[mk3]wymieniłem cały wydech !
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3]wymieniłem cały wydech !
jak w temacie wymieniłem cały wydech oprócz kata wprawdzie juz ma podobno wiele do zyczenia tak mówią ale nie o tym, tłumole ,środkowy i koniec wydechu były nie najdroższe bo zap 175 i140 jeszcze łaącznik elastyczny z przodu 110 problem w tym że na wysokich obrotach pracuja w miarę cicho (basowy pomruk) a kiedy schodzi nagle z obrotów zaczyna przez chwile pyrchac !narazie bym chciał poznać opinię innych zanim sie udam do tłum mechaniolów mam na nie 2lata gwar czy jest mozliwe aby spaliny cofały się przez moment z powrotem bo takie zjawisko zaobserwowałem kiedy przyłozyłem kawałe szmatki dokoncówki mam taka końcówkę wydechu przyspawaną gościu mi przyspawał bo mówi że jak przykreci to będzie obijała jeszcze cos tłumol mówił ze kat moze odrazu wycia ć za jedna robotą ale wstrzymałem sie troszkę było juz na forum sporo ale i tak zawszedecyja nalezy do tego co ma problem zdania są podzielone. strumienica , czy rurka , mi chodzi o to aby było w nim w miarę cicho. prawdę mówiac podoba mi się ten klank wydechu ale nie takiego efektu sie spodziewałem moze zucili na tył jakis lekki spory? pojade tam nie zawracam juz wam głowy szacuneczekwszystkim
Ostatnio zmieniony sob lut 11, 2006 13:35 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
Być może jest to wina zawalonego lub pustego katalizatora.Sprawdź go pukając w niego jeśli ci coś lata w środku to się wykruszył.A jezeli pali ci więcej i jest mułowaty to znaczy że kat się zabił.Bądź też mechaniorzy spasowując rurę z katem nie uszczelnili tej flanszy łączącej kata z kolektorem wydechowym i twż trochę będzie burczał.
Popiół z wydechu (?)
A co sądzicie o moim problemie? Ostatnio na śniegu pod rurą wydechową zauważyłem plamę usypną z jakiegos czarnego popiołu czy czegoś takiego. Golfik pluje tym zwłaszcza kiedy zimny i po dłuższym postoju. To się z niego sypie zwłaszcza zaraz po odpaleniu. Potem chyba mu troche przechodzi.
Moje podjrzenia padły właśniena katalizator lub tłumik. Czy takie są właśnie objawy? Poza tym ostatnio boleśnie przekonałem się o tym, że golfik pali jakieś 14litrów, choć nie zauważyłem, żeby był szczególnie mułowaty.
W tygodniu daje go na kompute rzeby sprawdzić czy to nie sonda albo co innego, bo jeszcze go nigdy nie podpinałem pod kompa. Ale myslicie, że towszystko moze byc wina wydechu????
Aha, i czy ja dobrze kombinuje, że jeśli chciałbym wymienić oba tlumiki i katalizator ale na raty to powinienem wymieniac kolejno od trony silnika, zeby mi ten syf nie zapychal nowych elementów? No i ile trzeba dac za katalizator do III 1.6 bo jednak wolalbym sie go nie pozbawiac?
Dzieki za odpowiedzi.
Moje podjrzenia padły właśniena katalizator lub tłumik. Czy takie są właśnie objawy? Poza tym ostatnio boleśnie przekonałem się o tym, że golfik pali jakieś 14litrów, choć nie zauważyłem, żeby był szczególnie mułowaty.
W tygodniu daje go na kompute rzeby sprawdzić czy to nie sonda albo co innego, bo jeszcze go nigdy nie podpinałem pod kompa. Ale myslicie, że towszystko moze byc wina wydechu????
Aha, i czy ja dobrze kombinuje, że jeśli chciałbym wymienić oba tlumiki i katalizator ale na raty to powinienem wymieniac kolejno od trony silnika, zeby mi ten syf nie zapychal nowych elementów? No i ile trzeba dac za katalizator do III 1.6 bo jednak wolalbym sie go nie pozbawiac?
Dzieki za odpowiedzi.

-
- Ma gadane
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
- Kontakt:
Ja jak wymontowalem od siebie katalizator, i byl juz w rozsypce to postanowilem wszystko z niego wykruszyc ( taki czarny mial i grudki) wiec jak juz zostal czysty w srodku, zalozylem go spowrotem, wydech slychac troszke bardziej metaliczny ale juz w lato sie wspawa strumiennice lub poprostu kawalek kwasowej rury
a co do posiadania katalizatora, ja stwierdzilem ze nie bedzie mi wiecej potrzebny i NIGDY wiecej katalizatora

a co do posiadania katalizatora, ja stwierdzilem ze nie bedzie mi wiecej potrzebny i NIGDY wiecej katalizatora

Inne auto z grupy VAG
___________________________________
___________________________________
No i to jest własnie problem Diesel jest sam w sobie głosny tak ze lepiej nie pozbywac sie kata a strumiennica w dieslu to troche pomylony pomysł bo nie daje nic!r30q pisze:wydech slychac troszke bardziej metaliczny ale juz w lato sie wspawa strumiennice
jak juz katalizator sie sam wyprowadził to lepiej wspawac w obudowe kata kawałek rury i podgłosnic radio
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości