[mk3] Problem z czujnikiem od wskazań temperatury
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] Problem z czujnikiem od wskazań temperatury
A więc kumplowi chyba padł ów czujnik bo pokazywał co chciał .
Kupił nowy i nie wiem co kupił , ale pokazuje mu temp. non stop między 100-11- st. a wentylator się nawet nie włącza no i takiej temperatury napewno niema , bo węży idzie się bez problemu chwycić .
Dajcie jakis pomysł co sprawdzić , tzn. jaki opór ten czujnik powinien miec czy coś , jak go sprawdzić żeby miec pewność że on jest walnięty ?
Czujnik niy nowy ale cholera wie .
Kupił nowy i nie wiem co kupił , ale pokazuje mu temp. non stop między 100-11- st. a wentylator się nawet nie włącza no i takiej temperatury napewno niema , bo węży idzie się bez problemu chwycić .
Dajcie jakis pomysł co sprawdzić , tzn. jaki opór ten czujnik powinien miec czy coś , jak go sprawdzić żeby miec pewność że on jest walnięty ?
Czujnik niy nowy ale cholera wie .
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
Kupiłem nowy czujnik i pokazuje prawie maksymalną temperaturę.A na pewno taka nie jest. Wentyl włącza się dopiero jak zatrzymam auto i zgaszę.Płyn nie gotuje. Zdarza się, że nowy czujnik jest uwalony. Zwłaszca jeśli jakiejś dziwnej firmy- np.HPmarceliii pisze:Kupił nowy i nie wiem co kupił , ale pokazuje mu temp. non stop między 100-11- st. a wentylator się nawet nie włącza no i takiej temperatury napewno niema , bo węży idzie się bez problemu chwycić
ja miałem podobny przypadek, i u mnie przyczyną było to ze dziurawy czujnik temp. był(płyn sie dostał do wnętrza czujnika i pokazywał ciągle ok 100 st. nie wazne było to czy zimny czy ciepły) po wynianie było już dobrzepier pisze:A może ktoś wie co jest przyczyną takiego oto przypadku: na zimnym silniku po uruchomieniu auta kontrolka od temp. miga i wskazówka wychyla się ma max w prawo jak silnik sie nagrzeje to gaśnie i wskazówka spada do prawidłowej pozyci.
...
dokładnie ten(czarny), ja mam silnik 1,6 i tak mam go zamontowanego na wyjściu płynu z głowicy do chłodnicybodzio_j pisze:pier napisał/a:
Aha tylko który to czujnik gdzie n sie znajduje
Nie wiem jaki masz silnik, ale zazwyczajjest to czarny czujnik i znajduje się na wężu wychodzącym z głowicy (obok powinien być niebieski)
...
Czujnik jest zabezpieczony spinką - taki kawałek wygiętego drutu. Musisz ją najpierw wyciągnąć, a czujnik wyjdzie już bez problemu (powinien).Jak będziesz kupował nowy to dobrze aby była uszczelka.pier pisze:Wszystko super znalazłem czujnik tylk ni jak ni czorta nie mogłem go wyciągnąć jak go się wyciąga prosze o pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 277 gości