[Mk II] PN
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Mk II] PN
Oczywiście SUPER HIPER gaźnik 2EE, i pytanie co jest tu podłączone, bo czasami obroty wchodzą na 1500-2000 i przy poruszaniu tą wtyczką wszystko wraca do normy.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Zdjecie nie pokazuje dobrze tego elementu ale wg mojej instrukcji to jest zawor odcinajacy paliwo w fazie hamowania silnikiem. Ale jesli chcesz miec calkowita pewnosc to zerknij w schematy tego gaźnika. Sa tu fajne instrukcje serwisowe na stronie. Tylko zapomnialem gdzie. A co do tego co z tym fantem zrobic to pomysl z wyczyszczeniem i przesmarowaniem stykow jest jak najbardziej ok. Pozdrawiam
Witaj jam mam ten czujnik odpiety ma on cos wspulnego z saniem ale mi robiło sie tak na gazie 1500-2000 obr gdy go odłaczyłem mam spokój kiedys byłem regenerowac cały gaznik i wyszło mnie to 400 zet a co do tego czujnika idzie jezdzic z odpietym o ile ci go nie muli na bezynie bo znam taki przypadek
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
to autor wątku pokazał na zdjeciu w pierwszym poście to jest bez wątpienia i na 10000% gażnik 2ee, wiec porównywanie z ganikiem 2e2 troche nie namiejscu, bo tam jest elektronika do tych elementów a w 2e2 o ile sie nie myle same podciśnienia i mechanika pewnych połączeń.misiek10111 pisze:zobacz czy masz taki gażnik jak pokazuje igor002 na pierwszej fotofrafi czy taki jak na zdjęciu ponizej(na moim zdjęciu jest gaż. 2E2)
[ Dodano: 06-02-09, 13:33 ]
w kółku zaznaczyłem o co mi chodzi
ponizej macie 3 zdjecia z ksiazki o nastawniku przepustnicy, poczytajcie sobie(dodało mi sie jakoś od tyłu, wiec czytajcie najpierw zdjecie 1 potem 2 potem 3).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pt lut 10, 2006 14:51 przez igor002, łącznie zmieniany 1 raz.
zadałem mu to pytanie ze względu że na tym zdjęciu nie wiele widać a nie poto by porównywał gażnik 2EE z gaznikiem 2E2, chodziło mi o to, że być może ma gaznik 2E2 i tyleigor002 pisze:to autor wątku pokazał na zdjeciu w pierwszym poście to jest bez wątpienia i na 10000% gażnik 2ee, wiec porównywanie z ganikiem 2e2 troche nie namiejscu, bo tam jest elektronika do tych elementów a w 2e2 o ile sie nie myle same podciśnienia i mechanika pewnych połączeń.
ponizej macie 3 zdjecia z ksiazki o nastawniku przepustnicy, poczytajcie sobie.
...
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
misiek10111 pisze:zadałem mu to pytanie ze względu że na tym zdjęciu nie wiele widać a nie poto by porównywał gażnik 2EE z gaznikiem 2E2, chodziło mi o to, że być może ma gaznik 2E2 i tyleigor002 pisze:to autor wątku pokazał na zdjeciu w pierwszym poście to jest bez wątpienia i na 10000% gażnik 2ee, wiec porównywanie z ganikiem 2e2 troche nie namiejscu, bo tam jest elektronika do tych elementów a w 2e2 o ile sie nie myle same podciśnienia i mechanika pewnych połączeń.
ponizej macie 3 zdjecia z ksiazki o nastawniku przepustnicy, poczytajcie sobie.
no wiem, nie chciałem nikogo urazić, mnie nie biega, tylko ja widze na zdjeciu ewidentnie połaczenia elektroniczne, i z tąd widze od razu ze to 2ee, bo chyba ze np 2BE albo jakis inny elektroniczny wynalazek pierburga ale w vw nie montowali takich.
W sumi ena pierwszy rzut oka są podobne, ale 2e2 niema tyle kabelków
Mk3 GTI 16V ABF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 274 gości