Strona 1 z 1

[B3] DIGIFANT - Różne informacje w książce i w internecie

: wt lut 14, 2006 10:43
autor: robert83
Mam passata B3 z silnikiem PF i nie pracuje mi jak trzeba. Po włączeniu i daniu gazu obroty biegu jaowego spadają że prawie silnik gaśnie i dopiero po chwili się stabilizują. To nie jest wina silnika krokowego bo go juz sprawdzałem i czyściełem. Podejrzewam że wina leży w ustawieniach śrób regulacyjnych. Mam książke obsługi do passata: "Volkswagen Passat" WYDAWNICTWA KOMUNIKACJI I łACZNOśCI wyd.5. ponadto ściągnąłem materiały z netu z linków zamieszczpnych na forum. Znalazłem różnice w informacjach dotyczących regulacji przepustnicy. Różnica dotyczy usawienia wkrętu oporowego (sytrzałka na rysunku). W książce jest napisane że należy wykręcic wkręt aż do uzyskania luzu, a następnie go wkręcac aż do uzyskania punktu styku z dzwignią. Następnie należy przekręcic wkręt oporowy o 1 obrót. Natomiast w materiałach z netu napisali, że o uzyskaniu punktu styku należy przekręci wkręt oporowy o pół obrotu. Wiec których informacji mam sie trzymac bo zgłupiałem. Może jest ktoś kto też ma silnik PF ( lub PB) i sie na tym zna i wie jak ustawic. PZDR.

: wt lut 14, 2006 11:40
autor: Paweł Marek
Mam Vento na digifancie, zalecaja dokręcić wkręt o pół obrotu po uzyskaniu styku. Bawiłem sie tym i nic się coś działo takiego jak u ciebie mimo prób z różnymi nawet nieprawidłowymi obrotami
Na jakiej podstawie twierdzisz że silnik krokowy jest sprawny. Czyszczenie żadnej gwarancji nie daje. Może pomóc ale nie musi. Miałem takie samo gaśnięcie i wymiana tego krokowca na używkę załatwiła sprawę. Najlepiej pożyczyć na chwilę od sprawnego auta i już.

[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 10:41 am ]
miało być nieprawidłowymi ustawieniami

[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 10:42 am ]
Po prostu nie sądzę żeby ustawienie tego wkrętu powodowało twoje kłopoty.

: wt lut 14, 2006 20:47
autor: promo211
Witam
posiadam golfa na digifancie i uważam że należało by
przeczyścić przepustnicę u mnie to pomogło tylko rób to delikatnie
pozdrawiam Przemek :bigok:

: wt lut 14, 2006 23:10
autor: radek_GL
albo sprawdź wtyczkę która idzie do silniczka krokowego u mnie przeczyszczenie jej pomogło