DZIWNY PROBLEM PO ZAŁOŻENIU GAZU

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

DZIWNY PROBLEM PO ZAŁOŻENIU GAZU

Post autor: wójaszek » śr lut 01, 2006 19:18

Po odebraniu auta od gazownika jade i nagle zaczyna mi mrygać lampka od oleju,jade dalej a tu lapmka juz świeci ciągłym światlem i z licznika wydostaje sie dziwny dźwiek piszczenie takie, zatrzumuje sie sprawdzam co jest i nic nie zauwazyłme szczególego. Dodam że stan oleju mam na MAX, asilnik był rozgrzany do stopnia że wskazówka wycylona była 3mm za połowe, co to może być bo troche mnie przestraszyło :crazy:


POMÓŻCIE :bajer:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]

lopolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:14
Lokalizacja: lodz

Post autor: lopolek » śr lut 01, 2006 20:11

gaz nei ma nic wspolnego z cisnieniem oleju! chyba ze Ci gazownik cos namacil i elektryka, moze odlaczyl Ci wtyczke z czujnika albo sie ledwo co trzyma



Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

Post autor: wójaszek » śr lut 01, 2006 21:38

no tak gaz nie ma nic wspólnego z olejem, natomiast doszedłem do wniosku że silnik dośc szybko mi sie nagrzewa na gazie i że jak pisałme wyżej wskazówka wyjdzie nieco ponad połowe to zaczyna sie ten cyrk z olejem


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]

tata61
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob sty 07, 2006 22:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: tata61 » czw lut 02, 2006 19:56

Sprawdź czy nie jest zapowietrzony układ chłodzenia, bo jak podpinał parownik pod układ chłodzenia to mógł się zapowietrzyć



misiut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw sty 06, 2005 02:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: misiut » pt lut 03, 2006 00:11

I jak masz I generacje to moze za uboga mieszanka idzie i dlatego sie bardziej nagrzewa, co jest glowna przyczyna opinii ze gaz psuje silniki, po prostu regulowane sa na uboga mieszanke zeby mniej palily. U mnie na benzynie i na gazie tak samo jest. wskazowka na 1/4 na trasie i 1/2 po miescie w korkach (na zakopiance w lecie jak remontowali i byly upaly czasem 2-3mm powyzej)



Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

Post autor: wójaszek » pt lut 03, 2006 14:32

a czy może to byc od tego że mam w układzie chłodzenia stan płynu na MIN :/


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]

rafalp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob sty 07, 2006 16:13
Lokalizacja: Białystok

Post autor: rafalp » pt lut 03, 2006 14:37

Hej gazownik nie dolał ci płynu chłodzącego. Dołożył mikser i rury a płynu nie dolał. Zgrzałeś silnik olej się rozrzedził a ciśnienie spadło. Ale nawet na bardzo gorącym silniku ciśnienie powinno jako tako trzymać, może masz już trochę przechodzony silnik... No i nie jęździj na oleju syntetycznym lub półsyntetycznym starym samochodem. Powinieneś zalać mineralny



fibolek

Post autor: fibolek » pt lut 03, 2006 14:44

A pozatym wójaszku kto ponad 16 letnim Golfie nalewa oleju do pozimu MAX.
I jak dobraliście odpowiedni mikser bez przeróbek gaźnika?

[ Dodano: Pią Lut 03, 2006 13:47 ]
A pozatym wójaszku ja jak ładowałem gaz to wymiana płynu chłodzącego.



Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

Post autor: wójaszek » pt lut 03, 2006 18:37

Hej wiec sprawa ma sie tak gaz zakładał mi znajomy, nie dolał mi bo nie miał, cały płyn w układzie chłodzenia został wymieniony przed zimą około 3 miechy temu. A obecnie olej w silniku mam na MAX ale chyba wymaga juz wymiany bo jest w lepkości bardzo lichy, mój golf według licznika ma ponad 250 tyś. Mierzona była kompresja i wynosi po 10,5 i 11 wiec nie jest źle .

Sprawa miksera sie rozwiązała poprzez skrucenie kominka okolo 1cm nie ma to wpływu na nic.

Doradźcie mi jaki mam kupić olej silnikowy bo na początku wiosny szykuje sie do wymiany, aha i czy obecny ubytek cieczy w układzie chłodzenia moge zalać wodą , w całości mam płyn chłodniczy a mrozog u mnie juz takich nie ma wiec mysle że woda może być co wy na to ??
Ostatnio zmieniony pt lut 03, 2006 22:29 przez wójaszek, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
zzr600
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sty 24, 2006 23:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: zzr600 » pt lut 03, 2006 19:17

fibolek pisze:A pozatym wójaszku kto ponad 16 letnim Golfie nalewa oleju do pozimu MAX.
Podaj chociaz jeden powód dla którego nie można nalewać oleju na maxa??? [-o<



misiut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw sty 06, 2005 02:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: misiut » pt lut 03, 2006 22:05

fibolek: "I jak dobraliście odpowiedni mikser bez przeróbek gaźnika? "

A to jakis problem? U mnie tez nie bylo zadnych przerobek poza podniesionym filtrem powietrza i przedluzonym drutem ktory go spina... W moim gazniku filtr jest od gory (chustkowo bo wszystko zaslania :/), chyba ze w RF jest inaczej...



Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

Post autor: wójaszek » pt lut 03, 2006 22:24

TAK WYGLĄDA SILNIK RF


Obrazek

[ Dodano: Pią Lut 03, 2006 21:26 ]
a jeśli chodzi o przeróbki to gaxnik w RFie ma kominek który przeszkadza w montażu niskiego miksera gazu dlatego trzeba albo kupić specjalny mikser do RF'a albo skrócic kominek (jak ja to zrobiłem) :D


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]

misiut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw sty 06, 2005 02:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: misiut » pt lut 03, 2006 22:56

Aha no to filtr tak jak u mnie ale nie mam tego zielonego i pewnie tego kominka, ale widze ze rure od filtra masz dalej podlaczona do wlotu powietrza, ja u mnie wywalilem ta rurke i dalem taka zagieta w dol (przy okazji teraz tam prostownik mi wchodzi gdzie byla ta rura do wlotu, jak musze podladowac aku :0). Nie masz problemow przy przyspieszaniu albo chamowaniu z gasnieciem? Jeszcze jedno, parownik masz pod katem, powinien byc rownolegle do osi auta teoretycznie... ale praktyka moze wykazywac czasem cos innego....
Tak czy inaczej uklad czesci b podobny do PN, nie liczac koloru i ksztaltu banki na plyn do spryskiwaczy... o ile to to takie zolto-pomaranczowe :)



pajakgdynia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pajakgdynia » sob lut 04, 2006 02:00

Tak czy inaczej uklad czesci b podobny do PN, nie liczac koloru i ksztaltu banki na plyn do spryskiwaczy... o ile to to takie zolto-pomaranczowe
Znaczy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego.. Po kszatłcie i rurach widać..

Jeżeli problem z ciśnieniem gorącego oleju, to już pompa może już mieć "prześwity". Może czas na zmiany? Z gazem to ma co prawda tyle wspólnego, że "lepiej" grzeje (także olej).

mrozy jeszcze mogą wrócić. Płyn dolewaj 50% wody-50% tego co masz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 123 gości