...dokładnie tak samo jak byo, na koncach luty i równolegle przymocowałem do styku , ale wszytko tak jak było wcześniej.....
Luty robiłem dwa!!

[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 13:46 ]
żadnego bocznikowania nie robiłem bo nie było, po co to jest? widze ze to zwykle róznoległe obejscie dla bezpiecznika.... w jakim to celu sie robi?

: wt lut 14, 2006 14:47
autor: Chodki_18
Aha Spoko Czyli Mozna Powiedzec Ze Myslimy Pdobmnie...
Dzieki Za Pomoc :food: :food: :pub: :pub: