Strona 1 z 1

polerka pasta G3

: pt lut 03, 2006 14:33
autor: Buniek85
witam szukam porady jak najlepiej wypastowac lakierek w moim mk2 pasta G3. z tego co wiem powinno sie robic na mokro ale jak ? prosze o porade

: pt lut 03, 2006 19:44
autor: guli
Elektryczna polerka o niezbyt szybkich obrotach, specjalna gąbka polerska (namoczona), nakładasz pastę wigotną gąbeczką, i zasuwasz polerką dokładnie, nie przyciskając za mocno i nie przytrzymując zbyt długo w jednym miejscu. Co jakiś czas spryskujesz blachę i gąbkę wodą. Reasumując robiąc to po raz pierwszy masz sporą szansę przypalić lakier ;) Powodzenia.

: pt lut 03, 2006 19:48
autor: barteKKK03
było o tym duzo a forum wystarczy poszukać

: pt lut 03, 2006 22:54
autor: caros11
zakup polerke z regulacją obrotów ,na jakies 1200 sie leci co raz troche wody i i napewno nieprzypalisz lakieru -lub pozycz, na giełdach samochodowych lub allegro koszt 150 do 200 zł do tego gobka na polerke koszt około 20 zł w sklepie lakierniczym , pasta polersa wstepnie np. brill 10 zł tubka lub takął :okej: jak masz potem morzna jakims mleczkiem jeszcze sie pobawic dla uzyskania politury alle jak sie na brillu przyłorzysz to terz morzna cudo zrobic a w celu pozbycia sie mikro zarysowań zmatuj 2000 papierem na wode i dopiero poleruj

: sob lut 04, 2006 12:23
autor: TommyHH
Ja bym nie polecał polerki mechanicznej, bo można łatwo przytrzeć na kantach. Albo bardzo ostrożnie i powoli.

: sob lut 04, 2006 14:53
autor: piter_s
witam.
ja poleruje bryki polerką pneumatyczną bo jest bezpiecznie.
gąbka i pasta g3.
umyj najpierw dobrze auto, natrzyj element pastą, zmocz gąbke i wyciśnij wodę tak aby niebyła bardzo nasączona wodą, polerujesz *#cenzura#* w kształcie litery osiem cały element, następnie płukasz gąbke w wodzie która musi być oczywiście czysta,wysciskasz wode z gąbki polerujesz element ponownie już bez dodawania pasty poprostu ściągasz resztki pasty które zostały na elemencie z pożedniego polerowania,płukasz gąbke zmywasz element polerowany wodą i polerujesz samą wodą wyciągając połysk.
musisz uważać na ranty aby ich nieprztrzeć do podkładu.
nieprzytrzymuj polerki w miejscu bo przypalisz lakier.
niemusisz wcześniej czyścić papierem 2000, chyba że masz jakieś delikatne ryski to wtedy delikatnie możesz podczyścić papierem.
czyści się papierem 2000 po malowaniu żeby zrobić gładz lakieru lub usunięcia zlewek albo śmietków.
po polerce musisz dobrze umyc auto, pasta tak zaschnie że potem jest problem ją zmyć.
na samym końcu dobrze wysusz auto i zapodaj wosk bawełnianą szmatką.
woskuj auto raz na dwa miesiące to wtedy utzrymasz połysk przez dłuższy czas.
ja niezalecam polerowania maszynami elektrycznymi, wiadomo z czym się to wiąże.
do polerki pneumatycznej musisz mieć znowu dobry kompresor.
jak byś blisko mnie mieszkał to wypolerowałbym ci wozik na lustereczko za 150zł.
tylko ty mieszkasz na drugim końcu polski.

pozdro.

: sob lut 04, 2006 17:34
autor: TAZ
Zapomnieliście dodać, że stary lakier mógł już kiedyś być polerowany i to nawet kilka razy. A jak tak jest to będą problemy z przepolerowaniem. Sam poleruję polerką elektryczną naszej rodzimej produkcji (celma) z regulacją obrotów od 1000 do 2500 i nic nie przypalam, wszystko zależy od przyciskania gąbki. Polecam pastę APP lub FARECLA.

: sob lut 04, 2006 19:49
autor: figurel
A czy polerowanie usunie takie "słoneczka" powstałe jak sądzę wskutek mechanicznego mycia? Widoczne są jedynie w słońcu