Strona 1 z 2

Czy z AAM da sie wyciagnąc 90 km

: pt lut 03, 2006 12:55
autor: chojna
Witam mam małe pytano odnosnie silnika 1,8 75km czy da z niego sie jakos wyciagnac pare koni bo chyba motor AAM jest to samo co np ABS chyba ze sie myle z gory dzieki :)

: pt lut 03, 2006 13:01
autor: presario
wyciagniesz max kolo 85, musisz wymienic komputer na ten z abs-u, walek rozrzadu i to powinno Ci dac dosc "duzy" wzrost mocy, silniki sie roznia glebokoscia cylindrow czy tlokow nie wiem jak to sie nazywa :D pozdr

: pt lut 03, 2006 13:34
autor: czyś
presario, dokładnie: średnicą i głębokością wybrania w tłokach, co powoduje, że nawet po założeniu wałka i kompa od ABS 90 KM zmodyfikowany AAM osiąga nieco mniej. Do kompletu należałoby wymienić tłoki i założyć chłodnicę oleju, którą ma np. ABS, a nie ma AAM.

: pt lut 03, 2006 15:29
autor: chojna
aha dzieki za pomoc czyli nie warto sie w to bawic a moze ktos z was wie czy duzo jest motki naprzykład zeby 2,0 8v wpakowac wiadomo komputer i elektryke ale czy silnik podchodzi bez przerubek na mocowania??

: pt lut 03, 2006 16:48
autor: kadet
musisz sie jednak liczyc ze wzrostem spalania. BTW chyba bardziej oplaci sie swap calego silnika

: pt lut 03, 2006 16:54
autor: krzysio
To nie lepiej było o tym pomyśleć przy kupowaniu auta? Przecież ceny są porównywalne.

: pt lut 03, 2006 17:10
autor: kadet
moze koledze kolor nie odpowiadal ;-)

: pt lut 03, 2006 17:32
autor: GTomek
kadet pisze:moze koledze kolor nie odpowiadal Wink
ja przyznam sie że jak kupowałem to akurat moc silnika mnie tak nie interesowała jak jego stan i ogólnie całego samochodu oraz rocznik a że nie miałem zastrzeżeń do tego auta poprostu zakupiłem a przynajmniej odpałaca mi sie tym że nie musze do niego ręki przykładać i inwestować pieniedzy oprócz podstawowych wymian oleju itp. możliwe że i kolega bardziej był zaferowany stanem a nie mocą

: pt lut 03, 2006 18:27
autor: x86635
aha dzieki za pomoc czyli nie warto sie w to bawic a moze ktos z was wie czy duzo jest motki naprzykład zeby 2,0 8v wpakowac wiadomo komputer i elektryke ale czy silnik podchodzi bez przerubek na mocowania??
przepraszam nie lubie tego pisac ale o swapie silnika na tym forum byla masa tematow wystarczy poszukac
pozdro :pub:

: pt lut 03, 2006 18:30
autor: kadet
GTomek pisze:
kadet pisze:moze koledze kolor nie odpowiadal Wink
ja przyznam sie że jak kupowałem to akurat moc silnika mnie tak nie interesowała jak jego stan i ogólnie całego samochodu oraz rocznik a że nie miałem zastrzeżeń do tego auta poprostu zakupiłem a przynajmniej odpałaca mi sie tym że nie musze do niego ręki przykładać i inwestować pieniedzy oprócz podstawowych wymian oleju itp. możliwe że i kolega bardziej był zaferowany stanem a nie mocą
i u mnie bylo podobnie. Najbardziej interesowal mnie stan zwlaszcza ze musialem nim 1300km do domu dojechac:)

: sob lut 04, 2006 02:14
autor: chojna
kupiłem AAM bo stan był idealny a Abs y jakie oglądałem to wygladały tak ze kot by sie rozpędził i przez nie przeleciał a jezeli chodzi o moc to poprostu ciezko sie przystosowac do 75 km jak sie wczesniej miało 130 :P pocieszam sie tym ze nie bede musiał do niego dokładac

: sob lut 04, 2006 10:54
autor: kadet
ty masz i tak lepiej niz ja b masz AAM w Golfie a moj Ventyl troche ciezszy...

: sob lut 04, 2006 12:04
autor: Michael G60
A ja mam 75 KM w Passacie KOMBI i musi być...:):):)

p.s. Zobaczcie na licznik poniżej...:)

: sob lut 04, 2006 18:47
autor: malolat
ale to diesel, nie ma porownania... 75 koni w dieslu chodzi duzo lepiej niz aam.

[ Dodano: Sob Lut 04, 2006 17:49 ]
aaa, i widze ze silnik juz 55 tysiecy po dotarciu :>

moj stary 1.6d mial 580 jak wyciagalem z auta i jeszcze smigal jak ta lala