"2H" Kiepsko odpala na cieplym :/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

PhilipHotHorse
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sty 16, 2006 00:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

"2H" Kiepsko odpala na cieplym :/

Post autor: PhilipHotHorse » śr lut 08, 2006 22:06

Jak w temacie. Nie znalazlem niczego konkretnego wiec zakladam nowy temat.
Na "zimnym" odpala bez problemu (bardzo zadko zdarza sie tylko ze za pierwszym obrotem "przytyrka" a za drugim jush odpali) Na cieplym zas czesto bywa tak ze bradzo dlugo musze krecic silnikiem okolo20/30s i dopiero po parokrotnym nacisnieciu pedalu gazu do podlogi zaczyna odpalac, na poczatku nie rowno pracuje przez jakies 5s a puzniej jest ok. Co to moze byc silniczek krokowy nie domykajacy ssania?? czujnik temperetury silnika?? sonda lambda?? Jesli ktos mial takie objawy w swoim silniku prosze o pomoc.

P.S Nie interesuja mnie odpowiedzi dotyczace silnikow diesla ;p Nie kazdy wie ale to cos zupelnie innego ;p
Pozdrawiam


<<<Philip Point - Rally Garage>>>

Awatar użytkownika
spek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 15:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: spek » czw lut 09, 2006 11:47

Może ci się juz pierścienie skończyły :hmm:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]

PhilipHotHorse
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sty 16, 2006 00:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: PhilipHotHorse » czw lut 09, 2006 19:51

hehehehehehehe tak?? to co trzyma mi na zimnym prawie 11 a na cieplym 12,5 kompresji???? sila woli?? ;p

[ Dodano: Czw Lut 09, 2006 21:59 ]
Nikt sie z czyms takim nie spotkal, nikt nie wiem o co chodzi??


<<<Philip Point - Rally Garage>>>

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt lut 10, 2006 13:19

moim zdaniem rozrusznik !!! Miałem taki sam problem jak miałem forda escorta (taki sam przypadek). Silnik Ok, akumulator ok, przewody, kopułka, palec, świece po wymianie, ciśnienie na cylin. 11,11,12,13. Wiedziałem na 85% (jestem samoukiem - mechanika mojazdowa) że to rozrusznik, ale pojechałem do ojca mechanika, zacza "grzebać i grzebać" i nie wiedzał co jest 5, dopiero jak jemu powiedziałem jekie jeste moje zdanie na temat tej "usterki" to dopiero sprawdził - i to było to !!!! :okej: więc chociaż sprawdź (nie zaszkodzi)


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
Łuki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1749
Rejestracja: pn gru 12, 2005 14:55
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: Łuki » pt lut 10, 2006 13:46

PhilipHotHorse pisze:hehehehehehehe tak?? to co trzyma mi na zimnym prawie 11 a na cieplym 12,5 kompresji???? sila woli?? ;p
na ciepłym będzie wyższe, to chyba jasne
może rozrusznik, może pompa paliwa sie przyciera ( tak jak u mnie :( )



PhilipHotHorse
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sty 16, 2006 00:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: PhilipHotHorse » pt lut 10, 2006 16:42

Nie powiedzialem ze to nienormalne - tylko napisalem ze ma wzorowa kompresje
Pompa paliwa odpada - Po pierwsze nie chalasuje, po drugie pompuje jak glupia bo sprawdzalem, uklad paliwowy tesh sie nie zapowietrza. Ten element mozemy wykluczyc. I co dalej Panowie - niezla zagadka nie?? ;]

[ Dodano: Pią Lut 10, 2006 15:49 ]
eldorado84 pisze:moim zdaniem rozrusznik !!! Miałem taki sam problem jak miałem forda escorta (taki sam przypadek). Silnik Ok, akumulator ok, przewody, kopułka, palec, świece po wymianie, ciśnienie na cylin. 11,11,12,13. Wiedziałem na 85% (jestem samoukiem - mechanika mojazdowa) że to rozrusznik, ale pojechałem do ojca mechanika, zacza "grzebać i grzebać" i nie wiedzał co jest 5, dopiero jak jemu powiedziałem jekie jeste moje zdanie na temat tej "usterki" to dopiero sprawdził - i to było to !!!! :okej: więc chociaż sprawdź (nie zaszkodzi)
Ja jestem mechanikiem z zawodu, i wstyd sie przyznac ale nie wiem co to moze byc-te problemy z odpalaniem, a silniki i auta remontuje i przygotowuje do rajdow (nie tuninguje...) od prawie 5 lat. Rozrusznik Panie Kolego to nie jest napewno - elektromagnes wyrzuca sprzeglo rozrusznika ("bendyx") a po jego wyrzuceniu (zasprzegleniu) kreci silnikiem bez najmniejszych problemow.
Pozdrooo


<<<Philip Point - Rally Garage>>>

Awatar użytkownika
martini44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:46
Lokalizacja: MysłoVWice

Post autor: martini44 » sob lut 11, 2006 20:51

mam ten sam problem, minimalnie mi sie poprawiło po wymianie czujnika temperatury, dostawal za duza dawke paliwa i tez musialem krecic 20-30 sek, jestem umowiony na czwartek z moim mechaniurem jak zrobi to napisze co i jak!!!!!!!!!!!



PhilipHotHorse
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sty 16, 2006 00:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: PhilipHotHorse » ndz lut 12, 2006 05:53

no to mam wrarze3nie ze pomozesz mi w moim problemie ;] Pozdrooo


<<<Philip Point - Rally Garage>>>

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 229 gości