Strona 1 z 2

Dobijanie w tylnym zwieszeniu MK3

: wt lut 07, 2006 13:11
autor: mmksk
Gdy najadę na dziurę moim MK3 to słyszę że z tyłu coś mi bardzo jakby dobija nie wiem może coś nie tak jest z wahaczem lub amorkami? Golf jest obniżany, zawieszenie jest dość twarde. Ostatnio zostały wymienione z tyłu amorki przez poprzedniego właściciela. Na pewno dobijanie to nie wynika to z przeładowania ponieważ jadę zazwyczaj tylko z jedną osobą. Co to może być? Jak można ustalić tą usterkę?
Pozdrawiam

: wt lut 07, 2006 13:20
autor: Przemo440
sprwadz tuleje metalowo gumowe w belce moze masz juz padniete a efekt bedzie własnie taki jak piszesz bo jezeli amorki masz nowe to odpadaja

: wt lut 07, 2006 13:22
autor: Pikus
przypuszczam ze tuleje tylnej belki bedziesz mial do wymiany. Mozna to sprawdzic wchodząc do kanalu durga osoba niech buja autem gura dol a Ty patrz czy cala belka sie rusza tam gdzie jest skrecona. Moze i sposob nie najlebszy ale ja wlasnie tak w swoim MK3 wykrylem.

: wt lut 07, 2006 13:45
autor: mmksk
A na stacji diagnostycznej wykryją to? Zastanawiam się aby tam pojechać. To dobijanie słychać tylko gdy wjadę w dziurę , pozatym jest ok.

: wt lut 07, 2006 13:51
autor: pieko
Pikus pisze:przypuszczam ze tuleje tylnej belki bedziesz mial do wymiany. Mozna to sprawdzic wchodząc do kanalu durga osoba niech buja autem gura dol a Ty patrz czy cala belka sie rusza tam gdzie jest skrecona. Moze i sposob nie najlebszy ale ja wlasnie tak w swoim MK3 wykrylem.
No własnie ,tak najlepiej sprawdzic.I problem z głowy :)
Dobra rada.

: wt lut 07, 2006 14:02
autor: mmksk
Nie do końca, kiedyś miałem podobne objawy ale bardziej stukało w przodzie w Kadecie pojechałem na stację doagnostyczną i mechanicy stwierdzili że trzeba wymienić amorki. Po tym sprawdzeniu pojeździłem jeszcze kilka dni z tą usterką aż wkońcu odpadła mi (nie wiem jak to się fachowo nazywa) klamra w której są klocki hamulcowe poprostu śruby się odkręciły. :rotfl: Na szczęście znalazłem je wkręciłem i po usterce! :hmm:

: wt lut 07, 2006 14:06
autor: Pikus
pierwsza sprawa to byl kadet a druga co to za diagnosci ze kazali wymienic amorki a tu sie zacisk rozlecial. nie ma to jak samemu zobaczyc i sie jest pewnym. a te jelopy diagnosci kase biora a jeszcze nie umia fachowo zlokalizowac usterki.

: wt lut 07, 2006 20:24
autor: ufok79
mialem podobnie i skonczylo sie na wymianie amorkow ale jak byly niedawno wymieniane to moze rzeczywiscie tuleje. aso nie polecam bo bylem w jednym 3x i za kazdym razem co innego mowili. lepszy zaufany mechanik albo samemu ogladaj jak tylko masz kanal i troche sie znasz:) ja niestety ani jedno ani drugie:)

: wt lut 07, 2006 20:38
autor: Misiek311
siedzą ci najprawdopodobnie j amorki masz do wymiany
jak ci stuka przy mocniejszym dobiciu
to jest amortyzator i masz wybite już odboje

poVWodzenia

: śr lut 08, 2006 18:12
autor: mmksk
Dzięki za pomoc.
Jak się zrobi troszeczke inna pogoda to pojadę do mechanika i zobaczymy co ustali.
A wie ktoś ile kosztują takie tuleje metalowo - gumowe oraz oboje?
Niedawno kupiłem tego Golfika jest obniżany i z tego co słyszałem to bardzo szybko zawieszenie leci w takich obniżanych no ale trudno.
Pozdrawiam

: śr lut 08, 2006 19:51
autor: maciek 1.8
możesz sprawdzić jeszcze odboje

: śr lut 08, 2006 20:06
autor: miszel78
MIałem dokładnie to samo. U mnie skonczylo sie na wymianie amortyzatorow i tulei. Za tuleje marki NK dalem 68 zł za komplet.

: śr lut 08, 2006 21:39
autor: preker20
ostatnio miauem to samo dobijalo jak wjechalem w dziure, okazalo sie poprzedni jak wymienial amorki posklejal na tasme te smieszne odboje amortyzatora na tasme klejaca. Zaloczam zdjeice jak to wygladalo

: śr lut 08, 2006 21:54
autor: ufok79
jezeli chodzi o tuleje to nie orientuje sie w cenie ale tydzien temu kupilem odboje sachsa za 35zl sztuka