Strona 1 z 2

[mk2]zawieszajace sie obroty golf 1.3 nz

: czw lut 09, 2006 13:52
autor: rolo
Po wcisnieciu i puszczeniu pedału gazu obroty silnika nie powracaja na wolne obroty tylko zawieszają się na różnych obrotach -nie jest to na pewno uszkodzona linka,co to może być za uszkodzenie?jaka czesc?

: czw lut 09, 2006 14:19
autor: andrus
Witam,

uszkodzony silniczek krokowy,ktory reguluje wolne obroty i pewnie Ci sie zacina.Sprobuj przeczyscic ale najlpeiej wymiana na nowy bo czyszczenie moze juz nie pomoc ale da Ci odpowiedz,tutaj masz link jak czyscic moze akurat sie uda,przynajmniej pomoze Ci miec 100 pewnosc ze to wina krokowego jak bedzie chocby minimalna roznica po czyszczeniu:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +krokowego

: czw lut 09, 2006 14:30
autor: tauka
andrus pisze:uszkodzony silniczek krokowy,ktory reguluje wolne obroty
Ludzie ile razy mozna pisać. W TYM SILNIKU NIE MA SILNICZKA KROKOWEGO!!!!!!!!!! Jest stycznik biegu jałowego, który załacza wolne obroty. Jest on stojac przedem do auta po prawej stronie przepustnicy. Taka biała kostka z podłączoną wtyczka .

: czw lut 09, 2006 14:54
autor: Egon PŃ
Uwielbiam taką wiare co się nie znaja a się wypowiadają :/

Sprawdz sobie ten czujniczek. Zwiera (albo rozwiera juz teraz zapomniałem) się przy min i max gazie.

A jesli jeszcze nie czyściłes przepustnicy to nie zaszkodzi przeczyscic :grin:
Nawet u mojej matki w polo po przejechaniu 60tys km trzeba bylo czyscic przepustnice bo sie dusil po puszczeniu gazu
Powinno sie pisac: nowe swiece, kable, kopulka i przeczyszczona przepustnica

: czw lut 09, 2006 15:03
autor: tauka
Egon PŃ pisze:Uwielbiam taką wiare co się nie znaja a się wypowiadają :/
Pisze co wie ;) Przełączniczek ten powinien przy ruszaniu przepustnica taki stuk, jakby trzaśnięcie wydac przy puszczeniu całkiem o ile sie nie myle.

: czw lut 09, 2006 15:39
autor: andrus
Jak w NZ nie ma a slyszalem ze te silniki na jednopuncie lekko podrasowane szly do trojek na samym poczatku????Hehe...mój błąd przyznaje :D

pozdrawiam :D

: czw lut 09, 2006 15:40
autor: tauka
andrus pisze:slyszalem ze te silniki na jednopuncie lekko podrasowane szly do trojek
tylko że NZ nie jest na jednopunkcie, a wielo punkcie :P

: czw lut 09, 2006 15:43
autor: andrus
hehe...człowiek sie całe życie uczy,trzeba przyznac :blush:
W sprawie 2-jek sie juz nie wypowiadam,zmylilo mnie to :D:D:D:D
Chcialem pomoc :goof:

pozdrawiam :D

: czw lut 09, 2006 15:48
autor: tauka
andrus pisze:W sprawie 2-jek sie juz nie wypowiadam
Nie zniechęcaj się ;) Następnym razem będziesz wiedział i ty kogoś będziesz poprawiał. Ja mam taki silniczek to wiem o nim bardzo dużo, wiec moge swobodnie się wypowiedzieć. Ale np w kwesti twojego już nie wiem tak dużo i dlatego nie bardzo się wypowiadam. Chyba że coś gdzieś na ten temat czytałem i wiem napewno.

: czw lut 09, 2006 15:51
autor: Egon PŃ
Mozliwe. ABD 1.4 mono p. wygladają bardzo podobnie do NZ 1.3 wielo p. i maja 5KM wiecej

: czw lut 09, 2006 15:57
autor: andrus
Dzieki panowie za wyrozumiałość :oops: :)

: czw lut 09, 2006 16:42
autor: collo
a jak wyczyscic przepustnice i czym?

: czw lut 09, 2006 17:29
autor: Egon PŃ
Przykręcona na cztery sruby imbus albo torx nie pamietam. Do łazienki i szorowanko. Stara szczoteczka do zębow i jakiś płyn, może być nawet ludwik. Wzroc uwage na te male kanaliki ktore ida do podcisnienia zeby byly drozne. Przykrecajac spowrotem nie wymieniałem uszczelki i jest ok. Czyli zerowe koszty. Powodzenia

: czw lut 09, 2006 21:09
autor: collo
nie bawilem sie jeszcze z tym ale trzeba duzo rozbierac innych czesci?? dzieki