Mk [III] - SPRINGI CZY KLAMRY?
: sob lut 04, 2006 17:47
Witam
Własnie ściągnąłem cały kit sportowy z mojego golfa. Niestety kręgosłup juz nie wytrzymywał po naszych drogach . Teraz cała buda stoi na seryjnym zawiasie jednak za ciekawie to to nie wyglada. Conajmniej tak jakbym przygotowywał sie do startu z Hołowczycem w Rajdzie Dakar . Fura poszła do góry i stoi jak na szczudłach. Koła 195/50 R15 na 15-to calowych obręczach zrobiły się małe jak 13-to calówki! Takie przynajmniej mam złudzenie.
Na razie w zimie jeździ sie super bo przynajmniej nie odgarniam śniegu za nasz Zarząd Dróg Powiatowych , jednak troche buja w zakrętrach i mam wrażenie, że któtregos razu w końcu fura przewróci mi sie na bok .
Nosze się z zamiarem kupienia springów obniżających o -30 mm tak aby podeszły pod standardowe amory (wczesniej miałem obniżenie -40/60, albo nawet -60/60 - sam nie jestem już pewnien). Bo w lecie to będzie trochę wstyd jeździć taka terenówką. Kumpel namawia mnie jednak na klamry, które ściągają i obniżają seryjne springi. Nie jestem przekonany do tego pomysłu, ale może nie jest to takie złe?
Może ktoś z was się wypowie w tej kwestii i rozwieje moje wątpliwości. Jeśli kupować klamry to dlaczego, a jesli nie to tez proszę o uzasadnienie.
pozdrawiam i czekam na odpowiedź
Własnie ściągnąłem cały kit sportowy z mojego golfa. Niestety kręgosłup juz nie wytrzymywał po naszych drogach . Teraz cała buda stoi na seryjnym zawiasie jednak za ciekawie to to nie wyglada. Conajmniej tak jakbym przygotowywał sie do startu z Hołowczycem w Rajdzie Dakar . Fura poszła do góry i stoi jak na szczudłach. Koła 195/50 R15 na 15-to calowych obręczach zrobiły się małe jak 13-to calówki! Takie przynajmniej mam złudzenie.
Na razie w zimie jeździ sie super bo przynajmniej nie odgarniam śniegu za nasz Zarząd Dróg Powiatowych , jednak troche buja w zakrętrach i mam wrażenie, że któtregos razu w końcu fura przewróci mi sie na bok .
Nosze się z zamiarem kupienia springów obniżających o -30 mm tak aby podeszły pod standardowe amory (wczesniej miałem obniżenie -40/60, albo nawet -60/60 - sam nie jestem już pewnien). Bo w lecie to będzie trochę wstyd jeździć taka terenówką. Kumpel namawia mnie jednak na klamry, które ściągają i obniżają seryjne springi. Nie jestem przekonany do tego pomysłu, ale może nie jest to takie złe?
Może ktoś z was się wypowie w tej kwestii i rozwieje moje wątpliwości. Jeśli kupować klamry to dlaczego, a jesli nie to tez proszę o uzasadnienie.
pozdrawiam i czekam na odpowiedź