Strona 1 z 2
[seat]co sądżcie o gazie w 2.0
: czw lut 09, 2006 20:44
autor: adam dz
witam
mam seata toledo wersje gt 2.0 na pełnym wtrysku 115km silnik taki sam jak vw 2.0 i chcę go zagazowć, jaką polecacie instalacje przy dzisiejszych cenach gazu i jak sie sprawuje ten silniczek na gazie, czy są jakieś problemy, doradżcie
: czw lut 09, 2006 20:49
autor: GTomek
problemów raczej nie ma możesz mu założyć zwykłą instale albo na wtrysku co osobiście polecam
: czw lut 09, 2006 21:09
autor: Paweł Marek
Z żonką jesteśmy zadowoleni. Ona ma GTI a ja Vento z tym samym silnikiem. II generacja. Spalanie takie jak ma być. OK 20 procent więcej gazu jak benzyny. Przymulenie silnika słabo zauważalne.
: czw lut 09, 2006 21:44
autor: micab
też mam 2.0 zagazowane i sprawuje się świetnie, instalka II generacji, na lpg zrobiłem już prawie 16 tys km bez żadnych problemów, nie było strzelnia w kolektor, szarpania ani nic
: czw lut 09, 2006 21:48
autor: Paweł Marek
micab pisze:16 tys km
niewiele.
ja zrobiłem na gazie 100 tys. Strzeliło parę razy na początku. PO samodzielnej regulacji śróbką na reduktorze (mam taki testerek sondy na komputerku gazowym LowatoEco) strzelanie całkowicie ustało.
: czw lut 09, 2006 22:08
autor: darco2
No ja dzis zagazowalem swojego mk3 2,0 gti silniczek 2e.czuje spadek mocy.ale kwestia przyzwyczajenia.Instalaka standardowa.Zawsze mozna pojezdzci na benzynce jak potrzeba....ale teraz to wiem ze to profanacja,ale to tylko z braku funuszy na dalszy tunig i zlociki by niestarczylo
: czw lut 09, 2006 22:14
autor: Paweł Marek
darco2 pisze:No ja dzis zagazowalem swojego mk3 2,0 gti silniczek 2e.czuje spadek mocy.ale kwestia przyzwyczajenia.Instalaka standardowa.Zawsze mozna pojezdzci na benzynce jak potrzeba....ale teraz to wiem ze to profanacja,ale to tylko z braku funuszy na dalszy tunig i zlociki by niestarczylo
czekaj czekaj. Czemu profanacja. Mojej żonki GTI też był początkowo zmulony bo skurczybyki gazowniki zmodyfikowali dolot tak, że silnik brał ciepłe powietrze z komory silnika. Zajrzyj sobie pod filtr powietrza czy ci tam klapki nie zablokowali w pozycji na ciepłe a rury od ciepłego powietrza przy kolektorze wydechowym nie ściągnęli. Poza tym co do profanacji: nie łudźmy się, GTI 115 KM to jeszcze nie jest rasowe sportowe auto tylko takie zwykłe do wożenia tyłka.
: czw lut 09, 2006 22:35
autor: greg
Kumpel miał taki silnik zgazowany w seacie toledo - był zadowolony - przy ostrym piłowaniu łykał 15litrów gazu, ale moc była dobra.
: czw lut 09, 2006 23:36
autor: darco2
w sumie to zgodze sie z toba Paweł Marek
Mam filtr stozkowy i moze dlatego wydaje mi sie ze sie muli,w sumie to dopiero od dzis mam gaz takze jeszcze moze brak cos dostroic,ale gazownik mowil ze jest juz wszystko idealnie ustawione.
: pt lut 10, 2006 00:09
autor: Paweł Marek
darco2 pisze:Mam filtr stozkowy
tak mi się zdaje że to to do gazu nie najlepszy pomysł. Jednak masz go w komorze silnika i pewnie ciepławe powietrze bierze
: pt lut 10, 2006 01:21
autor: wara99
u mnie narazie chodzi gazik jak trzeba a co do spadku mocy to u mnie są 3 tryby jazdy eco,norma , sport , oczywiscie mam 3 tryb i ledwie jest zauwazalny spadek mocy , pali 10-11 l
: pt lut 10, 2006 10:32
autor: fuks
mi w trasie pali przy jezdzie 100-160 km/h 11 litrow gazu. W miescie przy jezdzie na 2,3 biegu okolo 13-14 litrow. Jak narazie przy mocnym katowaniu spalil mi 15 litrow.
pozdro
ps. aha.. pamietaj zeby wymienic przewody i swiece jezeli nie wymieniales. ja nie wymienialem odrazu i problemy byly. wymienilem problemow nie ma
pozdro
: pt lut 10, 2006 15:50
autor: darco2
Kupilem juz autko z takim filterem ale pomysle o wymainie na zwykla obudowe.
: pt lut 10, 2006 16:52
autor: RedmaN
oplaca sie ci wogole przerabiac na gaz?
teraz gaz nie jest taki super tani, i cena bedzie dalej rosnąć
a benzyna nie najdrozsza i mnie problemow