Przestroga - urządzenie odcięcia paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

borys1966
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt sty 10, 2006 16:45
Lokalizacja: małopolska

Przestroga - urządzenie odcięcia paliwa

Post autor: borys1966 » pn lut 06, 2006 13:13

Nie wiem czy ktoś już miał takie coś jak ja? Jakiś miesiąc temu kupiłem i założyłem urządzonko odcinające paliwo o nazwie `Terminator` Ma ono również system antynapadowy załączenie polega na zwarciu do masy dwóch punktów . Większość użytkowników zapewne zna to cudo. Otóż wszystko było cacy do dzisiaj do godziny 5 rano. Jechałem właśnie do pracy przy 12 stopniowym mrozie i w okolicach Wieliczki ( całe szczeście że nie gdzieś w polach) auto poprostu zgasło. Więcej już poprostu nie odpaliło. Po scholowaniu go na jakiś parking przeczekałem do rana i zaczęłęm rozbierać ten włącznik. (Wiedziałem gdzie jest wpięty) Po przywróceniu połączenia oryginalnego autko zapaliło. Ale co zmarzłem to moje.
I co teraz robić czy podpinać jeszcze raz tego syfa czy zrobić odcięcie na wyłącznik?



Awatar użytkownika
krzysio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn sie 15, 2005 06:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysio » pn lut 06, 2006 13:17

lepiej chyba wyłącznik, w takim na dotyk zawsze może coś nie stykać


[you] dobrze że jeździsz vw

Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » pn lut 06, 2006 13:37

Slyszalem juz o tym ze te przelaczniki szaleja...ale nie wiem czy byl to akurat model jaki wymieniles.
Co do samego zwyklego przelacznika to on na pewno tez predzej czy pozniej siadzie.Moj brat mial kiedys w aucie wlasnej roboty przelacznik zywcem z nocnej lampki on tez siadl,niezgodne sa amperarze i kazdy inny tez siadzie przypuszczam.Niezbedny jest odpowiedni przekaznik,ktory bedzie uniemozliwial spalenie tego przelacznika i pozniejsze klopoty.

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Groszek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Groszek » pn lut 06, 2006 13:43

Panowie wilgoć i mróz robi swoje nie ma co się denerwować lepiej tak niż by miał ktoś inny odjechać samochodem. Morał z tego iż czeba wiedzieć jak każde zabezpieczenie własnej roboty ominąć



borys1966
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt sty 10, 2006 16:45
Lokalizacja: małopolska

Post autor: borys1966 » pn lut 06, 2006 13:49

Groszek pisze:Panowie wilgoć i mróz robi swoje nie ma co się denerwować lepiej tak niż by miał ktoś inny odjechać samochodem. Morał z tego iż czeba wiedzieć jak każde zabezpieczenie własnej roboty ominąć
Święta racja zabezpieczenie lux ale ważne jest też stwierdzenie kolegi że trzeba wiedzieć gdzie jest takie zabezpieczenie i w razie czego można go pominąć.
A ja będę szukał jakiegoś wyłącznika na przekaźniku , jak znajde to opisze.



Awatar użytkownika
krzysio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn sie 15, 2005 06:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysio » pn lut 06, 2006 18:28

Każdy przełącznik się kiedyś zużywa, a co do przekaźnika to wątpię, żeby coś zmienił.


[you] dobrze że jeździsz vw

Awatar użytkownika
kadet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: pt mar 25, 2005 19:11
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: kadet » pn lut 06, 2006 18:39

no to mnie nastraszyliscie...bo wlasnie na dniach mialem cos takiego montowac u siebie...tyle ze moj jest bez antynapadu (tez z allegro)



Kosior
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: pn gru 05, 2005 19:33
Lokalizacja: łowicz/głowno
Kontakt:

Post autor: Kosior » pn lut 06, 2006 19:23

Wyłącznik pewnie że każdy się zużyje(bo nie do tego jest stworzony), a karzdy zwykły przekaznik samochodowy jest do około 30A.



Awatar użytkownika
Puki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pn sie 08, 2005 15:49
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: Puki » pn lut 06, 2006 20:41

Też miałem takie cudo w mk2 i czym prędzej to wywaliłem. Jak człowiek sie czasami śpieszy a takie badziewie się psuje to zalewała mnie krew. Moje zdanie jest takie że jak prawdziwy złodziej przyjdzie to zajmnie mu to jakieś 3min dłużej.


Są auta i są VolksWageny

borys1966
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt sty 10, 2006 16:45
Lokalizacja: małopolska

Post autor: borys1966 » pn lut 06, 2006 22:55

no więc przerobiłem z tego urządzenia Odciąłem wszystkie ścieżki od przekaźnika i do tegoz przekażnika dołączyłem przewody tylko troszkę inaczej niż były przylutowane. ( inne wyprowadzenia z przekaźnika) Przekaźnik załączany jest ukrytym wyłącznikiem (zwiera masę) Do tego dorobiłem diodę która świeci jak jest załączony przekażnik czyli w trakcie jazdy. Jeśli nic nie trafi przekaźnika to myślę że będzie to dłużej służyło niż ta pieprzona elektronika .Zdjęcie nie jest za wyraźne bo to jest z komórki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Kosior
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: pn gru 05, 2005 19:33
Lokalizacja: łowicz/głowno
Kontakt:

Post autor: Kosior » wt lut 07, 2006 20:42

A ten przekażnik oby ma wystarczające parametry ?



borys1966
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt sty 10, 2006 16:45
Lokalizacja: małopolska

Post autor: borys1966 » śr lut 08, 2006 23:28

Kosior pisze:A ten przekażnik oby ma wystarczające parametry ?
ten przekaźnik jest z tego urządzenia do odcięcia pompy paliwa więc myślę że spełnia takie wymagania ( niestety nie ma na nim żadnych oznaczeń) pożyjemy zobaczymy



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » sob lut 11, 2006 13:09

cowy za bzdury piszecie ekektronika zawsze może się zepsóć a wyłącznik chocby był z miksera a ma wysoki amperaż np. przy 12v 20A to go nawet atom nie rószy



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 402 gości