Strona 1 z 1

obroty 300 - 400

: wt lut 07, 2006 15:53
autor: radek_GL
Co może być przyczyną bardzo wolnych obrotów dziś jak zawsze odpaliłem samochód wyjechałem z garażu pojechałem do kumpla i czekając na niego silnik wszedł w bardzo wolne obroty 300 – 400 przygazowałem mu i trzymał 950
Co robić jak takie myki będą się powtarzać ???

P.S. silnik był ciepły znaczy dmuchał już ciepłym (wskaźnik temperatury mi nie działa więc wam nie powiem jaka była)

: wt lut 07, 2006 16:19
autor: andrus
To byla raczej taka chwilowa zamulka moze wjechales akurat na kraweznik,stal krzywo i troche sie przydusil jednak jak wyjechales z garazu to nie byl jakis strasznie zimny.Jak bedzie sie regularnie powtarzac to cos jest nie tak,moze zapowiedz padniecja silniczka krokowego.

pozdrawiam

: wt lut 07, 2006 18:01
autor: Przemo440
moze krorkowiec sie zacina?

Re: obroty 300 - 400

: wt lut 07, 2006 21:47
autor: pieko
radek_GL pisze:Co może być przyczyną bardzo wolnych obrotów dziś jak zawsze odpaliłem samochód wyjechałem z garażu pojechałem do kumpla i czekając na niego silnik wszedł w bardzo wolne obroty 300 – 400 przygazowałem mu i trzymał 950
Co robić jak takie myki będą się powtarzać ???

P.S. silnik był ciepły znaczy dmuchał już ciepłym (wskaźnik temperatury mi nie działa więc wam nie powiem jaka była)
Moim zdaniem to jest powolny koniec zywotnosci silniczka krokowego.Pozdro

: śr lut 08, 2006 03:53
autor: radek_GL
Obawy są takie stoi na wolnych ~950 potem spada powoli do pierwszej kreski od dołu ~300 czy 400 dodam mu gazu to wraca do 950 ale faluje w dół i górę

[ Dodano: Sro Lut 08, 2006 03:01 ]
P.S. jeżeli to silniczek krokowy to da się go wyczyścić ???

Napiszcie jeszcze gdzie on się znajduje w silniku AAM i czy ten http://www.allegro.pl/show_item.php?item=83747493 wrazie co by pasował

: śr lut 08, 2006 16:34
autor: Przemo440
tak to mniejwiecej wyglada