Golf 2 1.3 NZ digijet. Problem z obrotami , ewentualnie sche
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 2 1.3 NZ digijet. Problem z obrotami , ewentualnie sche
Witam wszystkich. Mam taki problemik z VW-jem. Silnik wielopunkt. Cały czas chodzi na wysokich obrotach nawet jak gorący. Sprawdzałem czujniki temp- dobre, kable-dobre stycznik-dobry. Obroty troche spadają jak ścisnę przewód gumowy który wychodzi pod wtryskiem z kolektora ssacego. Co to może być? A jeszcze jedno. Czy ma ktoś schemat instalacji el. do tego silnika???
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
- MAREK 74
- Gadatliwa bestia
- Posty: 990
- Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
przecież na pisał że dobry ,czytasz post na który odpowiadsz?silent_rob pisze:sprawdz czujnik polozenia przepustnicy moze ta mcos nie tak albo cos z automatycznym ssaniem kaputt
pod kolektorem jest zawór rozgrzewania silnika jeżeli jest nie zasilony lub uszkodzony to bedziesz miał taki efekt
MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 386 gości