Strona 1 z 1

[Mk II] PN

: czw lut 09, 2006 00:16
autor: mortas
Oczywiście SUPER HIPER gaźnik 2EE, i pytanie co jest tu podłączone, bo czasami obroty wchodzą na 1500-2000 i przy poruszaniu tą wtyczką wszystko wraca do normy.

: czw lut 09, 2006 01:37
autor: Rafał G2
Nie wiem co to jest, ale skoro po poruszaniu wszystko wraca do normy to odłącz tą wtyczkę, wyczyść styki (ściśnij bardziej, żeby było lepsze połączenie) i nasmaruj wazeliną techniczną, wtedy będzie dobrze :D

: czw lut 09, 2006 07:51
autor: misiek
trochę mało widać ale to jest (99%- było by na 100% gdybyś zrobił lepsze zdjęcie np: z lampą) podłączone do zaworu sterującego biegu jałowego ciągu

: czw lut 09, 2006 09:39
autor: mortas
Można ten zawór wymienić na nowy?
A jak tak to ile mniej więcej to kosztuje?
Czy wystarczy przeczyścić gaźnik?

: czw lut 09, 2006 09:53
autor: igor002
to jest taki silniczek krokowy sterujący przymknięcie przysłony i chyba odpowiedzialny za ssanie poniekad bo przy rozruchu powinien sie przymknąć i wzbogacić mieszanke.

: czw lut 09, 2006 11:40
autor: KamilW
Zdjecie nie pokazuje dobrze tego elementu ale wg mojej instrukcji to jest zawor odcinajacy paliwo w fazie hamowania silnikiem. Ale jesli chcesz miec calkowita pewnosc to zerknij w schematy tego gaźnika. Sa tu fajne instrukcje serwisowe na stronie. Tylko zapomnialem gdzie. A co do tego co z tym fantem zrobic to pomysl z wyczyszczeniem i przesmarowaniem stykow jest jak najbardziej ok. Pozdrawiam

: czw lut 09, 2006 14:30
autor: misiek
zobacz czy masz taki gażnik jak pokazuje igor002 na pierwszej fotofrafi czy taki jak na zdjęciu ponizej(na moim zdjęciu jest gaż. 2E2)

[ Dodano: 06-02-09, 13:33 ]
w kółku zaznaczyłem o co mi chodzi

: czw lut 09, 2006 14:54
autor: martin
Witaj jam mam ten czujnik odpiety ma on cos wspulnego z saniem ale mi robiło sie tak na gazie 1500-2000 obr gdy go odłaczyłem mam spokój kiedys byłem regenerowac cały gaznik i wyszło mnie to 400 zet a co do tego czujnika idzie jezdzic z odpietym o ile ci go nie muli na bezynie bo znam taki przypadek :)

: pt lut 10, 2006 14:40
autor: igor002
misiek10111 pisze:zobacz czy masz taki gażnik jak pokazuje igor002 na pierwszej fotofrafi czy taki jak na zdjęciu ponizej(na moim zdjęciu jest gaż. 2E2)

[ Dodano: 06-02-09, 13:33 ]
w kółku zaznaczyłem o co mi chodzi
to autor wątku pokazał na zdjeciu w pierwszym poście to jest bez wątpienia i na 10000% gażnik 2ee, wiec porównywanie z ganikiem 2e2 troche nie namiejscu, bo tam jest elektronika do tych elementów a w 2e2 o ile sie nie myle same podciśnienia i mechanika pewnych połączeń.

ponizej macie 3 zdjecia z ksiazki o nastawniku przepustnicy, poczytajcie sobie(dodało mi sie jakoś od tyłu, wiec czytajcie najpierw zdjecie 1 potem 2 potem 3).

: pt lut 10, 2006 14:51
autor: misiek
igor002 pisze:to autor wątku pokazał na zdjeciu w pierwszym poście to jest bez wątpienia i na 10000% gażnik 2ee, wiec porównywanie z ganikiem 2e2 troche nie namiejscu, bo tam jest elektronika do tych elementów a w 2e2 o ile sie nie myle same podciśnienia i mechanika pewnych połączeń.

ponizej macie 3 zdjecia z ksiazki o nastawniku przepustnicy, poczytajcie sobie.
zadałem mu to pytanie ze względu że na tym zdjęciu nie wiele widać a nie poto by porównywał gażnik 2EE z gaznikiem 2E2, chodziło mi o to, że być może ma gaznik 2E2 i tyle

: pt lut 10, 2006 14:55
autor: igor002
misiek10111 pisze:
igor002 pisze:to autor wątku pokazał na zdjeciu w pierwszym poście to jest bez wątpienia i na 10000% gażnik 2ee, wiec porównywanie z ganikiem 2e2 troche nie namiejscu, bo tam jest elektronika do tych elementów a w 2e2 o ile sie nie myle same podciśnienia i mechanika pewnych połączeń.

ponizej macie 3 zdjecia z ksiazki o nastawniku przepustnicy, poczytajcie sobie.
zadałem mu to pytanie ze względu że na tym zdjęciu nie wiele widać a nie poto by porównywał gażnik 2EE z gaznikiem 2E2, chodziło mi o to, że być może ma gaznik 2E2 i tyle

no wiem, nie chciałem nikogo urazić, mnie nie biega, tylko ja widze na zdjeciu ewidentnie połaczenia elektroniczne, i z tąd widze od razu ze to 2ee, bo chyba ze np 2BE albo jakis inny elektroniczny wynalazek pierburga ale w vw nie montowali takich.
W sumi ena pierwszy rzut oka są podobne, ale 2e2 niema tyle kabelków :pub:

: pt lut 10, 2006 15:07
autor: misiek
igor002 pisze:W sumi ena pierwszy rzut oka są podobne, ale 2e2 niema tyle kabelków
zgadza się, ale w okolicy gdzie motras pokazuje też właśnie w 2E2 są podpięte kabelki :pub: