Strona 1 z 2

[seat]co sądżcie o gazie w 2.0

: czw lut 09, 2006 20:44
autor: adam dz
witam
mam seata toledo wersje gt 2.0 na pełnym wtrysku 115km silnik taki sam jak vw 2.0 i chcę go zagazowć, jaką polecacie instalacje przy dzisiejszych cenach gazu i jak sie sprawuje ten silniczek na gazie, czy są jakieś problemy, doradżcie :bigok: :okej:

: czw lut 09, 2006 20:49
autor: GTomek
problemów raczej nie ma możesz mu założyć zwykłą instale albo na wtrysku co osobiście polecam

: czw lut 09, 2006 21:09
autor: Paweł Marek
Z żonką jesteśmy zadowoleni. Ona ma GTI a ja Vento z tym samym silnikiem. II generacja. Spalanie takie jak ma być. OK 20 procent więcej gazu jak benzyny. Przymulenie silnika słabo zauważalne.

: czw lut 09, 2006 21:44
autor: micab
też mam 2.0 zagazowane i sprawuje się świetnie, instalka II generacji, na lpg zrobiłem już prawie 16 tys km bez żadnych problemów, nie było strzelnia w kolektor, szarpania ani nic ;)

: czw lut 09, 2006 21:48
autor: Paweł Marek
micab pisze:16 tys km
niewiele. :) ja zrobiłem na gazie 100 tys. Strzeliło parę razy na początku. PO samodzielnej regulacji śróbką na reduktorze (mam taki testerek sondy na komputerku gazowym LowatoEco) strzelanie całkowicie ustało.

: czw lut 09, 2006 22:08
autor: darco2
No ja dzis zagazowalem swojego mk3 2,0 gti silniczek 2e.czuje spadek mocy.ale kwestia przyzwyczajenia.Instalaka standardowa.Zawsze mozna pojezdzci na benzynce jak potrzeba....ale teraz to wiem ze to profanacja,ale to tylko z braku funuszy na dalszy tunig i zlociki by niestarczylo

: czw lut 09, 2006 22:14
autor: Paweł Marek
darco2 pisze:No ja dzis zagazowalem swojego mk3 2,0 gti silniczek 2e.czuje spadek mocy.ale kwestia przyzwyczajenia.Instalaka standardowa.Zawsze mozna pojezdzci na benzynce jak potrzeba....ale teraz to wiem ze to profanacja,ale to tylko z braku funuszy na dalszy tunig i zlociki by niestarczylo
czekaj czekaj. Czemu profanacja. Mojej żonki GTI też był początkowo zmulony bo skurczybyki gazowniki zmodyfikowali dolot tak, że silnik brał ciepłe powietrze z komory silnika. Zajrzyj sobie pod filtr powietrza czy ci tam klapki nie zablokowali w pozycji na ciepłe a rury od ciepłego powietrza przy kolektorze wydechowym nie ściągnęli. Poza tym co do profanacji: nie łudźmy się, GTI 115 KM to jeszcze nie jest rasowe sportowe auto tylko takie zwykłe do wożenia tyłka.

: czw lut 09, 2006 22:35
autor: greg
Kumpel miał taki silnik zgazowany w seacie toledo - był zadowolony - przy ostrym piłowaniu łykał 15litrów gazu, ale moc była dobra.

: czw lut 09, 2006 23:36
autor: darco2
w sumie to zgodze sie z toba Paweł Marek
Mam filtr stozkowy i moze dlatego wydaje mi sie ze sie muli,w sumie to dopiero od dzis mam gaz takze jeszcze moze brak cos dostroic,ale gazownik mowil ze jest juz wszystko idealnie ustawione.

: pt lut 10, 2006 00:09
autor: Paweł Marek
darco2 pisze:Mam filtr stozkowy
tak mi się zdaje że to to do gazu nie najlepszy pomysł. Jednak masz go w komorze silnika i pewnie ciepławe powietrze bierze

: pt lut 10, 2006 01:21
autor: wara99
u mnie narazie chodzi gazik jak trzeba a co do spadku mocy to u mnie są 3 tryby jazdy eco,norma , sport , oczywiscie mam 3 tryb i ledwie jest zauwazalny spadek mocy , pali 10-11 l

: pt lut 10, 2006 10:32
autor: fuks
mi w trasie pali przy jezdzie 100-160 km/h 11 litrow gazu. W miescie przy jezdzie na 2,3 biegu okolo 13-14 litrow. Jak narazie przy mocnym katowaniu spalil mi 15 litrow.
pozdro

ps. aha.. pamietaj zeby wymienic przewody i swiece jezeli nie wymieniales. ja nie wymienialem odrazu i problemy byly. wymienilem problemow nie ma :)
pozdro :pub:

: pt lut 10, 2006 15:50
autor: darco2
Kupilem juz autko z takim filterem ale pomysle o wymainie na zwykla obudowe.

: pt lut 10, 2006 16:52
autor: RedmaN
oplaca sie ci wogole przerabiac na gaz?
teraz gaz nie jest taki super tani, i cena bedzie dalej rosnąć
a benzyna nie najdrozsza i mnie problemow ;-)