Witam
MK2 JP, skrzynia 4-biegowa. Problem polega na tym ze bardzo czesto zamiast jedynki wchodzi wsteczny. Drazek sobie delikatnie lata, aby wrzucic jedynke musze go solidnie podniesc (mi to wyglada jakby cos tam w skrzyni bylo za luzno), wsteczny zazwyczaj wchodzi bez wciskania drazka w dol.. Co tu wymienic / podokrecac aby jedynka wchodzila bez problemu a przy wstecznym musialbym uzyc sporo sily aby wcisnac drazek? Druga sprawa do uzytkownikow JP: czy wam tez przenosza sie drgania na bude? Taki efekt jkaby poduchy pod silnikiem padly, ale silnik nie lata..
Pozdro
Gitner
[MK 2 JP] Drazek zmiany biegow.. Buda drzy..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
[MK 2 JP] Drazek zmiany biegow.. Buda drzy..
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kaseta drązka zmiany biegów jest juz wyrobiona, najprawdopodobniej masz wyrobione plastikowe "jabłko" lewarka od biegów lub plastikowe miseczki w którym te jabłko jest osadzone i cała dźwignia opada ci na dół przez co nie trudno zamiast jedynki wrzucic wsteczny, sprawdź czy cały lewarek nie ma pionowego luzu, nie powinno tego luzu byc jezeli chwycimy lewarek i próbujemy go podciagnąć do góry, lewarek powinien dac sie tylko wciśnąć w dół przy czym poczujesz wtedy opór sprężyny. Jeżeli ten luz jest to proponuje poszukac całej kasety nieuszkodzonej na szrocie, niektórzy próbóją podkładac jakies gumki żeby skasować te luzy, ale tak czy siak to musisz cała kasete wyciagnąc na zewnątrz a jest troche z tym zabawy bo trzeba zdemontować rure wydechową co idzie pod spodem tunelem , osłone termiczną i dopiero odkręcic całą kasete i od dołu wyciagnąć!Gitner pisze:Problem polega na tym ze bardzo czesto zamiast jedynki wchodzi wsteczny. Drazek sobie delikatnie lata, aby wrzucic jedynke musze go solidnie podniesc (mi to wyglada jakby cos tam w skrzyni bylo za luzno), wsteczny zazwyczaj wchodzi bez wciskania drazka w dol.. Co tu wymienic / podokrecac aby jedynka wchodzila bez problemu a przy wstecznym musialbym uzyc sporo sily aby wcisnac drazek?
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
No wlasnie sa luzy w pionie..
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
No to pozostaje ci zrobic tak jak napisałem wyżej, albo sie przyzwyczaic do tego! Ja mam identyczną usterkę, ale juz tak sie przyzwyczaiłem ze nie mam problemu ze znalezieniem jedynki. Mam cała kasetę w eleganckim stanie razem z lewarkiem tylko narazie nie mam chęci żeby ja wymienić - może na wiosne ????????Gitner pisze:No wlasnie sa luzy w pionie..
Pozdrawiam!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Przyzwyczaic to sie musi szwagierka bo to jej auto, na mnie zeszlo dbanie o niego
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Witam
Nic innego nie poradzisz jak wymian kasetki jest już wyrobiona ja miałem to samo wymieniłem kasetke i mam problem z głowy . Tylko przy wymianie musisz sie stosować do instrukci podanych w książce serwisowej tzn. musisz rachować 10mm luz między plastykowymi elementami blokady jeśli tego nie zrobisz to nie wejdą ci wszystkie biegi.
Nic innego nie poradzisz jak wymian kasetki jest już wyrobiona ja miałem to samo wymieniłem kasetke i mam problem z głowy . Tylko przy wymianie musisz sie stosować do instrukci podanych w książce serwisowej tzn. musisz rachować 10mm luz między plastykowymi elementami blokady jeśli tego nie zrobisz to nie wejdą ci wszystkie biegi.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
No wiec zrobilem. Caly problem tkwil w sprzegle: pekniety docisk. Tarcza byla dobra ale kupilem kompletna z rozbitka z dociskiem (100zl + oddalem swoje graty). Biegi wchodza jak w nowiuskim aucie..
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 251 gości