[B3] DIGIFANT - Różne informacje w książce i w internecie
: wt lut 14, 2006 10:43
Mam passata B3 z silnikiem PF i nie pracuje mi jak trzeba. Po włączeniu i daniu gazu obroty biegu jaowego spadają że prawie silnik gaśnie i dopiero po chwili się stabilizują. To nie jest wina silnika krokowego bo go juz sprawdzałem i czyściełem. Podejrzewam że wina leży w ustawieniach śrób regulacyjnych. Mam książke obsługi do passata: "Volkswagen Passat" WYDAWNICTWA KOMUNIKACJI I łACZNOśCI wyd.5. ponadto ściągnąłem materiały z netu z linków zamieszczpnych na forum. Znalazłem różnice w informacjach dotyczących regulacji przepustnicy. Różnica dotyczy usawienia wkrętu oporowego (sytrzałka na rysunku). W książce jest napisane że należy wykręcic wkręt aż do uzyskania luzu, a następnie go wkręcac aż do uzyskania punktu styku z dzwignią. Następnie należy przekręcic wkręt oporowy o 1 obrót. Natomiast w materiałach z netu napisali, że o uzyskaniu punktu styku należy przekręci wkręt oporowy o pół obrotu. Wiec których informacji mam sie trzymac bo zgłupiałem. Może jest ktoś kto też ma silnik PF ( lub PB) i sie na tym zna i wie jak ustawic. PZDR.