Strona 1 z 2

Świeżutki na forum, kilka pytan o Vr6.

: pn lut 06, 2006 11:01
autor: Passat_VR6
Kupiłem tanio passata Vr6 1992. Teraz musze zrobic z nim porzadek. Po pierwsze mam problem z borygo. Gdy silnik jest zimny w zbiorniczku prawie go nie ma, gdy nagrzeje silnik to mi gora przez zbiorniczek ucieka. Co moze byc przyczyna? Zapowietrzyny układ chłodzenia termostat głowica a moze cos innego? Po drugie ile oleju wchodzi do silnika? Pozdrawiam.

: pn lut 06, 2006 11:31
autor: Adamtd
Passat_VR6 pisze:Gdy silnik jest zimny w zbiorniczku prawie go nie ma, gdy nagrzeje silnik to mi gora przez zbiorniczek ucieka
Coś nie tak z zaworkiem odpowietrzającym w korku zbiorniczka

: pn lut 06, 2006 11:38
autor: djtom
Miska olejowa silnika, razem z filtrem ma pojemność 6 litrów.

: pn lut 06, 2006 11:41
autor: GEORG
Tak w ogóle to WITAMY NA FORUM :chytry:

: pn lut 06, 2006 11:43
autor: tauka
No i pozatym borygo to troszke nie bardzo do takiego silniczka. Ani do żadnego...

: pn lut 06, 2006 12:25
autor: Michael G60
A może to Borygo ALU - są takie...

: pn lut 06, 2006 12:59
autor: tauka
Michael G60 pisze:A może to Borygo ALU - są takie...
No są...Nawet to nowe borygo. Ale ono jest prawie suche. I to dalej jest borygo. Osobiście wole koncentraty a sam jeżdżę na Glyco Shell.

: pn lut 06, 2006 13:04
autor: Passat_VR6
Układ chłodzenia w VR6 odpowietrza sie recznie czy robi sie to automatuycznie?

: pn lut 06, 2006 13:07
autor: Michael G60
Automatycznie...

: pn lut 06, 2006 13:09
autor: Passat_VR6
Dzieki. A korek na zbiorniczku mozna jakos sprawdzic? Jak ma reagowac na wzrost temp. płynu?

: pn lut 06, 2006 13:33
autor: Maciass
a jak z temperaturą ? masz cisnienie w zbiorniczku nawet po jednym krotkotrwalym uruchomieniu?

: pn lut 06, 2006 13:51
autor: Passat_VR6
Cisnienie jest. Nie powinno byc tak ze gdy jest zbyt duze to korek przepuszcza? Bo jak samochod troche popracuje, wskazowka od temp sie ruszy to cisnienie jest bardzo duze a jak probuje odkrecic korek to płyn sie wylewa.

: pn lut 06, 2006 13:58
autor: Maciass
mam ten sam problem,tylko ze temperatura w ogole nie szla w gore, teraz po dlugim okresie auto stoi u mechanika i bedzie stalo, nagle w miescie po paru minutach doszlo do 110 przejezdzalem akurat przez las ( :grrr: ) kontrolka zaczela wyc, coz trzeba bylo sie zatrzymac poczekac na kogos z latarka, plynu zero (0) ostygl ,plynu dolalem chociaz juz cisnienia nie bylo (o dziwo) ledwie 8 kilometrow ja przejechal, znow to samo, na szczescie dojechalem do mechanika do ktorego mial trafic, plynu znow juz nie bylo, radzilbym ci jak najszybciej zajac sie sprawa, czekam juz 2 tydzien az mi mechanik pimp my ride :]

: pn lut 06, 2006 14:04
autor: Passat_VR6
O to chodzi ze u mnie auto nie moze stac. Kazdy dzien przestoju to straty, taka mam robote.pokombinuje jescze z korkiem, ale jesli on nie puszcza to boje sie ze cisnienie moze mi rozszczelnic przewody albo cos innego spieprzyc.