Strona 1 z 1

gośnie gdy zmieniam bieg!!jaka przyczyna??

: wt lut 07, 2006 19:07
autor: dominikbuli
witam mam taki problem mianowicie jak jade samochodem podczas zmianu biegu gdy wyciskam pedał sprzęgła samochód mi gasnie co jest przyczyną ??? prosze o porady pozdrawiam

: wt lut 07, 2006 19:16
autor: Rafał G2
Podejrzewam że gaźnik jest do regulacji...

: wt lut 07, 2006 19:17
autor: greg
zacznijmy od tego jaki silnik na benzynie gazie On się to dzieje? zawsze czy tylko czasami? czy jak stoi i jest na luzie też tak się dzieje? No bo wiesz- samo napisanie że gaśnie przy wciskaniu sprzęgła to za mało danych.....

[ Dodano: Wto Lut 07, 2006 6:19 pm ]
Rafał G2 pisze:Podejrzewam że gaźnik jest do regulacji
a skąd wiesz ze on na gaźniku - o ile kojarzę to nie ma żadnego mk3 na gaźniku, chyba że jakiś przeszczep

: wt lut 07, 2006 19:21
autor: Rafał G2
greg pisze:zacznijmy od tego jaki silnik na benzynie gazie On się to dzieje? zawsze czy tylko czasami? czy jak stoi i jest na luzie też tak się dzieje? No bo wiesz- samo napisanie że gaśnie przy wciskaniu sprzęgła to za mało danych.....

[ Dodano: Wto Lut 07, 2006 6:19 pm ]
Rafał G2 pisze:Podejrzewam że gaźnik jest do regulacji
a skąd wiesz ze on na gaźniku - o ile kojarzę to nie ma żadnego mk3 na gaźniku, chyba że jakiś przeszczep
Masz rację, wyskoczyłem jak filip z konopii :D

: wt lut 07, 2006 19:35
autor: piotr1979
Rafał G2 pisze:Masz rację, wyskoczyłem jak filip z konopii
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

: wt lut 07, 2006 19:46
autor: TAZ
Najpierw to niech kolega uzupełni profil, sprecyzuje temat, przeczyta regulamin i dopiero pisze. A gaśnie bo może mieć walnięty krokowiec, zatkany filtr paliwa, jak ma gaz i dzieje się to w czasie jazdy to może łapać za dużo powietrza w dolot bo chwyt jest skierowany do przodu auta itd.

: wt lut 07, 2006 19:54
autor: GTomek
taz pisze:ak ma gaz i dzieje się to w czasie jazdy to może łapać za dużo powietrza w dolot bo chwyt jest skierowany do przodu auta itd.
akurat z tym w MK3 nie było nigdy problemu

: wt lut 07, 2006 22:00
autor: marekk
prawdopodobnie guma pod wtryskiem do wymiany-- zapewne jak zapalisz cieply silnik to ma rowniez niestabilne wolne obroty

: wt lut 07, 2006 22:51
autor: greg
marekk pisze:prawdopodobnie guma pod wtryskiem do wymiany
gdyby tak było - nie chciałby palić na zimnym..

: śr lut 08, 2006 19:03
autor: marekk
na zimnym bedzie palil dobrze bo ma wzbogacona mieszanke i lewe powietrze nie bedzie zbytnio wplywac na jego praca--w miar rozgrzewania bedzie coraz gorzej