MK 3 GTI 2E przeplywomiez ...sonda lam.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MILOSZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 20:00
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

MK 3 GTI 2E przeplywomiez ...sonda lam.

Post autor: MILOSZ » czw lut 02, 2006 19:23

czy ktos moglby mi powiedziec jak moge sprawdzic przeplywomniez czy jest sprawny ...i czy sonde lam. mozna czyscic ..??? co to jest zaznaczylem niebieska strzalka ostatnio mialem tam troche lodu i czy mozna to zdemontowac ..?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
andrus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 13:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrus » czw lut 02, 2006 19:36

Generalnie co do lambdy to srednio po 100 tys wymiana,a czyscic to tam raczej nie ma co,najwyzej styki a to ze jest osmolona nie szkodzi po to zostala zaprojektowana i lepiej nie ruszac poki dziala.
Zreszta dokladnie w srodku nie wyczyscisz elektrod a jak sie cos ruszy w srodku to moze jej odbic i zaczna sie klopoty.Taka jest moja teoria ;)

pozdrawiam



jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » czw lut 02, 2006 21:58

To co zaznaczyłeś to odma, czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej. Ale skąd tam lód? Odkręć, wyczyść, może juz nie będzie lodu :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 02, 2006 22:20

To pod niebieską strzałką to taki regulator ciśnienia w skrzyni korbowej.
Przepływomierz sprawdzasz mechanicznie - czy klapka swobodnie chodzi i nie ociera o korpus, oraz elektrycznie mierząc opory. Między stykami 3 i 4 ma być od 500 do 1000 omów, a między 2 - 3 opór ma płynnie się zmieniać w trakcie poruszania klapką.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

rufik83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt lis 11, 2005 10:35
Lokalizacja: czechowice dziedzice
Kontakt:

Post autor: rufik83 » czw lut 02, 2006 23:41

ten kawałek rurki to odprowadzacz oparów ze separatora oleju. Mi wczoraj całkowice sie oderwała u góry. Najgorsze jest to że gościu w sklepie powiedział że nigdzie nie idzie tego dostać:( i że jak dostane to mam mu dać znać, hehe. a w serwisie ponoć chcą 150zł za kawałek plastiku.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 02, 2006 23:51

rufik83 pisze:150zł
dokładnie tyle. Też mi sie to potargało i musiałem całość dorobić


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ufolud17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 19:39
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: ufolud17 » ndz lut 12, 2006 19:56

mi tez ta gumowa rura pękła to dorobiłem metalową i chodzi jak ta lala - ale za to mam problem z przeywomierzem bo klapka od wystrzału gazu sie skrzywiła i sie zacina:(



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 249 gości