[mk3]rolka napinacza TDi 1Z

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
icemaster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt sie 26, 2005 18:43
Lokalizacja: Koszalin

[mk3]rolka napinacza TDi 1Z

Post autor: icemaster » pt lut 03, 2006 13:17

mam pytanie, na ile moze halasowac wyrobiona juz rolka napinacza paska alternatora? bedzie to slychac w aucie??? czy to bedzie np szymienie lub syczenie przy przyspieszaniu?
Ostatnio zmieniony pt lut 10, 2006 15:20 przez icemaster, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marcin-kielce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: marcin-kielce » czw lut 09, 2006 11:26

nic z takich odgłosów nie powinno być słychać w środku auta. Ja sam niedawno wymieniałem tą rolkę i pasek w moim Golfie TDi też 1Z ale to dlatego że była już wypracowana i miała luz na łożysku ale po zmianie silnik pracował tak samo jak przed zmianą ani cisze ani głośniej. A szumienie czy syczenie to może być poprostu turbinka. U mnie ją słychać jak jade i wyłącze radio to ją ładnie słychąc jak pracuje tak ok od 1800 obr/min i jak puszcze z gazu to odrazu jest cisza.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw lut 09, 2006 12:50

marcin-kielce pisze:słychąc jak pracuje tak ok od 1800 obr/min
A ja myslalem ze zalacza sie od 2000 obr/min ;)


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lut 09, 2006 12:54

elektryczna ? :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
marcin-kielce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: marcin-kielce » czw lut 09, 2006 15:38

elektryczna?
Przy 2000 to silnik ma już maksymalny moment obrotowy czyli turbina pracuje Pełną parą.

Kolego CORWAX co "elektryczna"?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lut 09, 2006 16:14

inek01 pisze:A ja myslalem ze zalacza sie od 2000 obr/min Wink

Pytałem czy elektryczna skoro się załącza :P :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw lut 09, 2006 16:24

Corvax pisze:Pytałem czy elektryczna skoro się załącza
Sorry, jak sie wyrazilem niefachowo, ale tak sie potocznie mowi :jezor:


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
icemaster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt sie 26, 2005 18:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: icemaster » czw lut 09, 2006 17:53

u mnie slychac nawet jak puszcze gaz, ustaje dopiero po nacisnieciu sprzegla, wiec raczej nie turbina



Awatar użytkownika
marcin-kielce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: marcin-kielce » pt lut 10, 2006 14:39

No to jak cichnie po naciśnieciu na sprzegło to masz walnięte łożysko na wałku głównym w skrzymi biegów. Jak naciskasz sprzegło to rozłączasz skrzynię biegów i szum cichnie ponieważ wałek główny sie nie kręci a jak sprzegło jest puszczone to wałek sie kreci nawet jak samochód jest na luzie



Awatar użytkownika
icemaster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt sie 26, 2005 18:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: icemaster » pt lut 10, 2006 20:09

jakie koszta?



Awatar użytkownika
marcin-kielce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: marcin-kielce » sob lut 11, 2006 17:57

Wiesz co nie wiem. Trudno powiedzieć. zależy od tego gdzie bedziesz to robił i jakie konkretnie części beda potrzebne. Ale chyba wiecej jest roboty niż kosztów bo trzeba przecież wyciągnąc skrzynie biegów z samochodu...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 326 gości