VW Golf MK2 GT 1.8 Pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

smuda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr lut 01, 2006 18:30
Lokalizacja: Szczecin/Głogów
Kontakt:

VW Golf MK2 GT 1.8 Pomocy

Post autor: smuda » śr lut 01, 2006 19:43

:goof: WITAM JEZDZE GOLFEM 2 1.8 GT I MAM PROBLEM TEGO TYPU :
1. CZASAMI PO ODPALENIU UTZRYMUJA SIE PRZEZ CALY CZAS NAWET DO ZAGRZANIA SILNIKA WYSOKIE OBROTY OK 2000TYS NIEWIEM DLACZEGO I CZY TO NORMALNE?

2.OD PEWNEGO CZASU ZACZELY SKAKAC OBROTY PRZY ODPALENIU SKACZA OD 2000-1000 A NAWET NIZEJ NAWET WTEDY GDY AUTKIEM SIE NIEJEDZIE.POTRAFIA NAWET SPASC TAK NISKO ZE AUTO ZACZYNA SIE KRZTUSIC I GASNIE.TEN PROBLEM WYSTEPUJE TEZ PODCZAS JAZDY I OBJAWIA SIE TYM ZE NACISKAJAC PEDAL GAZU AUTO NIEREAGUJE OBROTY SPADAJA SKACZA I DOPIERO PO CHWILI ZALAPUJE I STRSZANIE SZARPIE TAK JAKBY JECHAL KTOS KTO NIEUMIE WOGOLE JEZDZIC TZW ZABKI ROBI.CZASAMI ZAPALA SIE ZOLTA KONTROLKA OD SILNIKA NA PANELU LECZ PO CHWILI GASNIE I JEST WSZYSTKO OK BADZ DZIEJE SIE TAK JAK WYZEJ.GDY TYLKO SIE ZACZYMAM PO TAKICH NUMERACH NP NA POBOCZU BADZ ROZLACZE BIEG AUTO GASNIE.PROBOWALEM NAWET ODLACZAC AKUMULATOR BY ZRESETOWAC KOMPUTER I ZEBY USTAWIL SIE LECZ CIAGLE TO SAMO.

PROSZE NIECH MI KTOS POMOZE.BO TYM SIE NIEDA JEZDZIC.I ODRAZU WZRASTA TEZ SPALANIE DO 15 L.


smuda

Awatar użytkownika
Pzwmichu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: śr paź 13, 2004 21:38
Lokalizacja: Gozdnica
Kontakt:

Post autor: Pzwmichu » śr lut 01, 2006 20:04

To częsta przypadłość RP-ków.
Po pierwsze musisz zacząć od sprawdzenia silniczka krokowego, który znajduje się w okolicach przepustnicy, jest przykręcony czterema śrubami, możesz go wykręcić i przeczyścić. CO do falowania i gaśniecia auta zaczął bym od ustawienia zapłonu w jakims warsztacie.
Po za tym może masz już wyrobioną gumę pod wtryskiem i łapie lewe powietrze (koszt takiej gumy 80 zł i 20 minut roboty.
Po trzecie sprawdz wszystkie wężyki podciśnieniowe idące od filtra powietrza do wtrysku i aparatu zapłonowego do wtrysku i pozostałe, może gdzieś się poprzecierały :)
Po czwarte sprawdź filtr powietrza i paliwa (najlepiej wymień).
Możesz jeszcze sprawdzić świece i kable. :D:D:D

A jeśli ci dużo pali to może masz walniętą sondę lambda, bo przy jej uszkodzeniu też sie robią takie cyrki z wariującymi obrotami i duzym spalaniem. :)
Miałem u siebie te same objawy lecz udało mi sie to jakoś wyregulować :):):)
Ostatnio zmieniony śr lut 01, 2006 21:19 przez Pzwmichu, łącznie zmieniany 1 raz.


GOLF 1.8 RP 90r. full wypass.

smuda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr lut 01, 2006 18:30
Lokalizacja: Szczecin/Głogów
Kontakt:

Post autor: smuda » śr lut 01, 2006 20:21

wszystkie filtry mam wymienione:) swiece tez sprawdzone.teraz sprawdze kable i te gumy jak mowisz i sonde lambde.mam nadzieje ze to jakas tania naprawa bedzie:)


smuda

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » czw lut 02, 2006 21:46

sciagnij kleme z akumulatora na 10 min zaloz ponownie i odpal to taki najprostszy reset pojezdzij troche i napisz jak masz gaz to prawdopodobnie ci pomoge,no ale najpierw pojezdz i napisz co jest grane



smuda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr lut 01, 2006 18:30
Lokalizacja: Szczecin/Głogów
Kontakt:

Post autor: smuda » wt lut 14, 2006 22:33

:bigok: no to wiec uporalem sie z tym moim problem bynajmniej tak mi si ewydaje i jak narazie wszystko jest ok. Kosztowalo mnie to troche zdrowia i pieniedzy. probowalem wszystkiego wymiany swiec kabli sprawdzanie gum silniczka krokowego elektroniki i w koncu znalazlem wraz ze znajomym mechanikiem elektrykiem.Okazalo sie iz byl walniety UWAGA potencjometr przepustnicy! :bajer: oraz sombda lambda.po wymianie tych 2 rzeczy wszystko dziala jak nalezy i nawet spalanie spadlo :blush:
Pozdrawiam i dziekuje za wasza pomoc przydalo sie.Mam nadzije ze moj wywiad w terenie pomoze innym :bigok:


smuda

Pioneer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt sty 26, 2007 22:40
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Pioneer » pt sty 26, 2007 23:01

Witam ja mam podobyny problemik jak kolega smuda tylko przy swoim wymieniłem gumę pod jednopunktem ale zauważyłem że olej mi sie podnosi myślałem że poszła uszczelka pod głąwicą i bierze mi płyn ale to nie był płyn tylko paliwo w oleju czego to może być przyczyna pomózcie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 392 gości