Strona 1 z 1
[mk4]Problem z uruchomieniem
: ndz lut 12, 2006 20:03
autor: bojan
Witam. Mam problem z uruchomieniem golfa 4 1.6. 16V 2001r. Dojeżdżałem już do miejsca parkingowego i nagle zgasł. Odpalił za 4 razem, ale na ok. 5 sek. i zgasł. Potem to samo, kilka razy nic i ponownie zaskoczył na kilka sekund. Odpaliłem go znowu, wjechałem na miejsce parkingowe pochodził bez problemu ok. 2 minut, równe obroty wszystko cacy. Zgasiłem go i spróbowałem ponownie. Kilka razy nic aż nagle zaskoczył, obroty równe ale wskazówka od obrotów nawet nie ruszyła (cały czas na zero), na chwilę zgasło podświetlanie zegarów, pochodził kilka sekund i znowu padł. Co to może być?
: ndz lut 12, 2006 20:27
autor: Golf GTi
o to ciekawe , wsumie nie maoilaem jescze mk4 ale cos tem sie znam na tych badziewiatkach , a teraz to auto zapali , napisales tam ze silnik pracowal ale obrotomierz nie dzilal , czy tak ?
: ndz lut 12, 2006 20:37
autor: bojan
Zgada się, przy ostatniej próbie odpalił, obroty równe ale wskazówka się nawet nie ruszyła i do tego zgasło podświetlanie zegarów na chwilę a potem wróciło i znowu silnik zgasł. Potem już nie próbowałem, ale po skokach(małysz) idę znowu próbować.
: ndz lut 12, 2006 20:51
autor: Golf GTi
Suchaj na moje oko cos jest nie tak ze zasilaniem za uklad zaplonowy dlatego auto gasnie ,a obrotomierz nie bedzie dzilal bez pradu na cewce, ale o tym juz pewnie wiesz , wiec musisz szukac cos na zasilnaniu , obrotonierz zbiera zasilanie z cewki zaplonowej , wiec proboj podlaczyc jakis mala zarowke do cewki , miedzy cewka i modolem zaplonowym , to bedza 2 grube styki , i jak bedziesz kracil zarowka ma lekko mrogac ,jak zapali to ma prawie swiecic, jezeli zarowczeka ci sie nie zapli to masz gdzies jakisproblem z elektryka ,byc moze to spiecie z wilgoci. tak to mozesz najszybciej sprawdzic.
: ndz lut 12, 2006 22:18
autor: bojan
Próbowałem ponownie go uruchomić i udało się. Niestety tylko 2 razy. Odpalałem, chodził ok, obroty też ok. Za trzecim razem już du... Potem znowu jak wcześniej zaskoczył ale obroty się nie ryszyły a do tego zapaliła się kontrolka check i chodził jakoś nierówno. Na chwilę zapaliła się też kontrolka od oleju. Sprawdziłem poziom i ok.
: ndz lut 12, 2006 23:01
autor: wara99
jec na vaga i wyjdzie co jest grane . check to sygnal o jakims bledzie lub awarji czegos
: ndz lut 12, 2006 23:40
autor: rogra
możliwe że pompa paliwa nie podaję
: pn lut 13, 2006 23:16
autor: bojan
Dzisiaj dowiedziałem się, że to najprawdopodobniej padnięty czujnik położenia wału korbowego. Marne 300 PLN za sam czujnik plus diagnoza i wymiana
