Post
autor: mikan » pt cze 08, 2007 23:28
a propos tych felg, to najlepiej zakladac pod golfa orginalne,wazne et,a jak cudowac to przed robieniem blacharki, bo zawszo cos mozna wyciagnac albo podgiac, zalezy jakie zmiany planowane, co do tego ze ci ociera to przede wszytskim ze masz serie amory,nic dziwnego,przeciez skok inny w seri i tlumienie, mysle ze najlepiej w czasach ze do golfa mozna kupic wszytsko i tanio warto szukac zestawu, ja kupilem weiteca zestaw amory i sprezyny,ponoc od vr6.za 200zl z allegro, ale jechalem po nie,trce inne nakretki z tylu a poza tym ok,efekt taki ze fira sie ugina po 10mm moze,mam fele 15stki a kola 195 50,tyl kolo pol cm do nadkola a przod na rowno,trzyma sie gleby jak taczka,twardo jest ale martwe policjanty pokonuje przy 50km/h bo dobija wtedy jak fura jest niska, a nie twarda, wtedy progi zachowasz cale
[ Dodano: 08 Cze 2007 23:29 ]
zreszta widac na zdjeciu
[ Dodano: 08 Cze 2007 23:30 ]
a jak kupilem to mozna bylo glowe wsadzic miedzy kolo a nadkole z przodu i wogule plywal
[ Dodano: 08 Cze 2007 23:34 ]
a apropos wzmocnienia sprezyn zwane guma w sprezyny to do malucha sie zaklada albo do kombiakow co woza ziemniaki na rynek zeby nie jechac tlumikiem po ziemi, nie chce nikogo obrazac ale zawiaz wazna sprawa,sa potem takie efelty ze komus sie kielichy wyrywaja albo poduszki amorow nie wytrzymuja,niedajboze klamry na sprezyny,to juz wogile profanacja,ale to taka moja rada tylko