Strona 1 z 1

Przeciągnięcie kabli z komory silnika - kabina MKIII

: sob gru 18, 2004 21:43
autor: wojak7
Mam wielką prośbę niech ktoś pomoże w sprawie którędy przeciągnąć kabel z komory silnika od akumulatora bo musze podłoczyć przełącznik do dodatkowego oświetlenia bardzo bardzo proszę o pomoc...rozebrałem już całe podszybie ale niewiem jak i co którędy i gdzie to wychodzi?????

: sob gru 18, 2004 23:13
autor: Piotro
dzisiaj robilem podobna rzecz :grin:
jak zdejmiesz nawiew (ten najbardziej po lewej), wylacznik swiatel i obudowe w ktorej to wszsytko siedzi to bedziesz mial otwor w ktory wlozysz spokojnie dlon. i tam wszystko ladnie bedzie widac.
Ja dwa kabelki przelozylem przez dziure, ktora idzie linka od otwierania maski.
Jak zajrzysz do tej dziury (po wylaczniku :-) ) to tam bedzie widac ta linke w czarnej oslonie. Ona wchodzi przez jakies wygluszenie . Jak odsuniesz wygluszenie to zobaczysz gumowa uszczelke otworu przez ktory linka wychodzi do komory silnika.
Niestety linka wychodzi kolo silnika wycieraczek i trudno tam siegnac.
Ja wzialem pret, tasma izolacyjna przyczepilem do niego kabel i przecisnalem to przez gume. Po drugiej stronie pociagnalem za pret i juz mialem kabel przeciagniety. Troche akrobatyki ale dziala :-)

: czw gru 23, 2004 11:08
autor: premko
w mkIII jest prostszy sposób przeciągnięcia przewodów. Wystarczy ze podwiniesz wykładzine po stronie kierowcy i po lewj stronie zobaczysz pęk kabli wraz z gumową osłaną. Tam swobodnie możesz przeciągnąć kable. Pęk tych kabli w komorze silnika wychodzi troche pod zbiorniczkiem płynu chłodniczego.

: czw gru 23, 2004 13:21
autor: r30q
premko pisze:w mkIII jest prostszy sposób przeciągnięcia przewodów. Wystarczy ze podwiniesz wykładzine po stronie kierowcy i po lewj stronie zobaczysz pęk kabli wraz z gumową osłaną. Tam swobodnie możesz przeciągnąć kable. Pęk tych kabli w komorze silnika wychodzi troche pod zbiorniczkiem płynu chłodniczego.
calkowicie sie zgadzam , najprostrzy sposob :) 0 problemow i komplikacji , rowniez tak przeciagalem przewody...

pozdrawiam

: ndz sty 15, 2006 16:02
autor: kupszczelisty
no a inaczej od komory silnika zaraz za zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego widać gumowe zaślepki ściągasz jedną z nich i widać wycieraczke od fotela kierowcy, ja tamtędy ciągnołem (+) do pieca. pozdro

: ndz sty 15, 2006 16:21
autor: Adamm
kupszczelisty pisze:no a inaczej od komory silnika zaraz za zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego widać gumowe zaślepki ściągasz jedną z nich i widać wycieraczke od fotela kierowcy, ja tamtędy ciągnołem (+) do pieca. pozdro

dokladnie tak jest. wychodzi sie gdzies za skrzynka bezpiecznikow :) tez tamtedy ciagnalem. mozna uzyc miedzianego drutu zeby bylo latwiej :)

: ndz sty 15, 2006 19:40
autor: borys1966
u mnie opuściłem konsolę z bezpiecznikami i tam po największej wiązce wbiłem drut miedziany który wyszedł przez gumę w komorze silnika. Niestety innej drogi nie znalazłem trzeba by wiercić