wysokie obroty silnika na biegu jałowym Vw golf rok 94, poj

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

yeti447
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lut 08, 2006 18:37
Lokalizacja: olsztyn

wysokie obroty silnika na biegu jałowym Vw golf rok 94, poj

Post autor: yeti447 » śr lut 08, 2006 18:48

mam problem z obrotowami silnika wysokie okolo 1800, tak jakby chodzil na ssaniu co moze byc przyczyna takich objawow?



yeti447
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lut 08, 2006 18:37
Lokalizacja: olsztyn

Re: wysokie obroty silnika na biegu jałowym Vw golf rok 94,

Post autor: yeti447 » śr lut 08, 2006 21:08

yeti447 pisze:mam problem z obrotowami silnika wysokie okolo 1800, tak jakby chodzil na ssaniu co moze byc przyczyna takich objawow? Golf jest z 94 roku,poj 1.4



Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » śr lut 08, 2006 21:38

Hehe no to standard,najpewniej padl silniczek krokowy bo on odpowiada za wolne obroty co do ssania to obroty na ssaniu sa ok.1300 wiec czujnik od ssania raczej nie jest winien.

pozdrawiam



yeti447
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lut 08, 2006 18:37
Lokalizacja: olsztyn

Re: wysokie obroty silnika na biegu jałowym Vw golf rok 94,

Post autor: yeti447 » śr lut 08, 2006 22:00

[quote="yeti447"]ale bylem u mechanika i powiedział ze silnik krokowy jest OK i sam nie wie co jest. samochód chodzi ciągle na obrotach około 1800quote]



Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » śr lut 08, 2006 22:09

to ciekawe sprawdz TPS czujnik polozenie przepustnicy (takie czarne w ksztalcie polkola z kwadratem)znajduje sie na wtrysku do tego podpiety jest kabelek 4 PIN.Zrob tak to ważne WYŁĄCZ ZAPŁON a najlepiej wyjmij kluczyk zeby nie kusilo i na WYŁACZONYM ZAPŁONIE odepnij ten kabelek odpal auto i sprawdz czy jest jakaś róznica jesli nie to mozna ten czujnik tez wykluczyc jesli tak to albo trzeba wgrac ustawienia do kompa albo wymienic go.Po tym to ważne NA WYŁĄCZONYM ZAPŁONIE podłacz spowrotem. Wazne zyby zaplon byl wylaczony bo inaczej komp zresetuje ustwawienia tps i moga byc klopoty.
Dalej mozesz podlaczyc pod kompa moze pokaze jakis blad.Sprawdz lambde moze dostaje za bogata mieszanke,ale raczej to nie sa objawy lambdy.

Moze cos odpioles przypadkiem albo auto bylo w naprawie i cos grzebal mechanik i komp wszedl w tryb awaryjny i trzyma takie obroty tak tez bywa.

Pozdrawiam :D

[ Dodano: Sro Lut 08, 2006 21:11 ]
aha jak nie bedziesz wiedzial to zrobie jutro foto TPSu i bedziesz wiedzial jak wyglada



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 189 gości