jakie sprężyny do seryjnych amorków???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

jakie sprężyny do seryjnych amorków???

Post autor: piotrek991 » sob lut 04, 2006 20:52

no więc chciałbym swojego golfika trochę opuścić nie co w dół tanim kosztem więc myślałem o wymianie springów ale co za tym idzie dobrze by było i amorki, więc pytanie jakie powinny być springi aby zostały seryjne amorki a aluski bede miał 15" 195/50, czy mogą np to być springi z gt? czy coś innnego??


F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob lut 04, 2006 20:55

Z tego co wiem to gti były troche obniżone w stosunku do serii.A przy zachowaniu seryjnych amorków to nie poleca sie obniżać więcej jak 40 mm.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 04, 2006 21:01

Jak napisał kolega wyżej tylko -40mm.



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » sob lut 04, 2006 23:46

od GT nie ma za bardzo sensu wkładać, bo obniżają bardzo niewiele, jakieś 10mm, GTI obniża 20mm ale to przy silniku 2.0 więc cięższym niż Twój 1.6 ;)

jeżeli koniecznie chcesz zostawić seryjne amory to sprężyny nie więcej niż 40mm ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

caros11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn sty 16, 2006 22:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: caros11 » ndz lut 05, 2006 00:21

miałem tanie sprigi -40 w mk2 18 gti i serie amory niepolecam takiego rozwiozania



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz lut 05, 2006 01:24

A ja się podłącze. Zakupiłem sobie springi Weitec 40/40 (nowe) do mojego golfika (1.3) i amory standartowej długości KYB. No i jak założyłem wszystko pieknie. siadł równo 40 mm . Tył z kolei nie siadł a ż tyle ale wygląda ładnie. i tu sie pojawił problem. Tył sobie normalnie amortyzuje, A przód mi siadł tak, że wszystko oparło się na odbojach. i auto ugina sie tylko tyle co się odbój ugnie. Miał ktoś cos takiego?? Nie wiem czy tak zostawiać, czy jeszcze raz to rozbierać i obciąc troszke odboje. boję się, żeby mi się coś z takiego stanu rzeczy nie popsuło.


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 480 gości