[mk3]wymieniłem cały wydech !

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

[mk3]wymieniłem cały wydech !

Post autor: dziejo » sob lut 11, 2006 12:39

jak w temacie wymieniłem cały wydech oprócz kata wprawdzie juz ma podobno wiele do zyczenia tak mówią ale nie o tym, tłumole ,środkowy i koniec wydechu były nie najdroższe bo zap 175 i140 jeszcze łaącznik elastyczny z przodu 110 problem w tym że na wysokich obrotach pracuja w miarę cicho (basowy pomruk) a kiedy schodzi nagle z obrotów zaczyna przez chwile pyrchac !narazie bym chciał poznać opinię innych zanim sie udam do tłum mechaniolów mam na nie 2lata gwar czy jest mozliwe aby spaliny cofały się przez moment z powrotem bo takie zjawisko zaobserwowałem kiedy przyłozyłem kawałe szmatki dokoncówki mam taka końcówkę wydechu przyspawaną gościu mi przyspawał bo mówi że jak przykreci to będzie obijała jeszcze cos tłumol mówił ze kat moze odrazu wycia ć za jedna robotą ale wstrzymałem sie troszkę było juz na forum sporo ale i tak zawszedecyja nalezy do tego co ma problem zdania są podzielone. strumienica , czy rurka , mi chodzi o to aby było w nim w miarę cicho. prawdę mówiac podoba mi się ten klank wydechu ale nie takiego efektu sie spodziewałem moze zucili na tył jakis lekki spory? pojade tam nie zawracam juz wam głowy szacuneczekwszystkim
Ostatnio zmieniony sob lut 11, 2006 13:35 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » sob lut 11, 2006 12:56

co do katalizatora to gdy korzystamy z niego juz np z 10 lat to nie jest on za wiele wart a zeby bylo cicho to wspawaj ladnie rure w jego miejsce i powinienes byc zadowolony.


Mój ex-Parch : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68377 ;-)

fibolek

Post autor: fibolek » sob lut 11, 2006 18:33

Być może jest to wina zawalonego lub pustego katalizatora.Sprawdź go pukając w niego jeśli ci coś lata w środku to się wykruszył.A jezeli pali ci więcej i jest mułowaty to znaczy że kat się zabił.Bądź też mechaniorzy spasowując rurę z katem nie uszczelnili tej flanszy łączącej kata z kolektorem wydechowym i twż trochę będzie burczał.



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » ndz lut 12, 2006 02:34

to takie prychanie przy schodzeniu z obrotów jest normalne spaliny wiruja i powstaje takie efekt tego prychania nie ma czym sie przejmowac



MarcinM
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 23:34
Lokalizacja: Lublin

Popiół z wydechu (?)

Post autor: MarcinM » ndz lut 12, 2006 10:35

A co sądzicie o moim problemie? Ostatnio na śniegu pod rurą wydechową zauważyłem plamę usypną z jakiegos czarnego popiołu czy czegoś takiego. Golfik pluje tym zwłaszcza kiedy zimny i po dłuższym postoju. To się z niego sypie zwłaszcza zaraz po odpaleniu. Potem chyba mu troche przechodzi.

Moje podjrzenia padły właśniena katalizator lub tłumik. Czy takie są właśnie objawy? Poza tym ostatnio boleśnie przekonałem się o tym, że golfik pali jakieś 14litrów, choć nie zauważyłem, żeby był szczególnie mułowaty.

W tygodniu daje go na kompute rzeby sprawdzić czy to nie sonda albo co innego, bo jeszcze go nigdy nie podpinałem pod kompa. Ale myslicie, że towszystko moze byc wina wydechu????

Aha, i czy ja dobrze kombinuje, że jeśli chciałbym wymienić oba tlumiki i katalizator ale na raty to powinienem wymieniac kolejno od trony silnika, zeby mi ten syf nie zapychal nowych elementów? No i ile trzeba dac za katalizator do III 1.6 bo jednak wolalbym sie go nie pozbawiac?

Dzieki za odpowiedzi.:)



r30q
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
Lokalizacja: Warszawa - Bródno
Kontakt:

Post autor: r30q » ndz lut 12, 2006 10:44

Ja jak wymontowalem od siebie katalizator, i byl juz w rozsypce to postanowilem wszystko z niego wykruszyc ( taki czarny mial i grudki) wiec jak juz zostal czysty w srodku, zalozylem go spowrotem, wydech slychac troszke bardziej metaliczny ale juz w lato sie wspawa strumiennice lub poprostu kawalek kwasowej rury :)

a co do posiadania katalizatora, ja stwierdzilem ze nie bedzie mi wiecej potrzebny i NIGDY wiecej katalizatora :)


Inne auto z grupy VAG
___________________________________

Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » ndz lut 12, 2006 13:58

r30q pisze:wydech slychac troszke bardziej metaliczny ale juz w lato sie wspawa strumiennice
No i to jest własnie problem Diesel jest sam w sobie głosny tak ze lepiej nie pozbywac sie kata a strumiennica w dieslu to troche pomylony pomysł bo nie daje nic!
jak juz katalizator sie sam wyprowadził to lepiej wspawac w obudowe kata kawałek rury i podgłosnic radio



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości