Strona 1 z 2

wyswietlacze vdo mk3

: czw lut 02, 2006 13:41
autor: icemaster
mam te nowsze zegary, bez bialych znaczkow, rozkrecilem , zdjalem wskazowki, ale nie potrafie oddzielic tej bialej czesci od plyty glownej....
czy ktos to robil???

chcialem przeczyscic wyswietlacze zeby nie zanikaly kreseczki

: czw lut 02, 2006 13:49
autor: inek01
Na stronie http://www.rydzu.cba.pl/ powiniene cos znalezc w "poradach"

: czw lut 02, 2006 13:52
autor: djtom

: czw lut 02, 2006 13:57
autor: icemaster
dzieki, ale przeciez napisalem ze mam ten nowszy typ, ktory jest w srodku troche inaczej zbudowany, wiec ten opis nie pasuje, zreszta widzialem go wiele razy

: czw lut 02, 2006 14:06
autor: djtom
zestaw rozbudowany ( z MFA )
UWAGA
aby bezpiecznie zdemontować zegary z MFA należy najpierw zdjąć wskazówki zegarów ( prędkościomierz i obrotomierz ) i następnie oddzielić zegary od płyty elektronicznej
w tym przypadku silniczki zegarów ( prędkościomierza i obrotomierza ) zostaną w płycie - można będzie wyciągnąć same tarcze z plastikową podstawką obrotomierza i prędkościomierza oraz zespolone z nimi kompletne wskaźniki temperatury płynu chłodzącego i poziomu paliwa
w przypadku nie ściągnięcia wskazówek zegarów przed demontażem tarcz istnieje duże prawdopodobieństwo uszkodzenia silniczków napędzających zegary
cytat z mojego pierwszego linka.

: czw lut 02, 2006 14:33
autor: icemaster
djtom, rozumiem cie doskonale, ale zrozum ze po rozebraniu to troche inaczej wyglada niz na tych zdjeciach

: czw lut 02, 2006 14:46
autor: Rydzu
Ten biały plastik zamontowany jest do silniczków za pomocą takich poprzecznie umieszczonych blaszek.
Ciężko mi powiedzieć jak je ściągnąć, ponieważ jak mocniej pociągnełem za ten plastik to blaszki same wyskoczyły i wszystko ładnie zeszło.

Możesz delikatnie podważyć plastik i od spodu zaglądnąć jak montowane są te blaszki, jak nie dasz rady do jutra to poszukam w domu i zrobię fotki jak to wygląda.

: czw lut 02, 2006 15:09
autor: icemaster
rydzu, bylbym wdzieczny

ale nawet wyswietlacze inaczej wygladaja niz na tych zdjeciach, bo na zdjeciach one sa w jakichs czarnych obudowach, a u mnie nie

: czw lut 02, 2006 15:40
autor: Rydzu
W twoim liczniku wyświetlacze nie mają takiej obudowy jak te z opisu na mojej stronie. To już są nowe wyświetlacze, mają większą szybkę i wyglądają prawie jak bez żadnej ramki.
Dzisiaj wieczorem postaram się wygospodarować chwilę czasu i zrobić fotki jak to wygląda- proszę tylko o cierpliwość :-)

: czw lut 02, 2006 15:46
autor: icemaster
ok dzieki serdeczne, to zrob tez instrukcje jak je przeczyscic, zeby wyswietlaly wszystko bez problemow

: czw lut 02, 2006 15:56
autor: Rydzu
Czyszczenie to żadna filozofia, demontujesz(odkręcasz cztery śruby) bierzesz wacik ze spirytusem albo np.Cleanser Druk i czyścisz czarne pola na płycie głównej licznika.
Potem składasz wyświetlacze do kupy i sprawdzasz czy jest o.k. jak nie to wtedy zaczyna się zabawa...w szukanie elastomerów (ale to żadki przypadek :-)

: czw lut 02, 2006 18:27
autor: icemaster
ok dzieki, wiec czekam na fotki

: pt lut 03, 2006 09:20
autor: Rydzu
Niestety, wszystko już mam tak rozebrane że nic z tego nie dało się sfotografować. Jak cudowałem to uszkodziłem sobie tylko silniczki od licznika Seata, szkoda bo teraz mój licznik zastępczy ma tylko wskaźnik paliwa :-(
Z tego co pamiętam, to po ściągnięciu wskazówek u mnie wystarczyło juz tylko mocniejsze pociągnięcie, blaszki zabezpieczające wypadły same :-)
Przykro mi że nie udało mi się bardziej pomóc :-(

: pt lut 03, 2006 11:01
autor: krzysio
mam pytanie: czy ma ktoś czerwone podświetlenie zegarów, włączników itd.? Bo podobno czerwony to drażniący kolor.