vw golf II bije kierownica przy chamowaniu!!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
vw golf II bije kierownica przy chamowaniu!!!!
witam!!!!
jak w temacie - gdy zaczynam chamowac z predkosci tak 150 i wyzej to zaczyna dosc powaznie bic kierownica... co moze byc powodem????
z gory dzieki za pomoc!!!!:)
jak w temacie - gdy zaczynam chamowac z predkosci tak 150 i wyzej to zaczyna dosc powaznie bic kierownica... co moze byc powodem????
z gory dzieki za pomoc!!!!:)
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
Re: vw golf II bije kierownica przy chamowaniu!!!!
Dokładnie tak jak piszą koledzy...pewnie masz zwichrowane tarcze.Jak zdejmiesz koła to sprawdz czy tarcze nie mają duzego progu.Jak nie to mozesz je przetoczyc,zalezy jeszcze czy bardzo są krzywe .Wiadomo ze nowe to zawsze nowe.Decyzja nalezy do ciebiespeeder pisze:witam!!!!
jak w temacie - gdy zaczynam chamowac z predkosci tak 150 i wyzej to zaczyna dosc powaznie bic kierownica... co moze byc powodem????
z gory dzieki za pomoc!!!!:)

Pozdro.
to co piszą koledzy i jeszcze sprawdz felgi(zwłaszcza po wewnętrznej str.) czy nie sa krzywe (przy hamowaniu krzywizna falgi jest bardziej wychwytywalna bo koło jest bardziej dociskane do podłorza), ale pewnikiem jest że masz krzywe tarcze i warto je wymienić (nie przetaczać) na nowe koszta nie są duze

Skoro efekt ten występuje przy tak dużych prędkościach to krzywizna twoich tarcz nie jest duża. Ale radzę je wymienić razem z klockami, bo tarcze krzywią się od przegrzania lub od wjazdu w kałużę. Jak twoje tarcze pokrzywiły się od kałuży to pół biedy, ale jak od przegrzania to i klocki ucierpiały bardzo.
zgadza się w instrukcji dołączonej do moich tarcz była informacja o tzw. hartowaniu tarcz(chodzi o procedurę pierwszego hamowania i zagrzania tarcz), jak tego się nie zrobi to mogą wystąpić krzywizny tarcz, ale to do tyczy się nowych tarcz, być może twoje nie zostały tzw. zahartowane i uległy skrzywieniuTAZ pisze:ale jak od przegrzania to i klocki ucierpiały bardzo.

- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
ok to przy najblizszej okazji powymieniam wszysktkie tarcze ale mysle o sportowych odpowiednikach- czyli tarcze np rowkowane i klocki EBC
jak wy sie zapatrujecie na takie cos?? czy ktos juz sprawdzal te prdukty????
link do EBC www.ebcbrakes.pl
jak wy sie zapatrujecie na takie cos?? czy ktos juz sprawdzal te prdukty????
link do EBC www.ebcbrakes.pl
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
jeżeli Ci podejdą pod siodła hamulców i nie będą kosztować 50 zł tylko więcej (jak za rowkowane tudzież za nawiercane)to jak najbardziej, ale ja bym został przy tradycyjnych (np: brembo koszt 1 tarczy to ok. 50 zł. - ja mam takie i jestem zadowolony i mam je 3 lata)speeder pisze:ale mysle o sportowych odpowiednikach- czyli tarcze np rowkowane i klocki EBC

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości