MK4 - Prędkość obrotowa silnika...Problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

MK4 - Prędkość obrotowa silnika...Problemy

Post autor: martines » ndz lut 05, 2006 10:39

Witam!

Panowie sprawa do zorientowanych :-)

MK4 1.4 16V rok 1998 - wydaje mi się że samochód za szybko schodzi z obrotów przy zrzucaniu na luz z różnych biegów (niekiedy nawet do 0.5 normalna praca przy 90 stopniach to jakies 1-2mm pod kreska 0.8). Objawy! Otóż taki wydaje mi sie szybkie schodzenie z obrotów powoduje że światła delikatnie przygasają (nie jest to aż tak dokuczliwe) witrak nawiewu na 3 i 4 biegu wyraźnie zwalnia prace na ułamek sekundy (to również mnie nie drażni). Drażni mnie natomiast to że zdarza się że samochód poprostu zgaśnie.

Sprawa druga! Nie wiem czy powiązana z pierwszą! Otóż są też niekiedy problemy z odpaleniem samochodu wejdzie na obroty 0,6 i zgaśnie. Za drugim odpali na 100%. Nie zdarza się to regularnie ale czasami sie zdarza co uważam że nie powinno mieć miejsca wogóle. (moja opinia to może świece)

Teraz powiedźcie mi bo jestem laikiem. Czy z taką sprawą można jechać na diagnostykę komputerową i czy taki zabieg pozwoli np. wyregulować te prędkości silnika?

Z góry dziękuje za odp.

[ Dodano: Nie Lut 05, 2006 9:40 am ]
Normalna praca przy 90 stopniach prędkość obrotowa 1-2mm pod kreską 0,8 (800)



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » ndz lut 05, 2006 11:07

oczywiscie diagnostyka pokaze co sie z autkiem dzieje obroty nie powiny az tak spadac ze nzpiecia spada i jest to widoczne pojedz na diagnostyke to sie dokładnie dowiesz co i jak



Misiek311
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pn cze 06, 2005 21:51
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Misiek311 » ndz lut 05, 2006 11:21

przeczyść przepustnice i silniczek krokowy zobacz na czujnik położenia przepustnicy

to jest wina silniczka krokowego bo nie potrzymuje przepustnicy i zaszybko ją zamyka
i niemasz tego płynnego przejścia na wolne obroty tylko następuje szybkiew zamknieći
poVWodzenia



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 423 gości